<robi z siebie n00ba>
Jak myślicie, czy lepszą taktyką na 3. misję Inferno jest pakowanie w pierwszy zamek Sylvan czy w miasto początkowe?
<robi z siebie n00ba>
Jak myślicie, czy lepszą taktyką na 3. misję Inferno jest pakowanie w pierwszy zamek Sylvan czy w miasto początkowe?
Tristan
To teraz moje pytanie:-)
Jaką amcie strategię na 2 plansze 3 kampanii Necro?
Na samym początku atakuje mnie(bodajże 6 dzień) bardzo silny bohater Academy
Moja armia skłąda się z 18 Liszy(tych co bronią kolosy), około 100 szkieletów łuczników(są tam dalej drogą na wschód) około 55 footmanów(przyłaczają się 48 footmanów do mnie w pewnej chwili) reszta armii to natomiast rekruci z zamku Haven(czyli prawie nic)
Powinieneś obejść Markalem całą wyspę, bo na niej roi się aż od trupów, a wszystkie się do niego z chęcią przyłączą. Reszta jest prosta. Mag potem powinien Cię unikać, a jeśli nie, to go ro....eb.
[Klej]
moonman
2 misja / kampania inferno: koncowy pojedynek Agraela z (? - nie pamietam imienia) o artefakt, po ktory sie scigali cala misje. Przegralem, a mimo to kampania zaliczona (chociaz doslownie przegralem o wlos). Czy komus udalo sie wygrac? co sie wtedy dzieje? to samo?
druga sprawa. jakie sa ograniczenia poziomow doswiadczenia jesli chodzi o misje w kampaniach.
1 misja - max 10lvl
2 misja - max 16lvl
itd.
- jak to jest dokladnie?
Ten końcowy bohater ma na imię Veyer. Jeny, zacznijcie zapamiętywać te nazwy.
[Klej]
Rozz Williams
Witam Wszystkich!
Temat 3 misji 2 kampanii (inferno), gdzie należy przedrzeć się przez ziemie elfów, był już poruszany, ale nie pojawiła sie żadna odpowiedź. Nie moge ruszyć tu w żaden sposob. Rozbudowałem swój pierwszy zamek, a także położony niedaleko zamek elfów, zdobyłem kopalnie, wydaje mi się, że robię to co trzeba i... przyjeżdża bohater z armią, której nie moge pokonać. Mogłby ktoś z Was napisać w jaki sposób przechodził/ła tą misję?
Z góry dziekuje i pozdrawiam!!
Ludzie, ech! Wy po prostu za długo zwlekacie z tą rozbudową. Przeciwnika należy roz...lić jak najszybciej. Gdy byłem mały też popełniałem ten błąd i nie wychodziłem z miasta, dopóki nie zwerbowałem określonej ilości jednostek. Poza tym w tej misji trzeba się przerzucić na elfy (polecany jest tagże podnieś morale w jakiś sposób, bo będą mieć ok. -1)
[Klej]
Codhringher
Mam pytanie dotyczące czwartej misji kampanii nekro. Chodzi mi o walkę z Cyrusem - jakie on miał u was statsy? Bo mój Cyrus pomimo 30lvlu miał statsy niewiele lepsze niż startowe. To jakiś błąd, czy tak po prostu jest? Moje H5 to edycja kolekcjonerska z patchem 1.2
Cyrus jest królem i widocznie jest leniwy, bo ma armię sku...ów. To pewnie dlatego.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.06.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon
Jestem nowy i pozdrawiam wszystkich.
Mam problem z 3 misją 4 kampani heroes 5 podstawka.
Mam pokonać klan blizny duszy i poprostu nie umiem jak wy go przeszliście proszę o podpowiedzi.
Misja ta jest tym łatwiejsza czym lepszych masz bohaterów z poprzednich misji. Przede wszystkim musisz jednocześnie zająć zamki położone blisko Ciebie. Wiedz jednak, że Ty będziesz miał 2 zamki, a wróg 5 (albo coś koło tego, nie pamiętam dokładnie), więc musisz zaatakować go bardzo szybko, by jego przewaga nie wzrosła za bardzo, bo wtedy to już nawet czary Twoich bohaterów nie pomogą. Ogólnie misja jest długa i wkurzająca, ale czym agresywniej ją rozegrasz tym lepiej.
A czy opłaca się oddać ten zamek bardziej na północ, jeden z tych dwóch pierwszych, bo mam tam jednego herosa z kiepską armią (nie fabularnego) i koło zamku pojawiło się 2 bohaterów wroga. Jeden ma poziom wyzwania "trudny", a drugi "normalny". Babkę mam za daleko, a Raelaga mam pod trzecim zamkiem, oddalonego o 2 tygodnie drogi.
Czyli wycofać bohatera i oddać zamek, czy może zacząć misję od nowa.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.02.2011, Ostatnio modyfikował: Feanor
Witam.
Mam podstawkę zpatchowaną do v1.6 + HoF. Jestem świadomy (dopiero teraz :p) że nie zalecane jest granie kampanii na 1.6 a i lokalizacyjnej poprawki też nie zainstalowałem ale pomińmy to.
Obecnie koszę czwartą mapę pierwszej kampanii, czyli nie daleko jestem. I zauważyłem że zmieniło się szkolenie = jest limit na 20 jednostek tygodniowo :( Przecierpię jakoś ale widzę (changelog 1.5) że nekromancja też ma limity, pkt morku jakieś :| Ciężko się teraz gra nieumarłymi przez to ? I czy w ogóle nie lepiej mi będzie grać kampanii na 1.4?
I ostatnia rzeczy. Mam problem żeby znaleźć skillwheel do podstawki. Obecnie wszędzie jest wersja 3.01 z uwzględnieniem skill HoF i TotE. Pokrywa się ten układ umiejętności z grą podstawową? Mam Kompendium Heroes V 1.5 ale nie radzę sobie z odczytaniem drzewa umiejętności :(
Pozdrawiam.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.02.2011, Ostatnio modyfikował: Dorstagmar
Jeśli chodzi o kampanię, to radzę powrócić do wersji 1.4 głównie ze względu na nekromantów. W którejś misji jest zadanie ażeby uzbierać 2000(!) szkieletów co w przypadku nowej nekromancji może się okazać nierealne.
Co do skillwheela to jest on zupełnie inny w ToE 3.1 niż w poprzednich wersjach takich jak 1.6 czy 2.1 Tutaj jest stara wersja. Trzeba tylko wziąć poprawkę na to, że w nekromancji na patchu 1.4 nie ma zdolności Mark of the Necromancer tylko Przywołanie szkieleta łucznika(czy jakoś tak). Reszta powinna się zgadzać.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.02.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon
Właśnie przeinstalowałem do 1.41 Nawet savy się załadowały :p trzeba było tylko ponownie uruchomić misję bo były błędy. Config już nie jest tak uniwersalny i przestały działać moje skróty z v1.6.
Wielkie dzięki za skillwheel, nigdzie nie moglem takiego znaleźć. Już się nie dziwie czemu nie miałem kilku umiejętności :)
Pozdrawiam.
I ja muszę podziękować, bo dzięki twojej wypowiedzi przypomniałem sobie, że ta gra ma coś takiego jak plik *.cfg :) A tak coś właśnie wyczuwałem, że gra po ostatniej reinstalce jakoś wolniej działa...
Ale dałem ciała. Przeglądam teraz kompendium a tam, na samym końcu ładne koła umiejętności dla każdej z frakcji :-p
I chyba też podłubię w drugim configu od wydajności, bo na większej mapie gra traci płynność. No chyba że mi ramu brakuje.
Szkolenie 300 chłopów => łuczników i można grać ]:->
Pzdr.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.02.2011, Ostatnio modyfikował: Dorstagmar
Mam problem z misją 2 elfów napoczątku rozbudowuje armie dla Findna 10 entów, 20 srebrnych jednorożców, 15 wielkich drujdów, 50 wielkich łowców, 70 tancerzy wojny i 75 rusałek.
Oto problem atakuje na zamek demonów na północy i wszystko ok nagle wychodzi demon i kradnie mi statek wysyłam jakiegoś bohatera ze statkiem ,a w mieście robie sobie Osira i daje mu armi a tu nagle z podziemi wychodzi demon Osir go pokonuje ale z morza nadciąga demon z armia co go nawet Findan nie powstrzyma.
Grałem 3 razy i każdy przebieg był podobny.
Heh, tak coś mi się wydawało, że gdzieś już to pisałem.
Nie widzę powodu, żeby się jeszcze raz rozwodzić na ten temat więc podrzucam link.
klik!
Dagon
Heh, tak coś mi się wydawało, że gdzieś już to pisałem.
Nie widzę powodu, żeby się jeszcze raz rozwodzić na ten temat więc podrzucam link.
klik!
Dzięki Dagon nieznalazłem tego posta.
Witam!
Mam problem z misją "Uchodźcy" z kampanii Sylvan. Mianowicie, kiedy kolesie mnie zaatakowali, to pouciekali. Po jakimś czasie pojawił się lord demonów Alastor i on nie chce mi atakować garnizonu z Findanem (ani w ogóle żadnego). Gdy tylko się tam przemieszczam Findanem, to on spieprza. Ma hordę kawalerzytów, ja 54 Enty. Dodajmy, że pokonanie tego koksa kończy misję. Ma ktoś jakieś porady?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.08.2011, Ostatnio modyfikował: Edward
W sumie problem to nie jest, ale zapytam: jest sens grania w kampanie z podstawki i HoF pod ToE? Jeśli ma się okazać, że zmiany w nekromancji, treningu czy jeszcze inne utrudnią grę lub wręcz ją uniemożliwią, to nie ma sensu się za to brać, a nie zamierzam kupować osobno podstawki i HoF, nie mowiąc już o szukaniu SkillWheeli do innych wersji i studiowaniu tego. Zresztą dla mnie to jakaś parodia, żeby jakiś patch rozwalał grę, bo ktoś miał kretyńskie pomysły na zmiany (bo nagle coś się za silne okazało).
@Eddmarshall
Miałem podobny kłopot, z tym, że żaden przeciwnik się nie pojawiał. Rozwiązanie przyniosła zmiana poziomu trudności na Heroiczny. Niestety mapę trzeba rozpocząć od nowa - na szczęście jest dość krotka.
Aha, i z tego co kojarzę, to chyba pokonanie Biary(nie Alastora) dawało zwycięstwo, ale mogę się mylić.
@Alistair
Niestety, nigdy nie grałem w kampanie w ToE. Pary razy siadłem, ale jakoś nigdy nie chciało się ukończyć... Problemem może być 2ga albo 3cia misja necro. Trzeba tam uzbierać pokaźną sumkę szkieletów, jeżeli nie zostało to jakoś rozwiązane to będzie to bardzo trudne.
A ja zainstalowałem wersję 1.6 i wszystko szło mi dobrze ( przechodziłem ponownie kampanie, po kolei ) a tu nagle w 5 misji 4 kampanii w 4 turze (?) pojawia się problem w czasie ruchu przeciwnika i gra się wyłącza. Próbowałem przeskoczyć i grałem w 1 misję 5 kampanii i znowu w 2, 3 tygodniu podczas ruchu AI błąd. Co zrobić i czy to może się też robić w multiplayer?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.08.2012, Ostatnio modyfikował: Hayven
O ile dobrze pamiętam jest to pierwsza misja, w której spotykają się bohaterowie z dwóch różnych kampanii. W tym wypadku Raelag spotyka bodajże Izabelę i Markala... Być może to jest przyczyną. Kampanie mają to do siebie, że zapamiętują dokładnie bohaterów, którymi poprzednio się dowodziło. Jeżeli pominąłeś jakąś misję w kampanii bądź rozwinąłeś bohatera w inny sposób mogło to zaowocować zgrzytem.
Jeżeli zagrasz na nowym profilu nie powinno być kłopotu.
A kampania Markala?
A poza tym to może dlatego, że od razu z wersji bodajże 1.1 przeskoczyłem do 1.6?
Może kiedyś spróbuję na innym profilu, a tymczasem spróbuję przejść to w dzikich hordach z modem Kampanie. A tak a propo to czy elementy dzikich hord ( np. alternatywne ulepszenia) będą tam działać? I gdzie (od razu zapytam) mogę znaleźć w Jaskini mapy do heroes V?
Hayven
A tak a propos to czy elementy dzikich hord ( np. alternatywne ulepszenia) będą tam działać? I gdzie (od razu zapytam) mogę znaleźć w Jaskini mapy do heroes V?
Będą działać, jak wszystkie opcje, które dodały Hordy.
W Jaskini nie ma działu na mapy do H5, póki co prawie nikt się nie kwapił z prezentowaniem tychże.