Temat, który pozwoli popuścić wodze fantazji. Załóżmy, że mamy możliwość stworzenia dodatkowego miasta z nowymi postaciami. Byle było klimatyczne, a postaci jakoś powiązane ze sobą i z ideą samego miasta.
Ja, jako fan horrorów, pozwolę sobie rozpocząć ten wątek czymś takim:
miasto: MASTERTONIUM
lvl 1:
Brązowy Jenkin - wygląda jak szczur chodzący na 2 łapach
Atak: 5
Obrona: 4
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 6
Przyrost: 15
lvl 2:
Boofuls - mały chłopiec, któremu lepiej nie patrzeć w oczy
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 7
Przyrost: 9
Strzelec: atak szklanymi strzałami. Zadaje 50% więcej obrażeń stworom związanym z magią ognia.
Przy bohaterze z Magią Wody na Expert, może rzucać na siebie czar 'Mirror'.
lvl 3:
Tengu - japoński demon, nic nie powstrzyma jego szarży
Atak: 7
Obrona: 15
Obrażenia: 7
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 6
Regeneracja do pełnego życia jednostki (jak Upiory).
lvl 4:
Mictantecutli - Bezcielesny, władca Mitclampy, indiańskiego świata zmarłych
Atak: 11
Obrona: 10
Obrażenia: 5-8
Wytrzymałość: 45
Szybkość: 9
Przyrost: 5
Wskrzesza poległe jednostki zmieniając je w Granitogłowych. Granitogłowi nie pozostają w armii po zakończeniu bitwy.
lvl 5:
Quintus - wyznawca magii druidów
Atak: 12
Obrona: 14
Obrażenia: 15-22
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 8
Przyrost: 5
Ziemiokrążca - przechodzi przez mury miast i skały na mapach. Może rzucić czar 'Stonehenge', który zamyka jednostkę przeciwnika w kamiennym kręgu na 2. kolejki, nie pozwalając jej wyjść (mogą w nią strzelac nasze jednostki strzelające, jednocześnie sama jednostka, jeśli jest strzelcem, również może strzelać, zadając 50% ran). Czar tez może być rzucony raz w ciągu bitwy.
lvl 6:
Misquamacus - najpotężniejszy indiański szaman
Atak: 15
Obrona: 15
Obrażenia: 20-25
Wytrzymałość: 90
Szybkość: 12
Przyrost: 3
Odporny na wszelką magię, rzuca czary umysłu - oślepienie, berserk, hipnoza.
Lata. Powstrzymuje kontratak.
lvl 7:
Belial - jedna z czterech postaci szatana, bóstwo kłamstwa
Atak: 24
Obrona: 24
Obrażenia: 30-40
Wytrzymałość: 275
Szybkość: 16
Przyrost: 1
Ukrywa przed rywalem 3 najsilniejsze jednostki w armii (na mapie) i liczebność wszystkich jednostek (w czasie bitwy)!
Odporny na magię poza magią wody, od której dostaje 50% więcej obrażeń lub czary negatywne działają na niego o połowę dłużej.
Myślę, że jeśli są wśród Was miłośnicy książek Mastertona, na pewno rozpoznacie etymologię wszystkich jednostek ;)
Zachęcam też do stworzenia swoich.