To by leciało tak:
1. Chowaniec - Nędzna wytrzymałość, marne obrażenia. Może i są dosyć szybkie, ale w ostatecznym rozrachunku mogą ucierać chrzan. Tak, wiem. Ofiara, Czarcie lordy i te sprawy...
2. Zombie - Wolne to, mało użyteczne. Co prawda często nie odnoszą strat w bitwie, właśnie przez to, że z ich szybkością niespecjalnie zagrażają przeciwnikowi. To jednak nie zmienia faktu, że są na tym poziomie najgorsze.
3. Upiór - Żałosne statystki. Zbędna regeneracja. Kradzież many rzadko się przydaje. Nawet te 7 szybkości nic im nie daje. Orkowie chociaż strzelają, więc na początku rozgrywki są przydatne.
4. Żywiołak energii - 35 hp, beznadziejne obrażenia. A w dodatku pieruńsko drogie. Pegazy są bardzo szybkie i zadają więcej obrażeń.
5. Żywiołak magmy - Słabe statystyki. 40 pkt. życia też nie zachwyca. Przecież taka jednostka powinna charakteryzować się wytrzymałością. Śmieszne obrażenia (6-10). Mnisi może i szybciej zdechną, ale strzelają i są zdecydowanie przydatniejsi właściwie w każdej fazie gry.
Geniusze: Szybkie są to prawda, ale tracą na wytrzymałości i sile. Komputer strasznie lubi w nie strzelać:)
To chyba żart. Wytrzymałość dokładnie taka sama co u Żywiołaków. Atak i obrona nawet wyższe.
Tracą na sile? Obrażenia Żywiołaków Magmy: 6-10. Obrażenia Dżinnów: 13-16. Komentarz zbędny.
6. Cyklop królewski - Po chwili namysłu zdecydowałem się na jednostkę Twierdzy. Głównie dlatego, że samo kupienie siedliska wiąże się z dużymi wydatkami. Jeśli chodzi o cenę jednostki. Nie różni się ona niczym od kosztu Wiwerny królewskiej. Lecz przynajmniej siedlisko tejże jest stosunkowo tanie i łatwe do zdobycia.
7. Upiorny smok - Feniksy są zdecydowanie szybsze (Jak przystało na najszybsza jednostkę w grze...), posiadają 2 pkt. obrony i 1 pkt. ataku więcej od Smoków cienia. Nie wspominając o podwójnym przyroście, odradzaniu się i zionięciu. Upiorne smoki są po prostu najsłabsze. A tak, mają świetny specjal... który wchodzi raz na rok -,-
Pozdrawiam!