Imperium

Behemoth`s Lair

Frakcje w Heroes VI

Permalink

Jeżeli kogoś to interesuje, z serwerów Acid Cave można już pobrać polskie wersje tłumaczeń w ładnych pdfach ;)

(Tlaloc - pozwoliłem sobie dokonać paru drobnych korekt w tekście)

Tutaj Haven
Tutaj Inferno
Tutaj Necropolis

EDIT: Znaleziony bug: "Falcon's Reach" nie zostało nigdy przetłumaczone przez CDP.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.08.2010, Ostatnio modyfikował: Field

Permalink

Hmmm oprócz 3 już poznanych frakcji, pojawiły się też przesłanki w artykułach o HVI iż pozostałymi dwoma nieznanymi jeszcze frakcjami będą Sylvan i Academy. O ile trudno mi sobie wyobrazić brak Sylvan w podstawce (zamek natury był w sumie od H1), to akurat Akademią grałem rzadko i niezbyt ten zamek lubiłem (w HIII miał klimat mroźny a w HV już pustynny, to dość duża zmiana). Brak Dungeona (był w grze od H1) też trudno mi sobie wyobrazić.

W dodatkach powinny dojść - Fortress (zamek jaszczurów, wielu osobom bardzo tego zamku brakuje) oraz Stronghold (wzorowane na zielonoskórych! Ogry, Orki, Cyklopy i Trolle - chociaż tych ostatnich ma ponoć nie być...)


Permalink

Szczerze, powinno być:
-Podstawka
1.Przystań
2.Inferno
3.Nekropolis
4.Sylwan
5.Loch
-Dodatki:
1.Orkowie
2.Krasnoludy
3.Reptilioni
4.Magowie
5.Żywiołaki

W sumie 10 frakcji.


Permalink

Necro jest fabularnie odłamem Akademii tak więc wydaje się być pewniakiem, że magowie się pojawią.
Czy Sylvan będzie tą piąta frakcją? Dla mnie ok, ale zapewne są ludzie którzy woleli by krasnoludy.
Patrząc na opis Inferno (ofensywne czary) można chyba już zapomnieć o Dungeonie ;(
Akcja dzieje się 400 lat przed H5 czyli ciemne elfy jeszcze nie były wygnane i nie stworzyły podziemnego imperium. Co w ogóle stawia ich obecność pod znakiem zapytania nawet w dodatkach (chyba, że jakiś time-skip).
Pozostaje natomiast cień szansy na zobaczenie orków i spółki.. w Akademii - z tego co kojarzę to zanim się oswobodzili byli niewolnikami magów (nie wiem tylko jak to się ma czasowo). Ale tego zdecydowanie bym nie chciał - zasługują na oddzielny zamek.
Kolejny raz brak bagniaków :/

@Nebirios
jako fan H3 zgadzam się. Ale jako, że kontynuować (lub raczej prequelować ;) ) chcą świat z H5 to nie widzę miejsca na zamek Żywiołów. Każda (prawie) frakcja powstała na bazie jednego z 'elementalnych' smoków. Używanie kolejny raz mocy żywiołów i to w jednym zamku jakoś mi nie leży.
Za to jest jeszcze jedna ludzka frakcja Wolnych Miast.. i tajemniczy Rycerze Smoka czy jak im tam było. Więc potencjał na 11 jest ale jak się zaczyna od 5ciu to marnie to widzę.

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 24.08.2010, Ostatnio modyfikował: Kafi

Permalink

Robią po prostu to, co robili przy poprzednich częściach, a na co narzekali gracze: mało frakcji na początku, reszta w dodatkach. To oznacza, że coś nie bardzo się liczą ze zdaniem graczy. No, ale mi to akurat nie bardzo przeszkadzało, mimo że w H 4 nie dodali nowego zamku do żadnego dodatku.

Permalink

Co? Tylko 5 frakcji?! Oni chyba żartują. Ja nie kupię. To jest beznadziejne, by w momencie premiery już było wiadome jakie wyjdą dodatki i jakie frakcje wniosą! Już lepiej było w H3 gdy wszystkie nisze były w zasadzie zajęte i wprowadzono Conflux - przynajmniej była to jakaś niespodzianka.

Dla mnie powinny być następujące frakcje w podstawce:
1 - Ludzie (zamek, przystań, jak zwał tak zwał)
2 - Demony
3 - Magowie (bardziej tacy jak z H3, nie z H5)
4 - Nieumarli
5 - Elfy
6 - Krasnoludy
7 - Dungeon (jak z trójki, absolutnie nie jakieś mroczne elfy!)
8 - Barbarzyńcy (ci z H5 też są fajni, ale ten klimat Strongholda...)
9 - Repitoni (koniecznie)

Opcjonalnie (może w dodatkach?):
10 - Piraci (jak z Horn of the Abyss)
11 - The Forge (z kampanią alternatywną Ostrza Armagedonu)
12 - Miasto Zergów (pomysł brata, ja osobiście sobie tego nie wyobrażam, ale może być :P)
13 - Gaj (mroczne elfy)
14 - Miasto starożytnego ludu, wzorowane na starożytnych Indiach.

I może nowe uniwersum, w którym każde z tych miast będzie miało rację bytu. Taka jest moja wizja Herosów. Poza tym muszę powiedzieć, że zupełnie inaczej wyobrażam sobie każdą z tych ras niż jest to przedstawione w HoMM 5. Moim wyobrażeniom bliżej do części trzeciej, ale tam też nie wszystko mi pasuje. Szkoda że nie jestem i nigdy nie będę twórcą gier :P

Permalink

Powiem tak: nie chodzi o ilość. Starcraft i Warcraft mają po 3 frakcje i co? Wciąga i jest grywalne. Z kolei Warlords ma ich w chu...steczkę i nie wychodzi to grze na dobre za specjalnie (moim zdaniem).

Jeśli faktycznie zapowiedzi z broszur zostaną zrealizowane i przyłożą się do wykonania, to myślę, że pięć wystarczy w zupełności na start.


Permalink

Dokładnie, Field dobrze mówi, nie ilość frakcji się liczy tylko grywalność samej gry, poza tym znając Ubi, na pewno dojdą następne frakcje w dodatkach.
Jeśli sprzedaż gry będzie wysoka to i pewnie dodatków będzie więcej niż 1, plus jeszcze jakieś DLC.


Permalink

Dopowiadając: a patrząc na względnie łatwą modowalność piątki, można liczyć i na coś a la WoG. I będziecie mieli upragnione zamki ;)


Permalink

Podstawowe Przystań Nekropolis Inferno Sylvan Loch Akademia Twierdza Forteca i dodatki Cytadela Pałac Wrota żywiołów i Grota to jest moja wizja jeśli czegośnie rozumiecie zadawajcie pytania.

Permalink

Może powiem trochę o rasach Forteca to krasnoludy Twierdza to orki Cytadela to Jaszczury hydra wiwerna itp. Pałac zupełnie nowa rasa syreny Grota także nie spotykana przypomina trochę Loch ale nim nie jest wymienie jednostki
1.Wilk
2.Wąż
3.Pająk
4.Truciciel(Strzelec pluje kwasem)
5.Żelazna zbroja(magiczna zbroja ltająca z mieczem lub maczugą
6.Wilkołak
7.Meduza
8.MAntykora
9.Naga
10.Arach(pająk z tłowiem człowieka z mieczami w dłoniach)
Oczywiście te jednostki są bes ulepszeń w każdej rasie zrobiłem tak że pierwsze 6 lv ulepszają się na np. Wilk-CZarny wilkBiały wilk.
A od 7 do 10lv np. Meduza-Lwia meduza-Lwia matrona.
Proszę o odpowiedzi.

Permalink

Pałac
1.Murlok(każdy kto grał w Warcraft wie co to jest)
2.Wodorost(wodne plącze coś w tym stylu)
3.-
4.Rekinoczłowiek
5.Wojownik mórz
6.Syrena
7.Myrmidon(Znowu Warcraft tym razem z dodatku do 3)
8.Mor(JAkby wielki murlok)
9.Wąż morski(w ulespzeniach anakonda)
10.Kraken

Permalink

Wyjdź waść wstydu oszczędź...
Po pierwsze po co dwa posty ?
Po drugie po co te jednostki ? są do tego odpowiednie tematy .
Po trzecie jeżeli już się bierzesz za jednostki spróbuj wmyślić jakieś twórcze nazwy anie zżynać z wszystkich gier naokoło ...

Moim zdaniem w podstawce znajdą się :
Heaven
Inferno
Nekropolis
Academy
i tutaj będzie ciężko wybrać, średnio pasują mroczne czy leśne elfy bo prawdopodobnie akcja będzie się toczyła w momencie kiedy to "Deszcz Ognia" spadł na stolicę elfów i ginie Arniel ich król. Z kolei mroczne odpadają bo leśne elfy w zemście(któa oczywiście spadła na niewinnych) zabijają przywódczynię mrocznych elfów.
Pasowały by Orki czyż nie ? trochę czasu mija od zakończeia krucjat na orkach więc mają sporo czasu aby założyć królestwo.

no to na podstawowe a w dodatkach :
I
-leśne elfy + mroczne elfy
II
-Krasnoludy
III
-Jaszczuroludzie, gnolle itd.

tak mi się widzą frakcje w HoMM a pfuu... w MM HVI brałem pod uwagę wątki historyczne ASHAN ale i również swoje własne "marzenia"

Permalink

Ja idę tokiem myślenia podobnym co Kafi, choć nie wiem czy to z chronologią jest do końca poprawne, czy może mroczne już zostały wygnane w czasie akcji gry.
Jeśli jednak Kafi się nie myli, to bardzo prawdopodobne, że będą miasta wielorasowe - Akademia ze swoimi niewolnikami i Sylvan wraz z mrocznymi elfami.
Jestem ciekaw co z tymi Wolnymi Miastami i Smoczymi Rycerzami może wyniknąć, chętnie bym zobaczył.
A może tak to sobie wyobrażam dlatego, że podoba mi się taka wizja : D


Permalink

Ok dałem tylko propozycje na miasta nie musi przecież i oczywiście nie będzie tak jak ktoś chce ale doodanie pare nowyh ras w homm6 było by dobrym pomysłem.

Permalink

Z tym że to chyba nie temat na pisanie pomysłów na miasto.;)
A co do tematu, to sądze że oprócz 3 wyżej wymienionych miast, dostaniemy Akademię Magów i albo Stronghold jako raczkujacą rasę lub też to niby nowe miasto które było w niektórych newsach. Czyli może Fortress ale z rasą Nag.


Permalink

Zatem mamy trzy wiadome frakcje. W listopadzie(wrzesień dość szybko zleciał więc do szczęścia pozostało coś miesiąc i nie dłużej 20 dni) wiemy już o 4. Oto to co ja myślę

Magowie - wprawdzie tradycja, ale coś mi się widzi, że nie. Nie, nie dlatego, że są w Srebrnych Miastach. Owszem obie rasy* mogą żyć na tym samym "środowisku", ale magowie nie mają go(przynajmniej na razie). Mamy tylko następujące "środowiska": Lawa, dżungla, nieużytki, pola latem i jesienią oraz podziemia. Nieużytki to wiadomo - teren Nekropolii, lawa - teren Inferno, pola - teren Przystani. A Akademia? Zobaczcie, Srebrne Miasta są na pustyni raczej. A pustyni nie mamy. Koszmar normalnie, szaleństwo, magów nie będzie, świętości Heroesów naruszyli. poszaleli jak ci z PiSu/PO.
PS. Tylko potem nie stańmy przed nimi niczym ludzie pod pałacem prezydenckim.

Teraz odnośnie 5 frakcji, którą w swoje łapy dostaniemy w styczniu(listopad i grudzień to dość "szybkie" miesiące, przynajmniej ja tak myślę).

Ja, tak samo jak większość, chciałbym znów widzieć stwory bagienne i/albo morskie. Nie dlatego, że lubiłem Cytadelę, ale odnośnie klimatu. Zapomniana rasa, która ukryła się w puszczy/wodzie ukrywając swoje skarby, nie wdająca się raczej w konflikty, nie będąca ani po stronie dobra ani po stronie zła(chociaż Tatalia podczas Odrodzenia Elrathi była zła)..ah, ale chyba tylko długo w myślach będzie tkwiła. Jednak czy Smoczy Rycerze oraz Ślepi Bracia zepsują ten urok wbijając nam do serca sztylet? Najwyraźniej. Będą uczestniczyli w tej bitwie. Zresztą skoro Paul Romero(chyba, jak coś to przepraszam, najwidoczniej źle dosłyszałem) tworzy nieco orientalnych smaczków do gry to możemy ich spotkać zamiast ukochanych nag! Zresztą o ile wiem Smoczy Rycerze był ukierunkowany na ćwiczeniu umysłu i ciała(prócz tego, że zabijał demony). A to się po trochu kojarzy z mantrami, Indiami, Tybetem, buddyzmem i może odrobinę Japonią, a co za tym idzie? Oni będą 5 frakcją! Proszę tylko bogów, że oby nie...

*Dla przykładu: Trawiasty zarówno dobry dla ludzi i elfów.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.09.2010, Ostatnio modyfikował: Nightin

Permalink

Jak nie będzie magów to ja ,nie wiem jak wy, ale tej gry w życiu nie kupie. Przecież, jak nie będzie czegos w stylu forteca/akademia to, to zniszczy całą sagę nie tylko heroesa ale też, poprawcie mnie jak się mylę, i całego Might and MAGIC;/

A z drugiej strony Ubisoft mógłby rzeczywiście wprowadzic znowu orki, gnolle, gobliny, ogry i całą tą Krewlodowską i Tatalliańską hałastrę do świata, no chocby i nawet Ashan!


Permalink

Ja bym tak nie rozpaczał. Twórcy mają już na 100% przewidziane kilka miast i frakcji więcej. Mieli już przy pisaniu scenariusza. Teraz jest taka moda, że przy tworzeniu gry od razu myśli się o dodatkach i to w nich zobaczymy więcej miast.


Permalink

Trochę głupio, że twórcy dadzą nam w podstawce tylko 5 zamków. Według mnie to za mało, ale jeżeli w ostatecznej wersji (z wszystkimi dodatkami) dostaniemy 9-10 zamków to będę zdrowo udobruchany.

Mamy już:
-Ludzi
-Demony
-Nieumarłych
Pewnie lada tydzień lub dwa, poznamy czwartego kandydata. Stawiam na Elfy. Mimo wszystko Herosi bez nich...Wydają się nie do pojęcia ;)
Na piątego...Stawiam na nagi. Mamy parę artów, mamy mieć nową oryginalną rasę a King mówił coś o japońskich/chińskich (orientalnych?) motywach muzycznych.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.11.2010, Ostatnio modyfikował: Morghan Grin