Przeszedłem M&M8 i patrze na filmik... Powiedz im, że poległem... o co w tym chodziło? I czemu gdy wszedłem do jego tronu to powiedział do nas malutcy?!
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.08.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu
Przeszedłem M&M8 i patrze na filmik... Powiedz im, że poległem... o co w tym chodziło? I czemu gdy wszedłem do jego tronu to powiedział do nas malutcy?!
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.08.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu
Broccan
Przeszłem M&M8 i patrze na filmik... Powiedz im że poległem... o co w tym chodziło??!
Była to widomość do Starożytnych, którą miał przekazać mały Droid z części jego pancerza. Jak widać Escaton był maszyną (Androidem) wysłaną przez Starożytnych aby zniszczyła świat Enroth. Lub w jeszcze innym nie mniej podejrzanym calu.
Co się dziwisz Escatonowi, że nazwał poszukiwaczy "malutkimi"?
Wszak jakieś "karaluchy" kręciły mu się po zamku.
A na poważnie - Escaton, nie wspominając o Starożytnych, wyprzedza w ewolucji technologicznej czy też pod względem mocymieszkańców Jadame, zwłaszcza, że cywilizacja na tej planecie upadła do poziomu barbarzyństwa (wg standardów Starożytnych).
Spoilerom, mówimy nie. Może moglibyście takie sprawy przez PM wysyłać?
Bez przesady - od wydania ostatniej części Might and Magic minęło co najmniej 7 lat. Bez problemu można znaleźć fabułę tych gier w sieci.
I co najważniejsze autor pytań przeszedł grę i miał o nią pytania, więc jakichkolwiek spoilerów mu nie udzielono.
Kim byli Kreeganie i Starożytni?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu
Zapytaj się Escatona, on Ci to wyjaśni.
Dzięki. I pytania o M&M 1... Tworze postać i daje go to town i pisze że nie wybrałem postaci. Jak wybrać postać?
Odpowiedź masz w instrukcji do MM1. Radzę Ci ją zdobyć, bo bez niej ani poradnika z mapami w MM1 długo nie pograsz. Z nimi zresztą podejrzewam, że też nie. Do tej gry trzeba dużo cierpliwości i czasu.
Pytanie natury mechanicznej.
Czy wie ktoś jak wygląda mechanika walki (zależności moc broni, KP, pkt biegłości etc. a zadanymi obrażeniami). Najlepiej by był to kompletny wzór, albo ewentualnie plik w którym to może być.
Hej. Mam pewien problem z MM VII ( gram na Windows Vista, antologia) gram drużyną na ścieżce światła, po misji z gildii najemników (rozkaz kradzieży gobelinu z zamku światła) kiedy nie wypełniam misji, na Harmondale napadają gobliny i awanturnicy, wtedy też wszystkie drzwi w mieście zostają zamknięte i tak już pozostaje do końca gry nic nie pomaga. Nawet po 2 latach odsiadki czy zapłaceniu kary, cyklicznie właśnie co dwa lata na nowo pojawiają się u mnie gobliny i awanturnicy i wybijają miasto ( nie mogę przez to dostać się na arenę aby ukończyć misję z rycerzem ani oddać misji z doskonałym łukiem, czy misji awansującej wtajemniczonego na mistrza. Dodam również, że jedynymi drzwiami domostw, które się przede mną otwierają są: dom mistrza rozbrajania pułapek oraz dom Arcymistrza magii wody. Czy ktoś miał podobny problem? Idzie coś z tym zrobić? Dodam, że naprawdę wiele razy przechodziłam tę grę i to chyba najdziwniejszy błąd/problem jaki w tej grze miałam. Proszę niech ktoś mi coś poradzi, piszcie na gg 7238814 lub maila Fabiolaa@wp.pl
Zgodnie z alternatywnym questem musisz wybić WSZYSTKO. Jeśli to zrobisz, drzwi znowu będą otwarte. Jeśli tak robisz i co dwa lata masz respawn i powtórkę z buga, to pytanie jaka to wersja M&MVII i czy upatchowana.
Najczęściej pomijaną rzeczą przy tym zadaniu, jest Zamek Harmonadale. Trzeba zabić także wszystkie gobliny w tej lokacji, w tym te w tajnym korytarzu pod jedną z cel. Zazwyczaj to właśnie gobliny stamtąd umykają uwadze graczy.
Dzięki za pomoc. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że faktycznie przeoczyłam gobliny w tajnym korytarzu pod jedną z cel.
Grając 4 łowcami w mm7, po wykonaniu misji na myśliwego tylko 1 z moich bohaterów miał punkty magii. Zastanawiam się dlaczego i czy można coś z tym zrobić
W sensie, że awansowali tylko na honorowych szlachetnych łowców?
Mam MM6 w wersji ze Świata Gier Komputerowych. Używam patcha [color=red]Moka[/color]. Problem w tym że gra działa co prawda, ale chodzi mi dosyć szybko i często mam problem nawet z obrotem postaci, bo obracają się tak bardzo że mam problem z trafieniem w drzwi nawet. [color=red]J[/color]est na to jakaś rada? Czy mam [color=red]sobie[/color] kupić te Kroniki[color=red]?[/color]
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.07.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu
A bawiłeś się w opcjach gry z szybkością obrotu?
Ostatnio zainteresowałem się śnieżnymi elfami z Vori. Wiecie może, w której części M&M można się więcej o nich dowiedzieć? Może gdzieś w otchłani internetu można natrafić na jakieś artykuły o nich? Albo o samych wyspach?
Z góry dzięki!
Wikipedia
Vori – lodowa wyspa, leżąca na północny zachód od Erathii i na południe od wyspy Regna. Niewiele o niej wiadomo. Wiemy, że jest zamieszkana przez elfy oraz lodowe olbrzymy. Sama Vori leży w strefie zwrotnikowej. W 150 r. przed Ciszą Starożytni ukryli na niej Miecz Mrozu. Najprawdopodobniej ten potężny relikt sprawia, że cała wyspa jest zamarznięta. Na wyspie czas płynie inaczej niż na Antagarichu. Jedna z bohaterek gry Heroes III spędziła tam 20 lat, podczas gdy na kontynencie czas prawie "nie ruszył się". Na Vori toczy się akcja 8. części gry Heroes Chronicles: Miecz Mrozu.
Więcej nie udało mi się znaleźć.