Witam.Mam pytanie czy jest mapa planety Enroth?
Mapa planety Enroth
Avonu /
Nie, nie ma. Są jedynie fanowskie mapy pokazujące położenie wszystkich trzech kontynentów z MM6-8 i HoMM1-3 względem siebie, ale nie uwzględniają one ani proporcji kontynentów, ani rzeczywistej odległości między kontynentami, ani tm bardziej archipelagów i wysp widzianych choćby w intrach gier.
"When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi!
Pipiru piru piru pipiru pi!
Dodam, że w intro/outro MM6 widać samą planetę, ale pokazana jest tylko strona z kontynentem Enroth.
Planeta pokazana jest jeszcze w intro Heroes IV, ale przez zachmurzenie nie da się wyróżnić żadnych kontynentów.
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
Czempion /
Mam kolejne pytanie czy w Might and Magic 7 da się kupić strażników którzy pilnowali by
Harmondale?
Avonu /
Nie, zresztą nie ma takiej potrzeby. Po Harmondale i na traktach włóczą się wszakże strażnicy. Warto ich leczyć, gdy wdadzą się w bójkę (i jak najszybciej "uciszyć" gobliny w forcie).
"When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi!
Pipiru piru piru pipiru pi!
Czempion /
A jest mod który dodaje strażników do zamku?
Z tego co pamiętam to nie ma. To jest rzecz, której mi najbardziej brakowało w M&M7. W trakcie gry rozbudowywało się zamek, ale nie dało się powiększać armii Harmondale.
Pogarda mą zbroją
Wstręt mą tarczą
Nienawiść mym mieczem
W imię imperatora nikt nie ocaleje!
Wstręt mą tarczą
Nienawiść mym mieczem
W imię imperatora nikt nie ocaleje!
Gwoli ścisłości, jednego straznika pilnującego zamku od wewnątrz mieć można. i to nie byle jakiego - Złotego Golema. Warunkiem jest wykonanie zadania promocyjnego magów (czyli złożenie wymienionego wyżej golema) i dostarczenie go do Harmondale. Trzeba tylko uważać na to którą głowę użyjemy do montażu - jeśli będzie uszkodzona, to golem nas zaatakuje, zamiast bronić!
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.12.2011, Ostatnio modyfikował: Acid Dragon
Fentrir /
No i jest jeszcze numer z Żywiołakami Światła ;) Wchodzimy do zamku, rzucamy czar przywołania wspomnianego żywiołaka, a następnie traktujemy delikwenta rozproszeniem magii. To spowoduje, że przyzwany żywiołak nie zniknie, a będzie u nas w zamku cały czas. W zależności od tego w jakim stopniu opanowaliśmy magię światła możemy w ten sposób sprawić sobie maksymalnie 5 żywiołaków. Sam przetestowałem ;)
Chyba nie muszę wspominać, że musimy mieć w drużynie kogoś znającego się dobrze na magii światła?
Można też skompletować części dla drugiego golema, gdyż co jakiś czas całe krainy w grze (wraz z zawartościami skrzynek) resetują się. Niestety z tego co wiem nie można takowego złożyć, gdyż odpowiednią misje dostaje się tylko raz.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.12.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir