Cześć!
Temat obrósł już pajęczyną. Pora go trochę odświeżyć.
Tradycyjnie chciałbym was zapewnić, że prace nad areną trwają.
Nie jest to najprostsza praca (choć nie zaprzeczam, przyjemna) :P
Rąk do testów nigdy za wiele!
Dlatego jeśli ktoś ma ochotę zagrać przez internet to piszcie śmiało.
Możecie też pograć z rodzeństwem, znajomymi, whatever. Nie musi to być sesja on-line.
Wszelkie sugestie zawsze mile widziane.
A zatem:
Zmiany to m.in.
-Przywrócenie Kosturu Czarodziejstwa (+5 do mocy)
-Przywrócenie Doskonałego Zwoju Wiedzy (+5 do wiedzy)
-Usprawnienie systemu losowania się artefaktów
-Niewielkie zmiany w ilości jednostek
-Poprawione tereny walki (Oznaczone w kompendium)
-Gracze mają zapewnioną Zbroję +5 do obrony
Dodano:
-Schemat zionięcia ogniem
-Przedstawienie dwóch formacji wojska
-Drobne poprawki (np. informacje o przywróconych artefaktach)
No i tradycyjnie (Bo jakże by inaczej?) przestawiam nowe nagranie z walki.
Tym razem to pojedynek Czarodzieja z Nekromantą.
(Troszkę poezji przez małe p)
W głębi ponurego lasu
grząskie leżą moczary
na nich od pewnego czasu
boju czekają poczwary
Są tam golemy, są roki
Olbrzymy co wyższe od drzew
Ba! Są też kościane smoki
I wampiry pijące krew
Czarodziejowi nie jest w smak
owo bagienne podłoże
prędkości jego wojsku brak
lecz cóż on bez many może
Jeśli chcesz znać wynik starcia
lepszych pieśniarzy posłuchaj
bo ich głosy nie do zdarcia
a więc teraz nadstaw ucha!
Tym razem zalecam seans z włączonymi głośnikami i muzyką płynącą z nagrania.
Jest tam parę dowcipnych (przynajmniej tak sądzę) momentów.
Zachęcam do oglądania, grania i polemizowania!
Pozdrawiam!