Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss

Permalink

Miasto z HotA i tak ma lepszy balans niż nekropolia. Ten dodatek bardziej mi się podoba niż WoG, bo nie niszczy klimatu gry, a dobrze ją urozmaica.

Permalink

A wiesz, że nie ma dowodów na to, że tę rację ma, i ufając mu opieralibyśmy się jedynie na jego pustych słowach? :P

Już wiele razy zdarzyło się, że ktoś "oświecony" zapowiadał premierę Hoty na najbliższe dni/tygodnie i w takiej sytuacji wolę zakładać podbijanie tematu aniżeli wierzyć użytkownikowi, kto zdaje się mieć nikłe pojęcie o tym, co się dzieje na wschodzie. Jeżeli się okaże, że niedługo wyjdzie - fajnie, możliwe, że Informator pisze prawdę. Na chwilę obecną jednak za mało rzeczy za tym przemawia.


Permalink

Poleciało parę postów. Nie chce mi się wysyłać do wszystkich poszkodowanych wyjaśnień "dlaczego", więc zbiorczo lokuję to tutaj.

Użytkownik Informator przyniósł pewną nowinę. Hobbit i inni poddali ją krytyce. I tyle starczy - reszta spekulacji to tylko zaśmiecanie tematu. Niechaj każdy w swoim sumieniu stwierdzi wiarygodność nowiny, która jest nieoficjalna. Jedyne co pozostaje to czekać na kolejne wieści oficjalne lub nieoficjalne dalszych partii projektu i ewentualne ustosunkowanie się do tego. Kolejne próby zaśmiecania na zasadzie "może mieć rację-ale może racji nie mieć" -*- "może kłamać-ale może nie kłamać" będą po prostu podlegać kasacji.

Pozdrawiam.
MOSQUA

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2012, Ostatnio modyfikował: Irydus

Permalink

Mosqua - tego koloru czcionki nie da się odczytać, zwłaszcza na ciemnym tle.

Mosqua

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/9580

O to chodzi. Tekst nie zawiera żadnych informacji ważnych dla osób trzecich, a osoby zainteresowane znajdą sposób na rozczytanie. Zawsze mogę Wam mazać na różowo, ale i tutaj pewnie znajdą się tacy co będą płakać.

Avonu

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/3915

Tekst ma być zdaje się przede wszystkim czytelny, bez znaczenia do kogo go kierujesz. Masz zawsze do wykorzystania PM-y.

Field

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/9498

Wy też je macie. Dopiski moderatorskie to raczej nie jest miejsce na taką dyskusję, bo podważa to trochę wiarygodność ;) Pax, kurczaczki :)


Permalink

Nie wiem czy ktoś z nas, działa aktywnie na oficjalnym forum HotA, ale postanowiłem podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Może ktoś to zgłosi(Hobbit?).
- Nowa wersja gryzie się z modem HD. W singlowych mapkach, nie wiedzieć czemu, zawsze pojawia się wirtualny Orrin jako drugi bohater. Jeżeli chcemy go kliknąć gra się wysypuje.
- Kiedy w głównym interfejsie chcemy podejrzeć statystyki np. Goblina wyskakuje okienko Pikiniera[również HD mod].
- W jednej z kampanii animacja pierwszego filmiku jest deczko(około 3 cm) za wysoko w stosunku do pojawiającego się tekstu. Dzieje się to również w gołej wersji bez HD.


Permalink

No jasne Hobbit, ja z dobrej ręki napisałem Ci tajne informacje dotyczące premiere hoty 1.1, a ty żeby nie przyznawać mi racji postanowiłeś zablokować moje konto. Szkoda słow odpoczątku byłem w jakiś sposób besztany tu przez wszystkich, próbowano mnie zdyskredytować.
W herosa 3 gram juz jakieś 7lat jestem wielkim fanem obserwuje na bieżąco rożne fora na których Ty się często udzielasz i zauważyłem, że masz tylko znajomości i temu jesteś taka 'gruba ryba'. Newsy podajesz od niechcenia, przykładem jest ostatnia wersja VCMI.
Żałuję, że zdecydowałem się tutaj cokolwiek napisać. Ostatni raz podaje takie informacje.
Co do hoty to lipa -> nadal nie ma wsparcia dla woga i słabo działa z HD podobnie jak ERA 2.
Down@
Ale zauważ, że piszę z innego konta ponieważ konto "Informator" zostało zbanowane. Gdyby mi nie zablokował konta, nie odpisał bym mu w taki sposób, ale to mnie już wyprowadziło z równowagi.

Wycieczki osobiste to nie u nas, Kolego. Użytkownik Hobbit miał prawo podać w wątpliwość Twoje doniesienia, zwłaszcza że zrobił to w sposób kulturalny i merytoryczny.

Liczba modyfikacji: 8, Ostatnio modyfikowany: 4.08.2012, Ostatnio modyfikował: Informatorr

Permalink

Rzecz w tym, że Hobbit nie ma możliwości blokowania kont. Twój profil prawdopodobnie został zawieszony przez Pretorię ze względu na nieklimatycznego nicka, choć nie mam co do tego pewności. Przypominam też, że zakładanie multikont jest zakazane. Jeśli uważasz, że zostałeś ukarany niesłusznie zgłoś swoje obiekcje odpowiednim osobom (Nuk, Tullusion, ewentualnie ktoś z Administracji Wortalu).
A teraz radziłbym zejść nieco z tonu i cofnąć bezpodstawne oskarżenia. Zapewniam, że Hobbit poza krytyką Twoich rewelacji nie mógł Ci w jakikolwiek sposób "zaszkodzić" - tym razem to Jemu należą się przeprosiny.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2012, Ostatnio modyfikował: Irydus

Permalink

Solitaire na Heroes Community wykonał tymczasowy edytor map dla HotA. Co prawda jest na bazie tego wogowskiego, ale zdaje się działać. Trzeba tylko raczej unikać dodawania obiektów z WoGa oraz pamiętać przy zapisie, że musi to być format SoD.

Niestety, nie można umieścić na takiej mapie bohaterów Przystani. Szkoda.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2012, Ostatnio modyfikował: Hobbicus

Permalink

jest juz wersja angielska lub polska tego dodatku bo z tego co wyczytalem to narazie jest po rosyjsku, czy wiadomo kiedy bedzie calkowicie przetlumaczona?

Permalink

Nie ma żadnych konkretnych dat dot. translacji na angielski (tym bardziej na polski).

Permalink

Tłumaczenie by się przydało, ale najpierw zaczekajmy aż wyjdzie ostateczna wersja bez bugów i kompatybilna z innymi modami. Ta grażdanka zamiast alfabetu łacińskiego nieco przeszkadza, ale przynajmniej jednostki "oddychają" na polu bitwy jak w czwartej części. Nawet sobie muzykę z pola bitwy podmieniłem na tą z HoMM4, bo jest bardziej dynamiczna.

Permalink

Docent Picolan postanowił nas co nieco poinformować o wersji 1.2... O dokładne informacje odsyłam do sojusznika. :P


Permalink

Wiadomo już coś o polskiej wersji Cove? Słyszałem pogłoski, że to miasto jest już spolszczone i dodane do gry. Czy to prawda? Bo jakoś nie mogę nic znaleźć na ten temat. :(


Permalink

Miasto jest już dawno temu dodane do gry. Ale o spolszczeniu na razie nie ma mowy. :P


Permalink

A ja mam mały problem z Horn of the Abyss.
Otóż od czasu do czasu gdy wchodzę do miasta wyskakuje mi taki oto komunikat:
,,Critical Error - Crushing game is generated'' czy coś takiego :p
i wywala do windowsa. Nie to żeby był to jakiś ogromny problem, bo crash występuje średnio co 15 minut, ale milej by było bez tego.
Wersja Hoty: 1.2
Wersja H3: RoE + AB + SoD
i jakby to miało jakieś znaczenie to:
Windows 7 HP, 64x, 4GB Ram
***
Edit:
Treść błędu to: ,,Critical Error - CRUSH INFO was generated'' (wielkość liter nie jest przypadkowa)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.04.2013, Ostatnio modyfikował: Erenol

Permalink

Zainstaluj HD Moda (spokojnie, nie musisz grać z większą rozdzielczością). Powinno pomóc.


Permalink

Hobbit

(spokojnie, nie musisz grać z większą rozdzielczością)

I tu jest następny problem. Gra nie wyświetla się na Full Screena, a tylko na pewną część (zależy od wyboru) Największy screen wyświetla rozdzielczość 800x600, gdy tymczasem rozdzielczość mojego monitora to 1920x1080. Gdy jednak włączam w rozdzielczości 1920x1080, wyświetla mi się tylko taki malutki ekranik, a to mnie nie satysfakcjonuje (w wersji bez moda gra wyświetla się na Full Screen) :(
Czyli moje pytanie brzmi tak: jak dobrać rozdzielczość lub filtr rozciągający (co to w ogóle jest?)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.04.2013, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink

Wejdź w "Więcej opcji (plik ini)" i przestaw tam ręcznie pierwsze trzy opcje na taką modłę:

[...]

<Resolution> = 1920x1080
{
   param <Rezolution> sets game resolution 
   Game resolution must be between 800x600 and 4000x4000
   default value is 864x664
}


<ColorMode> = 3
{
   0 - Original.
   1 - Fastest. Game automatically sets 16-bit screen color mode, so you can play windowed  without changing screen mode manually.
   2 - Game runs in your current color mode using GDI conversion from 16-bit, so you can play windowed without changing screen mode manually.
   3 - Stretchable. Game runs in 32-bit color mode using special fast MMX conversion from 16-bit, so you can play windowed without changing screen mode manually.
   default value is 3 
}

   <StretchFilter> = 3
   { 
      ignored if <ColorMode> param less than 3
      0 - bilinear
      1 - bilinear sharper
      2 - bilinear sharper x2
      3 - bilinear sharper x3
      default value is 2 
   }

[...]

Powinno zadziałać.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.04.2013, Ostatnio modyfikował: Hobbicus

Permalink

Dziękuję Hobbicie. Wszystko ładnie, pięknie działa, Full Screen bez crashów :)
Przy okazji - nie macie wrażenia że odgłosy ranionych lub zabijanych jednostek Przystani (nie wszystkich)
są wręcz ukradzione z gier Age of Wonders - Tron Czarnoksiężnika i Age of Wonders - Magia Cienia?