Hell: Po prostu nie mogę pojąć, czemu nie wymieniłeś Forge :) (specjalnie dla Tranga --> kropka).
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.08.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Hell: Po prostu nie mogę pojąć, czemu nie wymieniłeś Forge :) (specjalnie dla Tranga --> kropka).
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.08.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Myślę że to może kogoś zainteresować :) :
Ciekawy film do ściągnięcia przedstawiający BASTION ( Nowego Miasta do WoGa )
Ta strona i ta strona są wprawdzie niemalże identyczne ale ten drugi link prowadzi do serwisu chyba częściej aktualizowanego... przynajmniej wg mnie jest na nim wiecej nowych wieści o Bastionie... bo o Nowym Mieście są własnie oba serwisy!
Ten link natomiast przedstawia w ciekawy sposób jak będą prawdopodobnie wyglądac kolejne fazy rozbudowy miasta :) warto zobaczyć :)
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2006, Ostatnio modyfikował: Szon
Anubis moim bogiem... ;)
Ciekawe, nie powiem, miasto.
A zauwazyłeś Szon, że pojawi się także w samei idei rozbudowy coś nowego - mianowicie upgradowany magazyn zasobów dający także złoto. Podejrzewam, że taka opcja będzie w każdym mieście.
Grenadier
A zauwazyłeś Szon, że pojawi się także w samei idei rozbudowy coś nowego - mianowicie upgradowany magazyn zasobów dający także złoto. Podejrzewam, że taka opcja będzie w każdym mieście.
Idea ideą myślę że podobny scrypt można napisać już teraz do aktualnej wersji WoGa :) i tak, patrząc z dystansem na to wszystko, zastanawiam się, cóż za zmiany (oczywiście oprócz poprawek i nowego miasta) mogą czekać nas w nowej wersji? Akualny system skryptów pozwala przecież zmienić niemalże wszystko :) . Wystarczy trochę się pobawić z ERM :) . Nie wiem, czym mogli by nas zaskoczyć twórcy nowej wersji WoGa.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.09.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Racja, ale miałem na myśli zawartość wersji oficjalnej, czyli instalowanej u wszystkich :) .
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.09.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Tak troche offtop - Planowane są nie 2, nie 3 a 4 nowe miasta! Oczywiście każde miasto tworzy inna grupa;P
Jest Forge, jest Bastion, jest Grove oraz Ruinwood - to ostatnie miasto na szczerze to nie podoba mi się. Bo jednostkami z tego miasta są potwory rodem z horrorów klasy B. Info o tym miecie jest na Heroes Community.
Sporo Zamków mają dodać, ale czy 5 Zamków nie jest przesadą (na HC ktoś chce zrobić jeszcze Southwatch-zły Zamek). A może tak ktoś zrobiłby słowiański Zamek? Bo w H3 i WoGu nie ma zbyt dużo słowiańskich demonów. Jest tylko Wilkołak oraz Gorynycz (który nie występuje w polskiej "wersji" mitologii słowiańskiej ;) ), a stworzeń jest do wyboru do koloru (jak ktoś nie wierzy, to zapraszam tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Demony_s%C5%82owia%C5%84skie ).
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.10.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Te wszystkie projekty zamków potraktuj jako... zwykłą literaturę. Od czasu do czasu trafiają sie szaleńcy, którzy muszą się wyżyć grafomańsko - tak więc projekty owe skończą się na statystykach i historyjkach.
Z drugiej strony popatrz: cięzko znaleźć kompletną animację JEDNEJ jednostki, ktora miałby szanse ukazać się, a tu całe miasto... wybaczcie, ale ja takie posty po prostu omijam...
Jeśli dobrze rozumiem koncepcję nowej wersji WoGa, to ma ona wprowadzić do gry kolejne JEDNO miasto, które będzie można modyfikować wg własnego uznania... tj. jeśli uda im się ten pomysł, to już niedługo kwestia tego, czy będziemy grać zamkiem mechanicznych stworów, czy egipskich potworów rodem z mitologii będzie kwestią otwartą! Innymi słowy będzie nowy JEDEN zamek w pełni modyfikowalny!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.10.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Źle rozumiesz....
no... prawie.
Do WoGa maxymalnie będzie można dodać DWA miasta (zakładając szereg czynników - że Slavie uda się rozszyfrować kod odpowiedzialny za miasta, że graficy skończą wszystkie jednostki i inne grafiki, że nie natkniemy się na jakiś nieomijalny błąd, że do tego czasu nie wyjdzie już Heroes IX, etc...). Jedno miasto wejdzie "na stałe" i na 90% będzie to miasto egipskie. Drugie będzie zostawione z pustymi miejscami do zapełnienia przez fanów. I to tu właśnie wchodzą ewentualne możliwości dodania miasta, jakie się będzie chciało.
Ale jak mówiłem - do tego jest wciąż długa droga.
Wiem, że niektórzy autorzy przyjęli inną taktykę. Autorzy miasta mrocznych elfów nie chcą czekać na ten pusty zamek, ale jak na razie dążą do tego, by swoim miastem zastąpić Cytadelę. Czyli *w założeniach* ISTNIEJE możliwość, że będzie można zagrać jednak trzema nowymi miastami naraz, a nawet więcej.... ale wtedy będzie trzeba zrezygnować z innego miasta.
Czyli reasumując, można teoretycznie stworzyć 9 nowych zamków, zastępując nimi stare, oraz pojawią się 2 nowe miasta, w zasadzie 1,5 miasta;). Chyba że stanie się jeszcze inna rzecz, a mianowicie jeśli złamie się kod źródłowy, to można będzie zwiększyć ilość zamków do jeszcze większej liczby -:P ale to już troche fantastyka;)
Hm, czyli powiedzmy 12, 15, 30 albo idźmy na całość i 100 zamków ;) . Tylko po co? Dwa, trzy nowe, ale przemyślane i zbalansowane wystarczą. Nie w ilości, a w jakości siła :) .
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.10.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Ja z ogromną chęcią widziałbym jakiś edytor, który pozwoliłby na szybkie zastępowanie bitmap, oraz dodawanie ilości zamków, zmianę statystyk jednostek, zdolności itp.. ale że nie było trzeba pisać trudnych skryptów...:)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.10.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
Edytor do zmian statystyk jednostek już istnieje. Dołączony jest razem z narzędziami do tworzenia skryptów. (edytor nazywa się ERM Script Master)
ERM do prostych nie należy. Nie każdy jest się go w stanie nauczyć. Dlatego stworzyłem jego bardzo uproszczoną wersję (LERM). Projekt cały czas rozwijam. Póki co można dowolnie zmieniać wygląd miast (tak aby wyglądały jak zburzone), tworzyć wędrowne stworzenia, modyfikować kryjówki stworzeń itd.
ERM Script Mastera można pobrać stąd
LERM dostępny tu
Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 17.10.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
Ja wiem o tym edytorze;) a mowilem o prawdziwym edytorze, nie takim który tworzy skrypt wklejany do mapki;P Chodzi o prawdziwe narzędzie i zmianę gry całościowo.
Tak, ale czy coś takiego (edytor) jest w ogóle możliwe do napisania bez znajomości kodu źródłowego Heroes 3?
Dlatego są to tylko moje marzenia:) To mogłoby być nawet zestaw edytorów. Byle nie trzeba było wklejać skryptów itp. ;) Wtedy każdy bardziej wytrwały fan herosów, mógłby stworzyć własne mody.
Ja już od dawna chciałem lekko ubarwnić grę, zmieniając nieco statystki jednostek i ich zdolności specjalne. Niestety Edytor nie zawiera wszystkich "flag" na owe zdolności(trucizna, paraliż...itp.)
A niestety nie znam się na tym aż tyle, by stworzyć skrypty tych zdolności.(kiedyś próbowałem, ale tutorial był po angielsku :P a to już kaplica)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.10.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
Ja piszę skrypty od ponad dwóch lat i miałbym trochę problemów z dodaniem zdolności zatruwania czy paraliżu do danej jednostki. Jednak bez udziału skryptów można to uzyskać modyfikując plik odpowiadający za doświadczenie jednostek. Wystarczy dodać niektóre zdolności na poziomie zerowym doświadczenia. (tak jak w Nowych Ulepszeniach)
Oczywiście trzeba wtedy grać z włączonym doświadczeniem jednostek.
Jak to zrobić jest cała dokumentacja. (po polsku)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.10.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
Czyli jak rozumiem, można tak zmodyfikować grę, by stworzyć całkiem nowy system? Bo jeśli zmienimy wszystkie WoGowskie zdolności jednostek, które zdobywają doświadczenie i ustawimy nowe zdolności na 0 poziomach, to zdobywane doświadczenie już nie będzie istotne?
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 21.10.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
Można coś takiego zrobić :) . Trzeba tylko ustawić dla stworzenia jeden poziom, a resztę usunąć. Wszystko jest w Katalogu Data w folderze Text Resources Copy tam jest instrukcja (w pliku Stack Experience Bonuses.txt) po polsku (jeśli ma się zainstalowaną łatkę polonizującą).
Należy otworzyć plik Crexpbon.txt w programie ERM Scripter i wybrać polecenie
"Reopen as table", wtedy można modyfikować, co się chce.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.10.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul