Wymyśliłem coś ciekawego do H 3 posłuchajta :
- Mocne czary które można rzucać raz na tydzień typu: (zabranie 25%, 50% i 100% ruchu danemu herosowi na jeden dzień, dwa, trzy itd aż do 7. )
- Czar który rzucony na mapie przygody zabroni rzucać czary herosowi wrogiemu np 5,4,3,2,1 poziomu.
- Czar ukrycie który zabiera 10%, 20% i 30% pola widzenia wrogiego herosa przez 1,3, 7 dni.
- Specjalizacja złodziej ( styknięciu się z wrogim herosem możliwość zabrania mu artefaktu z sakwy 1,2,3 poziomu zależy od poziomu złodzieja
- Czar "zamiany" - który to zmienia jedną jednostkę w szeregach wroga poziomu 2-3 na poziom 1 danego zamku w którym jest heroes.
- Czar "zabrania " ukrywa jedną jednostkę w wrogim herosie na czas walki ( poziomu 1-4) po czym po wygraniu walki heroes walczy z tą jednostką na końcu)
- czar " szatańska zamiana" przy różnicy w siłach armii wrogiej sięgającej do 20 % istnieje zamiana wojsk prowadzonych przez danego herosa.. bardzo potężny czar w ten sposób zamieniamy nasze wojska które są do 20% słabsze i walczymy jego a on naszymi, czar dostępny od A 20, O 10 M 10 i W 10 Herosa
- Poświęcenie - druga najsłabsza jednostka w naszym herosie zostaje poświęcona aby zakamuflować herosa na mapie przygody na 3 tury.
- czar wysysanie życia - na mapie przygody rzucasz czar na zamek i zabierasz 5%, 10% i 20% jednostek które można kupić.
- czar "puste mury" - na mapie przygody rzucasz czar na zamek i zabierasz 5%, 10% i 20% jednostek które bronią zamku.
To tak na szybko jak wam się podoba ?