Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Modern Forge

Permalink

Witam wszystkich!

Dzisiaj przynoszę do Was szczęśliwą wiadomość, to co przez niektórych było uważane za niemożliwe jednak się stało. Jako przedstawiciel grupy GKH mam zaszczyt przedstawić gotowego moda do HoMM3 zawierającego nową frakcję - Modern Forge!

Nowe miasto podmienia Conflux, zamieniając niemalże wszystkie elementy starej frakcji, w tym oczywiście ekran miasta, jednostki i bohaterów. Chciałbym podkreślić, że to druga fanowska w pełni grywalna frakcja z nowymi elementami (tuż po również polskim Grove).

Elementy graficzne w modzie z pewnością nie są tym, co zachwyci Weteranów sagi (cokolwiek przez to rozumiemy), lecz jestem pewien, że na forum znajdą się osoby zainteresowane dodatkiem.

Obecna wersja moda to v 1.00 SoD w języku angielskim, nad wersją polską oraz wersją z opcjami WoG toczą się wciąż prace. Wszelkie uaktualnienia, naprawy błędów czy też samego moda można ściągnąć z sekcji 'download' strony projektu.

Oczywiście nie będę ukrywał faktu, że jestem głównym autorem moda, przez co mam nadzieję, że niektórzy zmienią troszkę zdanie na mój temat.

Zapraszam do ściągania i komentowania!


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Miasto testowałem i zacnie się gra pomimo kilku błędów i giltchów które trzeba będzie naprawić. Tak to jest okej i przynajmniej nie potrzeba WoGa co mnie cieszy. :)
Dobra robota.

Permalink

Miasto zainstalowałem mając już WoGa, ale działa ;)

Cóż, nie da się ukryć, że nie jest to próba odtworzenia miasta Forge znanego z dodatku Armageddon's Blade, ale nowa wizja tegoż miasta która w mojej opinii... jest dużo gorsza. Czytałem zarys fabularny i szczerze, średnio mi podchodzi motyw ukrytych mechanizmów aktywowanych przez Rozliczenie. No, ale to jest wasza wizja, wasz pomysł, fan-fiction. Skupmy się na mieście.

Ekran miasta podoba mnie się. Wygląd budynków i to, jak się to wszystko komponuje, gdy już rozbudujemy miasto sprawia raczej pozytywne wrażenie. Bardzo podoba mnie się motyw z odbiciem fortyfikacji w wodzie ;) Bardzo fajnie to wygląda, dodaje klimatu. Pozytywne wrażenie psuje nieco muzyka, która bardziej przeszkadza, choć do miasta na swój dziwny sposób pasuje... ale z drugiej strony do klimatu samej gry już raczej nie. Nie mam pojęcia czemu, ale gdy patrze na miasto to odnoszę wrażenie że bardziej pasowało by do niego coś w tych klimatach

Jeśli idzie o bohaterów, to muszę powiedzieć, że mi odpowiadają. Dobrze dobrane portrety, nowe specjalności, tu na plus. Co do armii to już niestety nie jest tak dobrze. Ja wiem, że to miało być inne, wasze Forge, ale mimo to jednostki niezbyt mi się podobają. Pierwszy poziom - bez rewelacji, niezbyt tu pasuje, drugi mi się nie podoba (zwłaszcza zwykły wariant - krasnal z łańcuchami), trzeci i wygląda i sprawuje się bardzo dobrze, najlepsza jednostka w mieście. Poziom czwarty to moim zdaniem niezbyt trafiony pomysł. Chodzi tu nie tyle o sam wygląd i koncept, ale ulepszenie nie przypomina ulepszenia, tylko inną jednostkę. No i tak samo jak wcześniej - szału nie ma. Medu - krzyżowców nie trawię, przykro mi. Cyborgi wypadają w miarę dobrze, Drednotów nie miałem jeszcze okazji wypróbować w walce, wiec na razie je zostawię w spokoju ;)
Generalnie, nie ma tu tego czegoś. Brakuje mi zróżnicowania, brakuje czysto mechanicznych jednostek, brakuje świeżości. Ostatecznie jednak, biorąc po uwagę jak jednostki sprawują się w walce, jak się komponują, jakie mają zdolności... stwierdzam, że jestem neutralny jeśli idzie o armie Modern Forge. Z wyglądu i klimatu spodziewałem się czegoś innego, ale w samej grze wszystko działa i animacje są całkiem zgrabne...

Z innych rzeczy - podoba mnie się ekran tytułowy, a także filmik na początku gry. Ciekawe urozmaicenie ;)
Pomimo tego, że nie użyłem tu zbyt wielu pochwał, a miałem dużo zastrzeżeń, to jednak jest to ciekawy, warty uwagi mod. Już za sam fakt, że jest to nowe, ukończone miasto należy się pochwała. Do Forge znanego z Armageddon's Blade się nie umywa, ale ostatecznie, gra się nim całkiem dobrze. Najbardziej podoba mnie się ekran miasta, mniej jednostki, ale ogólnie, nie jest tragicznie. To wasza wizja, która co prawda niekoniecznie mi odpowiada, ale i tak zagrałem. I nie zamierzam poprzestać ;)
Miasto oceniam umiarkowanie pozytywnie. Nie jest źle, ale mogło być dużo lepiej, no ale tak czy owak, działa.

PS: Dodałem Modern Forge do listy gotowych modyfikacji do WoGa.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.08.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Za niedługo ma być spolszczenie do tego, więc wytrzymajcie :D
A i będzie robiony przez nich kolejny zamek, : Klify :D

Nie pytajcie skąd to wiem :p Wszystkiego się dowiecie, w swoim czasie.

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 5.08.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

I co niby mamy zrobić na tej poczcie?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.08.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Haha. Chciałem was trochę podenerwować xD
Ale już to edytuje :D

A i dam wam ten link.
Bez Google Chrome się nie obejdzie

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 5.08.2011, Ostatnio modyfikował: Innos

Permalink

Kto patrzył ten wie, że zostało to już wydane. Stosunkowo niedawno pojawił się patch 1.1 na wersję SoD, który poprawia różne nieścisłości.

Na następną wersję będą znaczne zmiany. Np. znikną Medu-krzyżowcy. Tak czy siak nowe modele wyglądają profesjonalnie.
Robot Szturmowy
Cyborg

Rzecz wygląda naprawdę dobrze, przynajmniej na moje oko. Zapraszam do pobrania, komentowania etc.
http://www.bb-lair.yoyo.pl/

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.03.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Mod ciekawy. Tylko szkoda ,że jednostki są takie słabe w wyglądzie. Z tego co mi mówił ostatnio WitchKing na KG. To już zrobili z tak dwie jednostki w 3D. Więcej informacji znajduje się chyba na stronie głównej moda.
BTW. Witam wszystkich na JB! Mój pierwszy post YEAH!:D.

Permalink

News
Na razie upgradowane są jednostki Modern Forge (bo fakt, te z podstawy trochę słabo wyglądają) a równocześnie do tego robione prace nad Zigguratem (prace nad Moutain Keep zostały na razie zawieszone).

Zapraszam do przeglądów i komentarzy.

Permalink

Wypas, za chwilę przerzucam się z Mac OS na Windowsa i odpalam moda.

Wielkie propsy panowie. To niesamowite, że po 13 latach od premiery HoMM3 ciągle powstają projekty związane z tą grą. To świadczy tylko o sile i ponadczasowości tej produkcji. Moda wcześniej nie widziałem, jakoś mi umknął ale nadrobię.


Permalink

Wygląda obiecująco. Nadchodzące projekty również. Owszem, może pierwsza wersja moda nie wyglądała za ciekawie, ale moje zdanie na jej temat było umiarkowanie pozytywne. Ale widać, że twórcy moda zdobyli doświadczenie, wzięli sobie do serca opinie innych i ich prace dają konkretny rezultat. Mam nadzieję, że wszystko zostanie ukończone i wydane, tak więc życzę Wam powodzenia w pracach!

Jednocześnie mam nadzieję, że kiedy nowa odsłona (czyli z jednostkami w 3D) Modern Forge ujrzy światło dzienne, to w Jaskini i/ lub Grocie ukaże się jakiś newsik ;) Wydaje mi się, że prace naprawdę zmierzają w dobrym kierunku i działalność grupy GKH powinna być bardziej znana.

Permalink

Ja bym przedstawił moją wizję miasta Forge tylko temat propozycji miast do H VII gdzieś przepadł. Chyba będę musiał jak znajdę wolny czas rozmówić się z Nicolai'em.


Permalink

Tam-da-da-tam!

Z okazji zbliżającego Święta Bożego Narodzenia ekipa Modern Forge prezentuje Nam wszystkim patcha świątecznego dla tegoż modu.

Pełna lista zmian nie jest długa:
- Miecz Mrozu zastępuje Ostrze Armagedonu zachowując jego statystyki i specjalną umiejętność (mistrzowski Zamarzagedon)
- Zamarzagedon zastępuje Armagedon, nieznacznie zwiększone obrażenia, kosztuje teraz 30 punktów many i jest czarem poziomu piątego magii wody.
- Czar Teleport nazywa się teraz Ulepszonym Teleportem i pozwala na teleportowanie jednostek wroga (w systemie 'free2troll'). W związku z oczywistym zwiększeniem przydatności czaru, ten znajduje się teraz na poziomie 5 i kosztuje więcej many (oczywiście nadal wymagany jest poziom mistrza aby teleportować jednostki przez mury i fosę)
- Czary przywołania żywiołaków zostały przeniesione na poziom czwarty
- Czar Kontratak zdegradowano do poziomu trzeciego umożliwiając jednostkom trzy dodatkowe kontrataki na poziomie mistrzowskim zamiast dwóch

Link do patcha
Proces instalacyjny się nie zmienił.
GKH życzy wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :)

PS. Update na BB-Lair pojawi się tak szybko jak tylko uda się naprawić błąd z połączeniem ftp