Imperium

Behemoth`s Lair

Drużyna marzeń - H2

Permalink

Hellburn

Łups :D. Hehehe, już mi sie te herosy mylą...

Ale w takim razie wystarczy gargulec... no i mass slow. I po zawodach :).

Gargulec blokujący tytana... Buehehehe :D A z tym Mass Slow i Mass Haste to się opamiętajmy, bo zaczynamy uprawiać gdybologię.

Mosqua

Ja bym zrezygnowała z niziołków na rzecz cetaurów, a amrycmagowie-arcylisze to bym zmieniała w zależności od tego, czy masz działać bardziej agresywniej czy defensywniej i ilości lotników nieprzyjaciela.

Myślałem o centaurach, bo jakby nie było są nieco szybsze niż niziołki i mają więcej HP. Ale osobiście wolę obrażenia. A Arcylisze... zawsze mnie wnerwiali tą swoją chmurką, która rani swoich. A Arcymagów lubię za zdejmowanie czarów z wroga.


Permalink

No to ja mam taką listę (ulepszone)

1. Rusałka - lata, powstrzymuje kontrę no i dosięga całego pola. Jest najlepszym wyborem.
2. Gargulec - jest nawet wytrzymały, idealny do blokowania łuczników. No i ma fajny wygląd.
3. Gryf - W każdej części zawsze podobają mi się gryfy. W HoMM 2 na dodatek od razu dolatuje do wroga.
4. Mistrz Miecza - mnie najbardziej podpasował za swą wielką wręcz wytrzymałość. Jest potężny.
5. Troll Bojowy - znakomita jednostka. Strzelająca no i podczas oblężenia się sprawdza, ponieważ regeneruje swe punkty życia co turę.
6. Tytan - potężna jednostka, strzelająca (dobrze że na 6 poziomie), no i nie licząc zadawanych obrażeń (20-30), jest najsilniejszą jednostką w grze.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.03.2010, Ostatnio modyfikował: Saito

Permalink

Saito

4. Mistrz Miecza - mnie najbardziej podpasował za swą wielką wręcz wytrzymałość. Jest potężny.

Say what!?
Ma największą obronę, ALE ma najmniejszą wytrzymałość (TYLKO 30!).


Permalink

@Saito: Miało być bez szóstego poziomu!

Ja bym dał tak:

1. Szkielet - i tylko szkielet. Rusałka jest średnia bo w H2 nie ma czekania, centaur zadaje żałosne obrażenia, niziołek jest kulą u nogi
2. Gargulec - szybka, taktyczna jednostka, dobry life. Ew. łowca
3. Wysoki elf, ale tylko wysoki, zwykły ma kiepskawe obrażenia
4. Minotaur - na tym poziomie absolutny mistrz
5. Champion - potwornie szybki, świetne staty i to wszystko za śmieszną cenę.

Generalnie zasada jest taka żeby jednostek wolniejszych niż "medium" w ogóle nie brać do armii.


Permalink

1. Szkielet - z nekromncją oczywiście
2. Łowca - dwa strzały
3. Golem - mocny obrońca do osłony łucznika
4. Duch - można zaszaleć ilością
5. Dżin - full wypas

A z 6 poziomem to wywaliłbym Golem, a zamienił na smoczka.

Permalink

Z tym że Dżinn to już 6. lvl.


Permalink

Trotom

No to co? Będzie jako 6 poziom.

Ale w założeniu w tym temacie nie można dodawać jednostek 6 poziomu, tylko 1-5.


Permalink

No to będzie w zapasie. Inni też zostawili na niego miejsce!

Permalink

Nie wiedziałem że niemożność dodania tutaj jednostek z poziomu 6. spędza wam sen z powiek. W trosce o wasze zdrowie mówię - dobrze, jeżeli ktoś BARDZO musi to niech pisze sobie ulubioną jednostkę 6. poziomu, świat nie zginie, a zaoszczędzimy miejsce stracone na bzdurne dyskusje.


Permalink

Bohater-Nekromanta:
1.Szkielet-Bardzo twarde, szybko się mnożą przez nekromancje.
2.Gargulec-Dobra ofensywna jednostka, do blokowania Łuczników.
3.Wilk-Bardzo szybcy, wspomagali by Gargulce.
4.Wielki Druid-Wspaniali Łucznicy, szybcy i mocni.
5.Potężny Lisz-Doskonały partner dla Druidów, te dwie jednostki starczyły by w Łucznictwie.
6.(zamiast Gargulca)Czarny Smok-Żadna jednostka nie ma z nim szans w starciu.

Permalink

Dla mnie sprawa prosta jak wskrzeszanie martwych.
Bohater Nekromanta
1 SZKIELET
2 WILK
3 WAMPIRZY LORD
4 OGRZY LORD
5 POTĘŻNY LISZ

Armia "realna" silna w ataku, jeden strzelec może być wadą, ale za to nie miałem przy tym ustawieniu problemów z morale zwłaszcza jak się miało artefakty.


Permalink

Jeżeli chodzi o moje zdanie:
1) Rozbójnik - szybki i silny, zabiera kontrę.
2) Gargulec - szybki i doskonały do blokowania strzelców.
3) Duch - użyty na słabych jednostkach daje nam ogromną przewagę.
4) Wampirzy lord - kolejny do blokowania strzelców, jeżeli się go szybko nie zniszczy jest bardzo szkodliwy.
5) Czempion - statystyki niby kiepskie, ale jest szybki.


Permalink

Moją drużyną marzeń są:

1: Rusałka - lata, brak kontry, ma największy atak na tym poziomie (nie licząc Rozbójnika), czyli 4.
2: Krasnolud Wojownik - bardzo dużo życia (aż 20). Idealna jednostka do obrony strzelców.
3: Wilk - szybka jednostka (6), ma wysokie obrażenia, ma nie najwięcej życia i bardzo małą obronę, ale nadrabia to obrażeniami i mobilnością.
4: Minotaur Królewski - dużo życia, obrony, ataku, obrażeń i szybkości(6) - nic dodać, nic ująć.
5: Potężny Lisz - po długich zastanowieniach wybrałem lisza. Ma dużą obronę, atak grupowy i średnie obrażenia. Jest szybki (6), ale ma mało życia, więc trzeba na niego uważać.

Bohater: Myślę, że Rycerz, ponieważ ma dużą obronę i początkową zdolnością jest dowodzenie, a w tej armii morale będą niskie i obrona przyda się oddziałom, które mają jej mało np. rusałka, czy wilk.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.04.2011, Ostatnio modyfikował: Alkarin

Permalink

Alkarin

Moją drużyną marzeń są:

1:Rusałka - lata, brak kontry, ma największy atak na tym poziomie, czyli 4.

W zasadzie najwięcej ataku na tym poziomie ma Rozbójnik, bo aż 6, no ale to dygresja.


Permalink

1.Centaur
2.Krasnolud Wojownik
3.Królewska Mumia
4.Wampirzy Lord
5.Troll Bojowy


Permalink

Moja drużyna marzeń (pomijając Morale) wyglądałaby tak:

1. Niziołek - mimo, że szybko ginie, to zadaje spore obrażenia;
2. Łowca - jw., ale oddaje 2 strzały, co jest bardzo dobrą umiejętnością jeśli nikt nam ich nie zablokuje ;)
3. Wilk - szybki i ma 2 ataki
4. Wielkie Ogry - bardzo silna jednostka
5. Potężny Lisz - zadaje spore obrażenia w walce dystansowej, a jeśli umiejętnie poprowadzimy walkę, to chmurka może nieźle nabroić...

Permalink

Hm.

1. Rusałka
2. Gargulec
3. Gryf
4. Wampirzy lord
5. Arcymagowie
6. Czarne smoki

Jak widać zdecydowałem się na jednostki latające. Jedyny wyjątek to piąty poziom, gdzie takowego monstrum nie ma. Czempioni są stosunkowo szybcy więc jako tako pasowali by do reszty drużyny. Jednak ostatecznie zdecydowałem się na Arcymagów. Gdy reszta przygwoździ przeciwnika, Ci będą prowadzili skuteczny ostrzał.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.12.2012, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

1. Sprite - Najlepsza jednostka ofensywna 1-lvl IMHO - szybkość i brak kontrataku pozwalają na dobry start
2. Gargoyle - Dobry w ataku lepszy w obronie, a przede wszystkim bardzo szybki
3. Grand Elf - Szybkość oraz dwukrotny strzał czynią z tego zawodnika bardzo przyjemną jednostkę
4. Greater Druid - Atak + szybkość. Te cechy mnie najbardziej interesują.
5. Archmage - Lepszy druid, choć ma problem z ilością punktów życia.
6. Phoenix - najszybsza jednostka w całej grze.

Ja preferuję oddziały szybsze. Tak, aby rzucić wszystkie Blind i inne czary przed ruchem większości przeciwników.

Permalink

1. Szkielety - wytrzymale i ich liczebnosc jest wielka
2. Krasnoludy - przyda sie jakas druga wytrzymala piechota/ oslona dla strzelajacych jednostek
3. Wysokie elfy - strzelaja dwukrotnie
4. Wampirzy lordowie - lataja, nie otrzymuja obrazen z kontrataku i wysysaja dla siebie hp
5. Lisz - strzal na kilka pol to nie byle co!
6. Czarny smok - lata, zionie ogniem na kilka pol i zaden czar go nie powstrzyma (nawet "Zabojca smokow")