1.ZABÓJCA- ponieważ jest to dobra jednostka strzelająca jak i optymalna w warce wręcz po za tym każdy zadany cios zatruwa przeciwników co liczy się ze stratą życia na turę.
Dobra inicjatywa,punkty życia,damage i atakiem i obroną nie gardzi;)
5.OPRAWCA- wszystkim może się wydawać że jest to najsłabsza jednostka tego poziomu ale w praktyce jest zupełnie inaczej każdemu zamkowi przyrasta bez zamku istot tego poziomu trzy Oprawców jest pięciu czyli samym przyrostem gniotą inne jednostki (w kupie siła) a dodając do tego genialną zdolność rasową jakim jest szał czyni z niego jednostkę fundamentalną i wręcz nie do pokonania ma także dobre statystyki posiada zdolność odwaga czyli ma zawsze pozytywne morale a także aura przerażenia jednostki wokół niego mają minusowe morale;) jak również spustoszenie;) Wymiata nie ma co xD
Hmmm.... niby tak... ale jednak od tych jednostek, ja osobiście preferuje te drugie ulepszenia.
Prześladowca zapewnia graczowi możliwość wychodzenia z większości początkowych potyczek bez strat. Zabójca takiej przewagi już nam nie da, a jak wiadomo jednostki Lochu są na wagę złota(dosłownie i w przenośni) - głównie ze względu na ich przyrost.
Oprawca - kiedyś też wolałem tę jednostkę, ale po pewnym czasie przerzuciłem się na Herszta i wg mnie było to trafne posunięcie. Lepsze statystyki, bardzo pomocne zdolności jak i lepszy efekt Szału. Na korzyść oprawcy przemawia głównie podwójny atak, który Herszt może dostać na 3 poziomie szału. A ponadto: "Aura Strachu wywołuje skutek tylko w zaatakowanym oddziale."
7.DZIKI CYKLOP- główny fundament Twierdzy;) Potrafi rzucać goblinami, połykać je regenerując sobie życie, ma miażdżący cios przez co atakuje cztery pola zeruje gotowość bojową jednostki (...) Geniusz;p Wymiata;)
Nie zgodzę się, że Cyklop jest fundamentem twierdzy, ale zgodzę się z tym, że wymiata. Hehe :D Mam nawet odpowiednią powtórkę, która pokazuje co odpowiednio podpakowany Cyklop robi z przeciwnikiem.