Dzięki za pomoc. Ale odnośnie jeszcze tej "nakładki". Chodzi mi właśnie o to, jak dać mu nakładkę spoza możliwych nakładek edytora map. Tzn. Chcę zrobić na przykład postać... hmm Dartha Vadera. Stawiam na mapie herosa Death Knighta klikam na niego, wpisuje wpisuję mu imię Darth Vader, i chcę, aby jego obrazek to był właśnie Darth Vader, a nie żeby miał wygląd na przykład Nagasha. I jeszcze jedno pytanie... Wiem, że tworząc herosa, chcąc mu nadać specjalizację np. Inteligencja - wybieram Elleshara, ale zmieniam imię, wygląd, biografię i mam innego bohatera z inteligencją. A jeśli chcę zrobić specjalizację na przykład do Aniołów? Tzn. taką, której nie ma żaden heros?
Pomoc dla działu H3
Filus /
Jeśli chodzi nakładki (czyli portret bohatera), to proponuję zainteresować się paroma programami z tej listy. Z góry mówię, że nie testowałem tego, czy to będzie możliwe (ale przypuszczam, że tak), tak więc nie biorę odpowiedzialności za to, co ewentualnie może zostać popsute. Co do poprzedniego pytania odnośnie przechodzenia artefaktów. W edytorze kampanii przechodzisz do zakładki "opcje przechodzenia" w menu scenariusza. Wybierasz jednostki, artefakty etc. i wybierasz poszczególne rzeczy, które Cię mogą interesować. Natomiast jeśli chodzi o zmianę specjalizacji danego bohatera - wydaje mi się, że pomóc może jedynie ERM - ale to już jest wyższa szkoła jazdy;). Jeśli szukasz pomocy w tej kwestii, to po pierwsze ściągnij sobie WoGa, a po drugie zgłoś się do Altaira.
H3 - świetne, WoG - boski, H5 - tandeta, szmelc i wszystko co najgorsze...
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.10.2008, Ostatnio modyfikował: Filus
Kane /
Oczywiście, że mam WoGa xD. To obowiązkowa pozycja, każdego fana HoMM. Wielkie dzięki za pomoc, naprawdę bardzo mi pomogliście. Postąpię wg. rad :).
Drobniutki szczegół w dziale jednostek.
Przy piekielnych ogarach / cerberach, jeśli dobrze kojarzę, w każdej wersji H3 przy ulepszeniu parametry obrażeń cerbera wynoszą 2-5, a nie 2-7.
Ten szczegół jest o tyle istotny, że jest to jedyny przypadek w grze, kiedy parametr polega pogorszeniu przy ulepszeniu, co sprawia, że przynajmniej we wczesnych fazach można się zastanowić nad nieulepszaniem piesków.
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
Hellburn /
Acid: Ostatni patch cofa tą zmianę :).
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
Then again, maybe not.
Hellburn
Acid: Ostatni patch cofa tą zmianę :).
Masz na myśli oficjalny patch? Z którym numerkiem? bo u mnie przez wszystkie wersje gry było jednak 2-5, włącznie z wersją "Complete".
EDIT: a jednak się myliłem, w wersji Complete jest 2-7.
W takim razie przepraszam za zamieszanie ;)
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2010, Ostatnio modyfikował: Acid Dragon
Setish /
Poważny błąd w dziale z czarami, podstawowa ściana ognia:
"Tworzy na polu walki 2-hexową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10x Moc + 15 ran"
Niestety nie jest prawdą, bo doznaje 10x Moc + 10 ran. Jak to się ostało tyle czasu? =P
Członek Gildii Kowali HoMM3.
Erenol /
W dziale Heroes 3, zakładce artefakty - zestawy dopatrzyłem się błędu przy Mocy Ojca Smoków. Ot ten artefakt nie zwiększa umiejętności podstawowych o 6, a o 16. Gra również wprowadza w błąd - tam też jest 6. Jednak mając: 12 ataku, 14 obrony, 13 mocy i 19 wiedzy, po założeniu Mocy Ojca Smoków Statystyki prezentowały się tak:
Atak - 28
Obrona - 30
Moc - 29
Wiedza - 35
Każdy zdrowo myślący człowiek widzi, że wszędzie doliczyło 16 punktów. A więc proszę poprawić ten błąd na stronie. A może ja się mylę?
Przesadna tolerancja doprowadzi do tego, że nowo poznaną osobę będziemy musieli pytać o płeć ~Czuowiek
Taro /
Moc Ojca Smoków owszem dodaje 6 do statystyk, ale pojedyncze artefakty nie tracą swoich właściwości po połączeniu. To stąd te premie.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
Mosqua /
Nie wiem czy to błąd u nas czy u tamtych, ale zgodnie z tą stroną Christian rozwija balistę co cztery poziomy a u nas, że co pięć poziomów.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.02.2013, Ostatnio modyfikował: Mosqua
Hobbicus /
Wyprzedziłaś mnie. :P
Błąd ten powtarza się u wszystkich bohaterów z tą specjalnością.
Tu był link, ale go teraz nie ma.
Hellburn /
Oryginalne opisy nie są do końca zgodne z faktycznymi mechanizmami. W przypadku balisty bonusy przydzielane są co 5/10 poziomów (osobiście to testowałem do spółki z Dragonthanem, link do wyników tu).
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
Then again, maybe not.
Erenol /
Taro
Moc Ojca Smoków owszem dodaje 6 do statystyk, ale pojedyncze artefakty nie tracą swoich właściwości po połączeniu. To stąd te premie.
A więc pojedyncze artefakty dodają w sumie po 10. Przypadek że tak idealnie do każdego po 10?
Ale i tak i tak Moc Ojca Smoków po połączeniu daje +16.
Przesadna tolerancja doprowadzi do tego, że nowo poznaną osobę będziemy musieli pytać o płeć ~Czuowiek
Hellburn /
Erenol
Każdy zdrowo myślący człowiek widzi, że wszędzie doliczyło 16 punktów. A więc proszę poprawić ten błąd na stronie.
Każdy zdrowo myślący człowiek umie czytać ze zrozumieniem. Odsyłam do tekstu wprowadzającego do Artefaktów składanych. Na stronie NIE MA błędu.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
Then again, maybe not.
Hobbicus /
Hellburn
Oryginalne opisy nie są do końca zgodne z faktycznymi mechanizmami.
Sprawdziłem - obaj się mylimy. Co prawda miałeś rację z tym, że tak naprawdę piąty poziom doświadczenia dopiero wpływa jakkolwiek na statystyki balisty, ale w oryginalnym opisie jest sformułowanie "after 4th level". :P W każdym razie - mea culpa.
EDIT: ...za to wszystkie teksty specjalizacji w jednostkach są w samej grze zjechane - wszędzie jest bowiem "powyżej" zamiast "począwszy".
Tu był link, ale go teraz nie ma.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.02.2013, Ostatnio modyfikował: Hobbicus
Hellburn /
Hobbit
Sprawdziłem - obaj się mylimy.
Że niby gdzie się pomyliłem? To, że opisy specjalizacji są czasami błędne to fakt. Zauważ, że np. specjalizacja Edrica informuje, że gryfy otrzymują bonusy "po trzecim poziomie" (after the 3rd level), co jest prawdą, bo 1 bonus otrzymują właśnie na tym poziomie. Podobnie ma się sytuacja z resztą jednostek zamku.
Rozumiem, że "after 4th level" może także odnosić się do poziomów wyższych niż 4, jednakże w świetle powyższych przykładów, opis specjalizacji w baliście JEST błędny, a conajmniej nieścisły.
Hobbit
...za to wszystkie teksty specjalizacji w jednostkach są w samej grze zjechane
Niestety, tłumacze z CDP (chyba najpopularniejszej wersji) nie popisali się. W tym miejscu pozwolę sobie na małą reklamę swojej łatki polonizującej, naprawiającej oraz uszczegóławiającej teksty i opisy. Klik!
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
Then again, maybe not.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.02.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Hobbicus /
Hellburn
Zauważ, że np. specjalizacja Edrica informuje, że gryfy otrzymują bonusy "po trzecim poziomie" (after the 3rd level), co jest prawdą, bo 1 bonus otrzymują właśnie na tym poziomie.
Właśnie nie jest prawdą. "After the 3rd level" znaczy tyle, że na czwartym poziomie otrzymują - a jak dobrze rozumiem te tabele, to jest to nieprawda. Wygląda na to, że to twórcy gry spaprali robotę.
Tu był link, ale go teraz nie ma.