Agon
1. Chłop - jest przynajmniej klimatyczny ale jednak słaby
Chłop jest poza kategorią, z tego co pamiętam miały tu być brane pod uwagę jednostki z zamków.
3. Golem - skalniak ma podobny problem co Kulawy Johny czyli kolejna niedojda co nie dochodzi
Golem jest najgorszą jednostką trzeciego poziomu? O.o Fakt, żeby się do czegoś przydał musi być ulepszony, ale to nie jest duży problem. A jak już ulepszysz to golem wymiata, świetnie się spisuje przy obronie zamku. Golemy + teleportacja, i szybko można wszystkich pozamiatać, zwłaszcza, że tych jednostek jest bardzo dużo. Można nim też chronić strzelca [na przykład wymienionego przez ciebie maga]. No i ma 75% odporności na magię.
4. Mag - Mojżesz wprawdzie strzela z laski ale jakoś mi się nie podoba, słaby
Znowu zaszalałeś, Mag jest bardzo dobrą jednostką, mimo iż ma mało życia, to dużym atakiem rekompensuje tę stratę i jeszcze w ulepszeniu nie ma kar przy strzelaniu przez mury. A do tego obniża koszt rzucania zaklęć.
5. Ent - kiedyś myślałem, że drewniak wymiata, szybko zmieniłem zdanie gdy na polu bitwy wciąż zostawała z niego sterta drewna
Przede wszystkim, Enta zostawia się do obrony zamku, a nie pruje na pole bitwy. Plusem Enta, jest niska cena, całkiem znośna wytrzymałość no i oplatanie korzeniami, które jest bardzo przydatną umiejętnością. Zresztą co tu jeszcze się rozpisywać, na 5 poziomie jest jednostka, która powinna się znaleźć poziom [o ile nie dwa] niżej i jest nią, żywiołak ziemi.
6. Jednorożec - koniki nie popisują się zbytnio, jedynie cieszy to oślepianie ale to losowy efekt niestety
Jednorożec jest bardzo tani i ma dobre statystyki [po ulepszeniu ma 110 życia co stawia go za upiornym rycerzem, ex aequ z królewską nagą], jak na swój poziom. Oślepienie jest przydatne, choć pada rzadko. Jednorożec ma także aurę antymagiczną, choć większość ludzi nie zwraca na to uwagi :P, a szkoda bo fajna umiejętność. Jedna z lepszych jednostek tego poziomu.
Kościany smok i zombie to faktycznie pomyłka :D