Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Nowi Dowódcy - gotowy mod

Czy podoba ci się ten mod?

  • tak
  • nie
Permalink

Witam, chciałbym zaprezentować moją pierwszą mini modyfikacje do WoGa, którą sam zaprojektowałem. Modyfikacja ta zmienia wygląd prawie wszystkich dowódców (normalny wygląd ma jak na razie jedynie szaman) oraz w dwóch przypadkach WoGóle ich zmienia. Wprawdzie jest to wersja posiadająca jeszcze kilka drobniejszych błędów (głównie chodzi mi tu o dźwięki dowódców), ale mam nadzieję, że nie sprawi wam to trudności (od razu piszę, że spróbuję coś z tym zrobić). Jakby co, nie zrobiłem wszystkich defów, wiele z nich jest tylko znaleziona i dopracowana do realiów dowódców, więc muszę wymienić jako twórców defów takie osobistości jak: Zbigniew, Dragonar (najwięcej mi pomógł), Arshtad oraz Darkloke.

kilka screenów z dowódcami:
1
2
3

Mini mod można pobrać tutaj jest on w wersji polskiej i angielskiej (mod jest do ściągnięcia na mojej stronie z defami, gdyż jest na niej licznik ściągnięć a chciałbym wiedzieć jak popularny mój modzik się stanie).

I to tyle, mam nadzieję, że mod wam się spodoba. :3

Ps. Mod jest wciąż w wersji niekompletnej i mogą czasem wystąpić pomniejsze błędy.

Aktualna lista twórców defów:
Zamek - Dragonar
Loch - WOG_EDN i poprawione przeze mnie
Forteca - Dragonar i ja
Nekropolis - Arsthad
Twierdza - Dragonar i ja
Wrota Żywiołów - Exx
Bastion - Zbigniew aka JonJ
Inferno - Darkloke


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Wklepałem Twojego moda do WoG 4U Gold. Niestety znów mam obrazki kryształowego smoka itp. zamiast Osy, potwornego oka.

Usunąłem z data wszystkie pliki *.txt, ale to nic nie dało. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?


Permalink

Ech... jest to powód tego, że wszystkie portrety jednostek są załączone w jednym pliku *.def. Nie jestem pewien, ale chyba nie ma sposobu, by łatki *.wog edytowały jakieś defy. Chyba jedynym wyjściem byłoby złączenie w jeden def portretów z nowych dowódców i tych z FU i dodanie ich za pomocą Simple Lod...


Permalink

Ciekawa modyfikacja. Z tych screenów wynika że autorzy się napracowali. Nie będę mówił o błędach, z racji iż dopiero ściągam moda. Mam nadzieje że projekt nie zostanie zapomniany lub odrzucony przez graczy. Właśnie niedawno narzekałem na wygląd dowódców.:)


Permalink

Mitabrin mógłbyś to dla mnie zrobić?

Nie jestem modderem :( I nie za bardzo umiem się posługiwać takimi programami :)

Co do moda mam nadzieję, że to nie będą tylko stare tekstury, ale również całkiem nowe i może w przyszłości dodacie jeszcze jakieś "nowe" umiejętności, artefakty itp. dla dowódców oczywiście w oddzielnych plikach *.def xD


Permalink

Jeśli ma osoba będzie miała wolną chwilę by wypakować portrety z FU... a w zasadzie WoGóle je zainstalować i po tym jeszcze skleić wszystko to może to zrobię... :P


Permalink

Mod jest Kapitalny.
Mam tylko zastzeżenia do zamku żywiołów a reszta na 5...


Permalink

Btw. Shreemie, aktualnie robię troszkę poprawioną wersję nowych dowódców (poprawiająca kilka błędów i...), więc poprawione defy zrobię raczej po jej wydaniu (daty premiery nie daję, gdyż robię nową wersję "od czasu do czasu").


Permalink

Chciałbym tylko ogłosić, że z dniem dzisiejszym pojawiła się nowa wersja Nowych Dowódców 0.6, wersja poprawia błędy, które występowały przy strzelaniu niektórych dowódców oraz zmienia wygląd dowódcy Lochu.


Permalink

Gra wychodzi mi do windowsa, gdy rycerzem (tym dowódcą z zamku) oddaję strzał na odległość.
P.S. Jak usunąć moda? Denerwuje mnie on trochę ^^


Permalink

Musiałaby istnieć specjalna łatka przywracająca, której akurat nie przygotowałem... Zatem żeby pozbyć się moda trzeba by albo ręcznie powymieniać wszystkie elementy, które przez mod zostały zamienione albo reinstalować całą grę...


Permalink

Wystarczy reinstalnąć WoGa, czy całość razem z SoDem?
Bo jak całość z SoDem, to już przypał, bo nie mam instalki xD
P.S. Powiedz co to za pliki, a podmienię ^^
P.S.2. Co z tym bugiem strzeleckim? Bo grać się nie da :/


Permalink

Wydaję mi się, że wystarczy reinstalować samego WoGa, jednakże nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc nie powiem ci czy jest to dobre wyjście..

Co do błędu to najprawdopodobniej jest to błąd samego defa - czyli za mało klatek odpowiadających za animację strzału... W zasadzie można by naprawić szybko, ale z uwagi na to, że w przyszłej wersji Zamek będzie miał zapewne zupełnie nowego dowódcę, to raczej nie zajmę się tym...


Permalink

REINSTALL WoGa pomógł, mam tych starych dowódców.
Mógłbyś powiedzieć, którzy dowódcy są kompletni i nie będą zmieniani, to może warto by ich dodać, a zostawić resztę hmm?

Np. Westalka prezentuje się o wiele lepiej u Ciebie niż w WoGu, ale za to Ogr Dowódca to u Ciebie w modzie trochę, jakby to ująć, za bardzo "ściągnięty" z Diablo, tak mi się wydaje ^^

P.S. Czy jest jakiś sposób, aby dodać tylko niektórych dowódców?


Permalink

Fajni dowódcy.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.06.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Diegosan

fajni dowódcy.

Fajni, fajni, nie mówię, że nie, ale strzeż się, jeszcze nie każdy strzela i gra się wyłącza ;)


Permalink

Teraz każdy użytkownik chyba będzie wyciągał pliki z MM8 i podstawiał do H3...
Ileż można...


Permalink

Invictus

Ileż można...

Jeszcze trochę można - aż się skończą jednostki w MM. ;P

Permalink

Mitabrin ja cały czas korzystam z pierwszej wersji tego moda i jestem zachwycony.
Jeszcze raz gratuluję dobrej roboty.


Permalink

Heh, przyznaję, że kiedy przeczytałem twój post (tak przez przypadek natrafiłem na niego przeglądając to forum) to aż mi się wesoło zrobiło, że istnieje przynajmniej jedna osoba, która wciąż używa mego pierwszego moda...

Aczkolwiek dziwię ci się, że wciąż używasz pierwszej wersji moda. Nowsza nie dość, że ma kilku dowódców zmienionych na lepsze (czyt. bardziej pasujące do klimatu miast), to jeszcze ma poprawione kilka błędów związanych z crashem gry w czasie strzelania...

Anyway. Cieszę się, że moja praca nie została przez wszystkich zapomniana po pół roku od premiery... :)