Imperium

Behemoth`s Lair

Nowe działy Heroes 1 i Heroes 2

Permalink

Nie wiem, gdzie to zgłosić, ale wiem, że gdzieś trzeba, a to akurat miejsce wydaje mi się najodpowiedniejsze...

Otóż przeglądając dział Heroes 2 na samym początku natknąłem się na poważny błąd - u Łucznika i Łowcy.

Otóż ten pierwszy ma szybkość Niską (a nie bardzo niską, bodajże 4), a Łowca - Średnią (chyba 6).

Więcej błędów nie zauważyłem, gdyż nie przejrzałem reszty informacji.

Czy ktoś mógłby to poprawić?

Hellburn

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/1631

Zmieniłem nazwę tematu, bo nie chciałem tworzyć nowego ;P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.04.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Błędów w dziale jednostek jest więcej, ale z tego co wiem, to chyba w tym momencie nie ma nikogo, kto mógłby to poprawić.


Permalink

Ostatnio doszedłem do wniosku, że mam zbyt mało czasu na wszystko, więc pomyślałem, że mógłbym dokonać aktualizacji merytorycznej działów H1 i H2. Chciałbym jednak, by aktualizacja wiązała się z nowym layoutem (zarówno Heroes 2, jak i Heroes 1 - w szczególności tego ostatniego). Nie wiem jak widzi to społeczność skupiona w JB, ale może wystarczyłby 1 layout na obydwie części? W sensie, połączyć te dwa działy w jeden.
No i musiałby się znaleźć ktoś, kto sporządziłby taki ładny, w miarę nowoczesny wygląd strony. :) Są chętni do pomocy?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.04.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Nowy layout dla H2 swego czasu stworzył Hiro - jest wdrożony pod nowy CMS i można zeń korzystać niejako od kopa.

Pozdrawiam

MiB

Link wypalono ;) - Hell


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Super!! Bardzo mnie ta informacja ucieszyła, Diable :>.


Permalink

To może ja się wypowiem, bo chyba to ostatni dzwonek.

Przede wszystkim chciałbym wspomnieć, że sam myślałem o tym by zaktualizować dział Heroes I i to już od dłuższego czasu, jednakże mając w pamięci kilka, ekhm... nietrafionych projektów które były jedynie pustymi słowami postanowiłem powolutku coś tam sobie pisać, bez zwracania na siebie uwagi a odezwać się gdy cokolwiek będzie skończone. Ale przez małe zasoby wolnego czasu wszystko się przedłużyło. Grafikiem zbyt dobrym nie jestem, no i layoutów też raczej nie potrafię tworzyć więc jedyne co miałbym do zaoferowania to teksty do działu.

Druga sprawa - zebrałem już grafiki jednostek, budynków, miast, artefaktów, bohaterów, a także screeny z obiektami na mapie przygody, a w ramach zawartości merytorycznej mam kompletny opis jednostek. Wszystko to dotyczy Heroes I i tylko tej części gdyż to na tym dziale póki co chciałem się skupić. Także, COŚ mam i jest to znacznie więcej niż przy okazji pierwszych planów renowacji działu Heroes IV (zakładając, że ktoś to pamięta...), tak więc jeśli potrzebna jest pomoc w zakresie pisania do działu, to jestem chętny. Mógłbym też napisać coś więcej, jeśli trzeba i jeśli to co już mam jest odpowiednie.

Poza tym, nowy layout dla działu Heroes II jest naprawdę ładny i szczerze, byłbym za jego wykorzystaniem, nawet w takiej postaci (gdyż być może gdzieniegdzie przydałoby się kilka graficznych modyfikacji, ale drobnych), natomiast jestem przeciwny spajania działów Heroes I i II w jedno. Po prostu.

Co Wy na to?

Permalink

O, super :).
W tym momencie, myślę, że można by wykorzystać szkielet nowego działu H2 i podmienić grafiki na te z H1. Niewiele roboty, a graficznie by to wszyskto bardziej pasowało. :)

Odnośnie grafik - Mam nadzieję, że są w lepszej jakości niż te, które mamy obecnie. :) Poza tym, jeżeli chodzi o lokacje, to chciałbym postąpić podobnie jak w dziale Heroes 3, tj wyciąć tło i zostawić same grafiki lokacji.

Reasumując, jestem bardzo zadowolony z takiego obrotu spraw. Proponuję najpierw "zrobić" layout do działu H1, a wtedy będziemy mogli równocześnie uzupełniać oba działy :).


Permalink

Miejsce pod nowy dział H1 też już zostało przygotowane, więc nie ma na co czekać - po prostu działajcie :-)

Pozdrawiam

Link wypalono ;) - Hell


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Layout mogę jakiś zrobić, to nie problem. Dla tak prostej gierki nie powinno to zająć więcej jak 3h, a będzie ładnie i schludnie.
Pod warunkiem, że będę miał grafiki. Niestety H1 nie jest specjalnie popularną grą i wszelkich szkiców, konceptów i innych artów jest jak na lekarstwo. Owszem, mogę zrobić lay od podstaw ze wszystkimi własnymi grafikami, ale klimatu gry to on mieć nie będzie.


Permalink

Wiele szkiców i rysunków, oraz logo można znaleźć w manualach TU i TU. Problem w tym, że zdecydowana większość z nich jest czarno-biała (jednak w dość dobrym rozmiarze). Jeżeli to nie wystarczy, zawsze można też ratować się tłem menu głównego.

Rozumiem, że potrzebne byłyby też screeny z gry by powycinać ramki, tło, itd?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.04.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Jeśli chodzi o grafiki które zebrałem usunięcie tła i uczynienie go przeźroczystym to najmniejszy problem. Jakościowo na pewno są lepsze, aczkolwiek w samym dziale mogą okazać się za małe, ale już co nieco próbowałem i można je lekko przeskalować (powiększyć) i w razie potrzeby "przyprawić" odpowiednim efektem graficznym aby obrazki nie straciły drastycznie na jakości i nadal wyglądały dobrze. A więc tu wszystko jest do zrobienia, da się. W razie czego mogę sporządzić i pokazać próbkę.

Jeśli chodzi o elementy layoutu, takie jak logo czy czcionka to mogę co nieco doradzić, mógłbym też spróbować coś-tam stworzyć, ale tak jak pisałem - grafikiem to ja nie jestem, gdyby jednak coś z tego wynikło, to również pokażę.

Uaktualnienie:

Oto obiecana próbka - Gryf zostaje wycięty, a następnie nieco powiększony i potraktowany kilkoma opcjami graficznymi. Oczywiście finalnie, zamiast bieli dookoła jednostki będzie przeźroczystość. To na razie moja propozycja, chciałem głównie pokazać jak mógłbym powiększyć daną jednostkę i nieco "przyprawić" ją kilkoma opcjami graficznymi aby nieco odświeżyć jej wygląd. Czekam zatem na opinie.

A tu jako bonus - mały koncept odnośnie loga nowego działu. Kolejna propozycja, sepia ma symbolizować upływ lat, a złote logo - klasyczność, legendarność tejże gry. Herb Jaskini w prawym dolnym rogu z pewnością by pasował.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.04.2013, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Odnośnie jednostki - nie widzę sensu powiększania grafik, bo stwory w Heroes 1 są bardzo duże i starannie narysowane :). Nie ma takiej pixelozy.
Raczej ograniczyłbym się do wycięcia portretów jednostek (z zamazaniem liczby) lub do jednostek z przezroczystym tłem. Tak chyba by było najmilej dla oka, przynajmniej w moim odczuciu.

Co do logo serwisu... Wstrzymam się z opinią do momentu kiedy zobaczę cały layout :).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.04.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Nie ma sprawy, chciałem jedynie pokazać jak wyglądałyby powiększone jednostki na wypadek, gdyby "w praniu" okazało się, że jednostki na surowo wycięte ze screenów są za małe. Osobiście pozostałbym przy wycięciu jednostki z przeźroczystym tłem, portrety moim zdaniem już są zdecydowanie za małe. CHYBA, żeby zrobić nowe portrety z "całych" jednostek, ukazując na przykład głowę danego stworzenia (na wzór portretów z Heroes IV). To byłby kompromis choć ja bym obstawiał przy jednostkach w całej swojej okazałości, z przeźroczystym tłem.

Logo to tylko propozycja, zapewniam, że w głowie mam znacznie ładniejszy obraz, ale póki co to najlepsze co mogłem zmajstrować. Chodziło mi o chociażby częściowe zobrazowanie pomysłu.