Hellburn
Nie wiem jakie są wzory, wiem za to, że na wszystkie powyższe umiejętności jest 20%.
Gorgona ma liczone inaczej i zależy to również od ilości Gorgon. % szans wzrasta wraz z liczbą Gorgon, przedział zabijanych jednostek jest losowy, najmniej zginie 1, najwięcej zależy od ilości Gorgon. Konkretny wzór próbuje skombinować z zagranicznej strony.
Hellburn
Teraz zrób to samo z wiwernami i skorpikorami. Gwarantuję, że skorpikory będą miały o wiele więcej udanych paraliżów, a wiwerna mnie
Zasada ta sama, 5 slotów na 5 slotów cyklopów, seria ataków i restart scenariusza.
Dla Chimery:
2,1,0,1,0,0,2,1,2,0,2,1,3,2,0,1,0,1,1,0 = 20
Dla Wiwerny:
0,1,0,3,1,1,1,1,1,2,3,0,1,1,2,3,1,1,1,0 = 24
Dla Kościanego Smoka:
1,2,3,0,0,1,2,0,0,1,1,2,1,2,0,0,2,2,0,0 = 20
Dla Jednorożca:
0,1,2,2,2,0,1,1,3,1,2,0,0,1,2,2,2,0,1,0 = 23
Dla Bazyliszka:
0,1,1,0,1,0,0,2,2,1,3,0,0,0,2,2,0,0,1,3 = 19
Dla Upiornego Rycerza:
[Klątwa, Podwójny atak]
[2,1];[0,1];[1,1];[1,0];[0,2];[0,2];[1,1];[1,2];[0,1];[0,1];[1,2];[3,0];[0,1];[1,0];[1,2];[1,0];[3,1];[2,2];[1,2];[1,1]
20 Klątw, 23 Podwójne obrażenia
Reszty mi się na dziś już nie chciało sprawdzać.
Hellburn
'Lota' o to, żeby armie startowe były proporcjonalne do siły jednostek. Nie wiem dlaczego imp który jest powszechnie uznawany za najgorszą jednostkę 1 poziomu ma tak niską liczebność na starcie (dla porównania dałem gremliny...) i podobnie z drugim zestawieniem. Gnolle są o wiele gorsze od pikinierów a jednak liczby są te same...
Hmmm, a może tu chodzi o coś innego? Może suma wytrzymałości (HP)? Tak dla jajec sobie policzyłem. Biorąc dane z Twojego zestawienia losowanych jednostek u bohaterów, wziąłem pod uwagę maksymalne możliwe liczby stworów i wyszło tak:
Forteca (40 gremlinów 5 gargulców 3 golemy)=330HP
Inferno (25 impów 7 gogów 4 ogary)=291HP
Cytadela (20 gnolli 7 jaszczuroludzi 4 ważki)=304HP
Zamek: (20 pikinierów 7 łuczników 3 gryfy)=345HP
W miarę porównywalne statystyki pod tym kątem.