Grałem już w Dzikie Hordy.No więc wypowiem się w temacie.
Inferno:
1.Szkodnik, co prawda many zbiera mniej, ale daje ją wszystkim sojusznikom, więc wspomaga czarciego lorda
2.Rogaty Nadzorca, znacznie większa obrona
3.Ognisty Ogar, mniejsze obrażenia,ale wyższa obrona
4.Władczyni Sukkubusów ,bo przydatny jest łańcuchowy strzał
5.Koszmar, bo paląca aura przydaje się bardziej niż aura przerażenia
6.Czarci Lord, bo zawsze zabija przynajmniej jedną jednostkę i czaruje do tego
7.Arcydiabeł, bo przywołuje czarcich lordów
Loch:
1.Prześladowca, wyższe staty, Niewidzialność bardzo przydatna
2.Krwawa Furia, bo wyższa inicjatywa bardzo się przydaje
3.Minotaur Nadzorca, ma wyższe statystyki, a i aura odwagi przydatna
4.Czarny Jeździec, bo ma wyższy atak, a atak w szarży jest przydatniejszy niż ukąszenie
5.Hydra z Głębin, bo wolę regenerację niż kwasową krew
6.Matrona Cienia, bo muszę mieć choć jednego strzelca w armii
7.Czarny Smok, odporność na magię wydaje mi się przydatniejsza
Necropolis:
1.Kościany Łucznik, bo z nekromancją mamy ogromną siłę strzelecką
2.Gnijący Zombie, aura osłabienia lepsza niż osłabiający cios, a zgniłek ma wyższą obronę i HP
3.Poltergeist, właściwie decydują tylko wyższy atak i obrona
4.Wampirzy Lord, bo powstrzymanie kontrataku działa zawsze,a uśpienie nie zawsze
5.Liszmistrz, bo wskrzeszenie umarłych bardzo przydatne
6.Kostucha, bo zdolność bolesnego dotyku jest lepsza(zabija jedną jednostkę i zdejmuje z oddziału pozytywne czary)
7.Widmowy Smok, bo atak klątwą+groza śmierci > uderzenie smutku
Przystań
1.Osiłek, jest lepszy w ataku, gorszy w obronie, ale jego zdolność specjalna jest lepsza
2.Kusznik, lepszy atak, lepsza zdolność specjalna
3.Fanatyk, znacznie lepszy atak, minimalnie gorsza obrona, a spustoszenie sieje spustoszenie :p
4.Gryf Bojowy, choć niższa inicjatywa, to obrona i HP o wiele wyższe, a zdolności specjalne też lepsze
5.Mroczny Kapłan, znacznie wyższy atak i właściwie przydatniejsze czary i jeszcze zdolność specjalna
6.Paladyn, bo ma wyższą obronę i leczące dłonie przydatne
7.Archanioł, bo wskrzesza i ma wyższą obronę
Sylvan:
1.Rusałka, bo czary ma lepsze niż ta symbioza
2.Tancerz Wiatru, ma wyższe statystyki, a zwinność dodatkowo podwyższa obronę
3.Mistyczny Łucznik, znów wyższe staty, a strzała mocy lepsza niż strzała ochrony
4.Wielki Druid, lepszy pod każdym względem oprócz HP
5.Srebrny Jednorożec, statystyki
6.Ent, bo może zapuścić korzenie i wtedy ma wyższą obronę
7.Szmaragdowy Smok, ogólnie lepiej mi się nim gra
Akademia:
1.Gremlin Dowódca, bo wolę se naprawić golema/balistę niż zepsuć wrogowi, co i tak działa tylko jeśli punkty życia celu są mniejsze niż 10* HP Gremlinów Sabotażystów
2.Obsydianowy Gargulec, bo jest odporny na magię błyskawic, ognia i lodu, a marmurowy osłabia armię, jeśli wrogi bohater wcześniej się ruszy niż on
3.Magnetyczny Golem, bo dobrze ochrania armię i jest odporny na magię
4.Arcymag, bo ma lepsze czary
5.Dżin Wizjoner, bo koło fortuny wydaje mi się przydatniejsze, a on jest odporniejszy na magię niż Dżin Sułtański
6.Rakszasa Kshajtira(czy jakoś tak), bo ogólnie lepsza(5 HP mniej to niewielka różnica,a atakowanie wszystkich przyległych pól jest lepsze niż powstrzymanie kontrataku wroga)
7.Tytan Burz, bo wolę wezwanie burzy niż błyskawicy
Forteca:
1.Strażnik Gór, bo ma lepsze statystyki
2.Harcownik, bo ma pełną skuteczność wręcz
3.Jeździec Czarnego Niedźwiedzia(czy tam Niedźwiedzi Rycerz), ma lepsze specjalne umiejętności
4.Pogromca, bo ma lepsze specjalne umiejętności i więcej HP
5.Patriarcha Runów, bo bardzo przydatny jest krzyżowy ogień
6.Władca Burz, znowu specjalne umiejętności
7.Magmowy Smok, bo magmowa tarcza jest super
Twierdza:
1.Gobliński Sidlarz, bo ma więcej obrony i HP
2.Centaur Koczownik, bo ma więcej strzał
3.Podżegacz, bo lepsze umiejętności specjalne i więcej HP
4.Córa Nieba, bo ma potężny łańcuch piorunów
5.Oprawca, bo ma lepsze specjalne umiejętności i atak
6.Pao Kai, bo ścierwojad jest bardzo przydatny
7.Dziki Cyklop, za lepsze umiejętności specjalne