Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Alternative Upgrades

Permalink

Witam

Razem z Hirem niedawno rozpoczęliśmy prace nad modyfikacją pt."Alternative Upgrades". Mod ten ma na celu wniesienie do gry alternatywnych ulepszeń jednostek. Jak na razie stworzyliśmy pierwsze wersje ulepszeń, poszukujemy programisty znającego się na skryptach ERM i zaawansowanej ingeracji w strukturę gry. Jeśli ktoś ma wątpliwości, czy ten projekt wypali, mogę przesłać screeny stworzonych przez nas jednostek.

Pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Chętnie zobaczę screeny, wtedy wyrażę swoją opinię.


Permalink

http://rapidshare.com/files/339730558/nekropolia.zip.html

Oto link do ściągnięcia paczki screenów. Przepraszam za tak marny format prezentacji screenów, ale nie miałem czasu zrobić nic innego.

Acha, potrzebny nam jeszcze grafik do tworzenia animacji (klatek), bo nam to wychodzi cienkoooo.

Aha, zapomniałem dodać, że posiadamy własną stronę internetową: www.mod-alt-upgrades.yoyo.pl. Co prawda jest jeszcze praktycznie pusta, ale z czasem ją uzupełnimy.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.01.2010, Ostatnio modyfikował: Hiro

Permalink

Witam. Chciałbym dodać, że ja odpowiadam za nazwy i statystyki jednostek. Obecnie mamy 4 statystyki jednostek w Nekropolis. Pozdrawiam.


Permalink

Kto zaczyna z hukiem, cicho kończy. Wszystkie skończone projekty zaczynały się bez rozgłosu (WoG, NU, Grove), a postronni dowiadywali się o tym, co zrobiono dopiero, gdy była wersja beta.


Permalink

@Ghulk, ostatnio panuje jakaś moda na jeżdżenie po nowopowstałych projektach. Gdy ktoś ogłasza że robi moda/grafikę, to trzeci post w temacie musi obowiązkowo głosić "i tak nic z tego nie będzie". Nawet jeżeli to prawda, to można sobie podarować tego, co oczywiste. Ja też nie sądzę żeby coś z tego wyszło, ale dajmy się ludziom pobawić. :)


Permalink

Po co założyliście ten temat? Czy nie lepiej zrobić mod, a potem dopiero założyć wątek? Czy nikt nadal nie wyciąga wniosków z tego typu tematów?

Błagam, załóżcie sobie forum, choćby jakieś darmowe, zbierzcie porządny zespół, tam porozumiewajcie się, a gdy przyjdzie pora - pokażcie co zrobiliście.

Informowanie o pracy nad tak dużym projektem, który wielkością dorównuje prawie nowemu miastu, gdy nie ma przynajmniej 90% to czyste samobójstwo... dla projektu.

Bieganie z każdym nowym pikselem na forum i okrzyki "A my robimy mod! Patrzcie! A teraz pokażemy wam screena!" nie mają sensu...

No i wrzućcie screeny na ImageShack, bo niektórzy mają wewnętrzne IP i pobieranie z RapidShare jest niemożliwe...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Właśnie wątek powstał po to, aby ktoś dowiedział się o tym projekcie i w miarę możliwości przyczynił się do powstania modu.

Poza tym Hiro podał adres w drugim poście tego właśnie wątku.

Permalink

Dragonar

Informowanie o pracy nad tak dużym projektem, który wielkością dorównuje prawie nowemu miastu, gdy nie ma przynajmniej 90% to czyste samobójstwo... dla projektu.

Of course... LINK


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.01.2010, Ostatnio modyfikował: Mitabrin

Permalink

Data. Wtedy byłem młody, głupi i niedoświadczony - wystarczy spojrzeć na jakość tego "moda". ;)

Temat jest po to, aby ktoś się przyczynił i pomógł, ale fani wolą zapytać "Kiedy wyjdzie?"...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Kiedy wyjdzie ?? :P

Dragonar

Po co założyliście ten temat? Czy nie lepiej zrobić mod, a potem dopiero założyć wątek? Czy nikt nadal nie wyciąga wniosków z tego typu tematów?

Błagam, załóżcie sobie forum, choćby jakieś darmowe, zbierzcie porządny zespół, tam porozumiewajcie się, a gdy przyjdzie pora - pokażcie co zrobiliście.

Informowanie o pracy nad tak dużym projektem, który wielkością dorównuje prawie nowemu miastu, gdy nie ma przynajmniej 90% to czyste samobójstwo... dla projektu.

Bieganie z każdym nowym pikselem na forum i okrzyki "A my robimy mod! Patrzcie! A teraz pokażemy wam screena!" nie mają sensu...

No i wrzućcie screeny na ImageShack, bo niektórzy mają wewnętrzne IP i pobieranie z RapidShare jest niemożliwe...

true ...

Jednak mimo wszystko życzę powodzenia , będzie wam potrzebne hehe
pzodrawiam.

Permalink

Jakbym w jakikolwieg sposób chciał się przyczynić to najpierw bym musiał zdobyć wiedze na ten temat.
Jakbym umiał to bym pomagał wszystkim.he


Permalink

Prace trwają, i wychodzi nam to całkiem nieźle, tyle że - za wolno.

Jest nas tylko dwóch, a klatek animacji do stworzenia całe mnóstwo, potrzebujemy więc kogoś do pomocy, abyśmy nie ukończyli tego wtedy, kiedy H3 odejdzie w zapomnienie.

Na naszym forum umieściliśmy szczegółowe instrukcje dotyczące tworzenia klatek, więc nawet jeśli ktoś wcześniej nie miał styczności z grafiką rastrową może się czegoś szybko nauczyć.

Permalink

A możecie pokazać chociażby jedną taką alternatywę?

Permalink

Mosqua@:
Hiro dał link do beta jednostek Nekropolis. A jak chcesz prawdziwą jednostkę, to do mnie lub Hira na GG.


Permalink

http://www.mod-alt-upgrades.yoyo.pl/viewtopic.php?f=4&t=10

Oto aktualny wynik prac nad projektem. Fakt, idzie nam to wolno, ale jeśli ktoś nam pomoże, pójdzie nam szybciej.

Jak chcecie mieć informacje na bieżąco, to sprawdzajcie co jakiś czas na naszym forum. Co chwilę publikujemy aktualne wyniki prac.

Aha, i jeszcze jedno. Prosiłbym o komentarze naszych prac, jak nie tutaj, to na naszym forum. Opinia ludności bywa bardzo przydatna ;) Tylko pamiętajcie - robimy po raz pierwszy coś "większego" związanego z grafiką rastrową, i to, co dla starych wyjadaczy jest być może dziecinnie łatwe, dla nas jest rzeczą trudnawą do wykonania. Zresztą, nasz zespół liczy trzy osoby i łącznie mamy 38 lat... ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.02.2010, Ostatnio modyfikował: Hiro

Permalink

Hiro powiem tak - jednostki nie są powalające, ale są estetyczne i wykonane z jakimś pomysłem. Jeżeli tylko doprowadzicie to do końca, to znaczy zrobicie wszystkie klatki animacji, to będzie już wielki sukces i gwarantuję wam, że nikt nie doczepi się do was bo te jednostki nie są super-profesjonalne. Jeżeli dodacie do tego jeszcze jakieś szczątki balansu (zauważcie, że z takim modem nikt już nigdy by nie wziął Kościeja bo łucznik jest 100 razy przydatniejszy) i będziecie potrafili zaimplementować to do gry to będzie naprawdę świetnie. Życzę wam tego.


Permalink

Hmm... Niektóre projekty jednostek są nawet bardzo dobre (jak widmo), ale inne zaś nie wyglądają na alternatywne ulepszenia... Z racji tego, że kilka waszych pomysłów nowe nie jest (i zostały już kiedyś przez innych wykonane... I to lepiej) to sugeruję skontaktować się z autorami owych jednostek:

Krwawy SmokAutorem tego smoczusia jest niejaki Docent Picolan. Znany też jako główny pomysłodawca projektu "Horn of the Abyss". Jego mail to docentpicolan@gmail.com

Liszmistrz (swoją drogą dziwna nazwa). Autorem tej jednostki jest osoba o nicku Exx... Niestety nie znam jego maila, ale jeśli spodoba się wam ta jednostka to poszukam kontaktu z nim...

Jako "gnijącego zombiego" polecam to. Nie znam niestety autora tej jednostki i szukałem go dość długo, więc prawdopodobnie nie obrazi się jeśli go użyczycie...

Poza tym - Jeździec Śmierci wygląda co najmniej dziwnie...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.02.2010, Ostatnio modyfikował: Mitabrin

Permalink

Wreszcie coś z naszym dodatkiem ruszyło... do pracy wzięliśmy się dopiero kilka tygodni temu, bo przez okres grubo ponad miesiąc czasu nasz cały team złożony z trzech osób został odcięty do stałego dostępu do kompa i internetu. Po prostu pech...

Pierwsze wyniki naszej pracy: http://www.mod-alt-upgrades.yoyo.pl/viewtopic.php?f=4&t=10 . Pełne animacje nowych ulepszeń z nekropolii. Wszystkie jednostki oprócz łucznika stworzyłem ja, bo też tylko ja miałem możliwość tworzenia jednostek, ale teraz już dwóch grafików, łącznie ze mną może tworzyć jednostki, więc pójdzie znacznie szybciej. Przewidywalnie - następne miasto opublikujemy po ok. 2 tygodniach.

zapraszam do komentowania i oceniania :)

Permalink

Ma to ręce i nogi, podoba mi się zwłaszcza alp i nowy szkielet. Chciałbym tylko żeby te jednostki miały naprawdę jakieś sensowne zastosowanie w grze i naprawdę zastanawiam się co musiałby umieć alp żeby być prawdziwą konkurencją dla wampirzego lorda.

Mimo wszystko gratuluję wytrwałości, nie jest łatwo przygotować po 50 klatek na jednostkę. Widać że macie (masz?) już konkretne umiejętności graficzne a więc czekamy na więcej.

A tak w ogóle czemu na pierwszy ogień poszła Nekropolia? Rzut kostką czy jak? :)