Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Grove

Permalink

Sheogorath

Bardzo dobrze że zmienicie układ budynków, bo ten był kropka w kropkę wzięty z cytadeli

A ten jest jak zwierciadlane odbicie Cytadeli, też mi różnica.

Sheogorath

Dziwię się tylko że nie możecie podmienić miasta :D

Chyba chodzi o dodanie jako oddzielnego, tak?

Aktualny stan wiedzy teamu na temat grzebania w kodzie gry jest na tyle znikomy, iż by wprowadzić choćby minimum koniecznych zmian musieliśmy poprosić o to kogoś z zewnątrz. Z tego jasno wynika, że na dodanie Grove jako nowego miasta będziemy mogli liczyć dopiero po wydaniu jakiegoś łatwego w obsłudze narzędzia do dodawania miast do WoGa.

Sheogorath

Myślę że kto jak kto, ale Dragomar ma odpowiednie narzędzie do tego

Ee... Żadnych nadzwyczajnych narzędzi nie mamy... No może z wyjątkiem jednego... Ale moglibyśmy się obejść bez niego. Dragonar narzekał, że przez to narzędzie nie ma nic do roboty, bo było ono przeznaczone do jedynej rzeczy, którą umiał zmienić w *.exe

Permalink

Trith

A ten jest jak zwierciadlane odbicie Cytadeli, też mi różnica.

Ciii... A nikt przed chwilą tego nie wiedział. :>

Trith

Dragonar narzekał, że przez to narzędzie nie ma nic do roboty, bo było ono przeznaczone do jedynej rzeczy, którą umiał zmienić w *.exe.

Taa... Nauczy się człowiek przesuwać budynki i od razu powstaje narządzie, jak na złość. ;P
Ewentualnie mogę w *.exe jeszcze przypisać inne dźwięki jednostkom... ;)

Poza tym chciałbym coś dopowiedzieć - jednostki w 3D pojawią się dopiero w następnych wersjach, nie w tej najbliższej.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.09.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Oczywiście w poprzednim poście walnąłem byka :P
A o narzędzie do dodania miasta to mi chodzi inne - nie można by czegoś zrobić za pomocą tego co Ci Dragomarze przysłałem?

Permalink

DragoNarze. ;P
Raczej zespół HotA obrazi się za użycie ich fragmentów kodu. Zresztą nadal są błędy w Zatoce.

Permalink

Przepraszam za błąd w nicku:)
Myślałem raczej że odkryłeś jak to zrobić i umiałbyś coś takiego "od podstaw" zrobić. Tzn. tak to zmodyfikować jakbyś sam na to wpadł :P

Permalink

Już wcześniej wpadłem, ale jest to zupełnie nieopłacalne - te same błędy, które są HotA, byłyby w Grove.

Permalink

Tzn. chciałem raczej zapytać czy są to błędy nie do obejścia czy po prostu chwilowe kłopoty techniczne :P
Ale rozumiem że dla Cibie - nie do obejścia ;)

Permalink

Witamy ponownie!

Minął dokładnie rok od premiery ostatniej wersji Gaju - miasta odtwarzanego na podstawie idei K1nga i jego zespołu.
Dziś pragniemy udostępnić Wam wersję GAMMA. Nowa wersja zawiera o wiele mniej niedociągnięć, ale również mnóstwo nowości, takie jak chociażby: zmienione właściwości budynków specjalnych, czy nowe specjalizacje bohaterów. Nie ma już żadnych braków, błędów najprawdopodobniej również nie, lecz mogą zdarzyć się ich znikome ilości. Prosimy, abyście podzielili się Waszymi spostrzeżeniami odnośnie balansu, czy błędów w tym temacie.
W dziale Download naszej oficjalnej strony, która znajduje się TUTAJ, znajdziecie kolejną wersję miasta w dwóch językach - polskim oraz angielskim. Przed instalacją polecamy dokładnie przeczytać instrukcję i zalecenia na stronie. Łatka do poprawnego działania tym razem wymaga aktualizacji skryptów, lecz nie trzeba jej instalować, gdyż wersja GAMMA już ją zawiera.

Po instalacji Gaju każdą mapę TRZEBA WoGifikować!

Pozdrawiamy...

New Grove Team

Permalink

No, poza paroma komicznymi animacjami jest fantastycznie. Chyba przeszliście do historii :)


Permalink

A da redę zobaczyć jak to wygląda bez konieczności instalacji?
Nie jestem fanem WoGa, a bardzo jestem ciekaw jak wam to wyszło.
Poprzednia wersja niosła ze sobą zalążek świetnego klimatu i zastanawia mnie jak to rozwinęliście.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Dagon - będziemy z czasem uzupełniać informacje na stronie.

Lekore - obecne jednostki znikną w następnej wersji. Tworzone są obecnie jednostki w 3D. Kilka jednostek ma już pełną animację. Księżycowi łowcy.

Chciałbym jeszcze coś dodać:

Właściwa kolejność instalacji dla wersji polskiej: H3 ZE -> WoG -> spolszczenie -> polskie czcionki -> filmiki w kampaniach WoG wraz z intro (opcjonalne) -> Gaj (PL).

Właściwa kolejność instalacji dla wersji angielskiej: H3 ZE -> WoG -> łatka zmieniająca język H3 na angielski -> polskie czcionki -> filmiki w kampaniach WoG wraz z intro (opcjonalne) -> Gaj (EN).

Gaj ZAWSZE instalujemy jako ostatni mod. Nie wiem czy wszystko będzie działać z patchem do edytora map, ale jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że tak, ale patch musi być zainstalowany przed Gajem. Pamiętajcie również, aby nie instalować GAMMY na BETĘ - lepiej zainstalować H3 od nowa i dopiero potem instalować GAMMĘ.

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Fajnie by było gdyby Gaj był oddzielnym miastem, a nie tylko zastępował Cytadelę ale i tak gratuluję udanej pracy. Pewnie wszystkiego mieć nie można.

Pozdrawiam ;)


Permalink

Można liczyć na jakiś film na YT :>?


Permalink

Można, ale nieco później.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.12.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Oficjalna strona została uzupełniona o dział z budynkami Gaju, w obu wersjach językowych. Niektóre nazwy mogą dziwić, ale to nazewnictwo z najnowszej wersji - powrót do korzeni, czyli nazw, które nadał obiektom zespół K1nga.

A TUTAJ znajduje się filmik z wersji GAMMA miasta. Zawiera elementy DELTY. :]

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.03.2011, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Nie chcę nic mówić, ale kryształy to kryształy, a kwarc i ametysty to klejnoty:/ Więc myślę, że koszt kwarcowej i ametystowej fortecy w kryształach jest błędny.

PS: Czemu nie ma nic nowego na forum od takiego czasu?

Permalink

Kwarc i ametyst są kryształami. Podobnie szafiry, rubiny, szmaragdy i diamenty to też kryształy i jednocześnie klejnoty.

Jakbym umiał przerabiać zamki, to stworzyłbym jednostkę lochu: mroczny elf, po ulepszeniu: drow, która nienawidziłaby leśnych i wysokich elfów. Choć może wtedy za dużo byłoby tych wszystkich elfów.