Wie ktoś może, gdzie można znaleźć polskie wersje skryptów do WoGa? Chciałbym zrobić WoGmapę, a bez skryptów ani rusz :( .
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Wie ktoś może, gdzie można znaleźć polskie wersje skryptów do WoGa? Chciałbym zrobić WoGmapę, a bez skryptów ani rusz :( .
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Polskie wersje oficjalnych skryptów do WoGa są w łatce spolszczającej. Za nic nie wiem, o co innego może Ci chodzić.
Nieoficjalne polskie skrypty do WoGa można pobrać stąd
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.05.2006, Ostatnio modyfikował: Samuel
Witać ! Ja być nowy, chcieć wiedzieć skąd można ściągnąć WoG ? Ja słyszeć dużo dobre o WoG, co tam być takie fajne ?
(green)Heh - nie mogłem się powstrzymać. Polski bywa trudny. SAM-UeL
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 30.05.2006, Ostatnio modyfikował: Samuel
Przemek T siedem cztery
Witać ! Ja być nowy, chcieć wiedzieć skąd można ściągnąć WoG ? Ja słyszeć dużo dobre o WoG, co tam być takie fajne ?
Sądząc po tym, że potrafiłeś wypełnić formularz rejestracyjny, trafić na to forum i wpisać (całkiem składnie) informację skąd pochodzisz, wnioskuję, że nie tak całkiem źle z tym Twoim polskim.
Skąd pobrać WoGa - poszukaj tu
Następny taki post osobiście skasuję.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Post do skasowania, bo nie chcę zaśmiecać kolejnym tematem TODO :) .
Pamiętam, że na tymczasowym forum było mnóstwo pytań zaczynających się "Skąd...", które zaśmiecały tylko forum, bo każdy tworzył nowy topic. Może by od razu taki przyklejony topic z jednym postem bez możliwości dopisywania nowych - a wnim informacja skąd, jak zainstalować itp... Taki FAQ...
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Postaram się wyjaśnić dokładniej o co mi chodzi :) .
Chodzi mi o skrypty oficjalne, takie, jakie można było sobie skopiować kiedyś z działu WoG w jaskini (np. polska wersja banku). Interesuje mnie też, jak we własnej mapie do WoGa (nie WoGifikowanej,tylko robionej od początku w edytorze) można ustawić np. żeby potwory zdobywały doświadczenie. Polega to na wklejeniu skryptu w zdarzenie czasowe (a jak tak, to gdzie można taki skrypt znaleźć?) czy gdzieś się to ustawia w edytorze? Mam nadzieję, że rozumiecie, co mam na myśli, w razie wątpliwości pytać.
Acid - myślimy o tym samym? Poszukam we wspomnianej łatce. Chwilowo niestety WoGa nie mam. Słabo się orientuję w tym temacie i nie wiem, co gdzie można znaleźć :( .
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
To ja też postaram się to wszystko jasno wytłumaczyć.
Kiedyś, we wcześniejszych wersjach WoGa tak było, że skrypty trzeba było wklejać do zdarzeń czasowych. Ale od wersji 3.58 na szczęście już nie jest to potrzebne, gdyż możesz zrobić swój własny plik *.dat, który to umożliwi innym graczom zagrania w twoją mapę z twoimi ustawieniami i skryptami.
Jak tworzyć pliki *.dat - wyjaśnienie znajdziesz w katalogu Documentation (w jednym z plików tekstowych, nie pamiętam którym) w katalogu z Herosami. Niestety, musisz mieć WoGa. Tworzenie mapki WoG nie mając zainstalowanego WoGa uważam za conajmniej... głupie.
Na czym to wszystko polega w skrócie (gdy już poczytasz o co chodzi z plikami *.dat)?
Ano tworzysz mapę. Jeśli chcesz aby na mapie było i doświadczenie jednostek i dowódcy - odpowiednie opcje zaznaczasz w okienku opcji WoG. Podobnie - jesli chcesz, aby któraś umiejętność była rozszerzona - w Opcjach WoG zaznaczasz takową opcję. Jeśli chcesz aby na mapie działal skrypt Market of Time. Nic prostrzego - na mapie umieszczasz budynek Market of Time, a w Opcjahc WoGa "załączasz" odpowiedni skypt. I już, więcej zachodu nie potrzeba. No chyba, że chcesz umieścić jakieś nieoficjalne skrypty - wtedy bez zakladki zdarzeń czasowych sie nie obejdzie.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Avatar - dokładnie o to mi chodziło, dzięki za informacje. Nie miałem zamiaru robić mapy do WoGa bez WoGa :) . Nic o patchu 3.58 nie wiedziałem bo nigdy nie miałem go zainstalowanego (pomimo licznych prób). Próbowałem z allinone - wypakowuję, włączam install, wybieram język (english) i gdy chcę przejść dalej, wszystko znika, tak jakbym nigdy installa nie włączał :( . Próbowałem potem na piechotę, ale napotkałem ten sam problem przy patchowaniu z wersji 3.57f na 3.58 (albo z 3.57 na 3.57f, nie jestem pewien, jak znowu spróbuję to napiszę). Spotkaliście się z podobnym problemem? A może wiecie, jak można zainstalować nową wersję WoGa "ręcznie"?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Czy zmieniłeś przed instalacją język systemu i klawiaturę na angielski/Stany Zjednoczone (w Panelu Sterowania, w opcjach regionalnych i językowych)? Nie trzeba restartować komputera.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 3.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Dzięki, Trang Oul, za ten post, nawet nie wiesz, jak był pomocny :D . Oczywiście czytałem wcześniej, że trzeba zmienić język, ale mój błąd polegał na tym, że albo zmieniłem tylko ustawienia klawiatury, albo nie zrestartowałem komputera (chyba to pierwsze, o ile pamiętam, próbowałem kiedyś restartu). Aż sam sobie się dziwię, że na to sam nie wpadłem :) .
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul