Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Kilka pytań o modding

Permalink

Zamęcze was tymi pytaniami ale dovra :D
Wiecie jak włożyć do gry jednostke ale nie samą chodzi mi o to żeby z tą budowlą gdzie sie ja rekrutuje z statystykami i bonusami... Grzebałem i w moim heroesie w folderze DATA->TEXT RESOURCES COPY-> CREXPBON jest spis jakis ...

Permalink

Co do budowli:
Poszukaj w zasobach *.lod plików budowli. ;) Aby zmienić całą budowlę, trzeba zmodyfikować też specjalne pliki *.pcx (z 'h3bitmap.lod') - obwódki.

Co sądzicie o TYM? ;)

Permalink

To ty robiłes ?? jak tak to nice :P ale dobre skorzystam .
Dzięki drakolicz

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.04.2009, Ostatnio modyfikował: Chosen

Permalink

Chosen

To ty robiłes ?? jak tak to nice :P ale dobre skorzystam .

Owszem, ja. :) To tylko pliki do testów - nie żaden mod, czy patch. Niech jak najwięcej osób sprawdzi, czy to działa. ;)

Permalink

http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=843 <-- widziałem ze sie wypowiadasz ściąglem (z twojego linku ;) ) ten plik wkleiłem do folderu UPDATE (woga nie instalowałem pełnego) wziałem H3wupd zainstalowałem i mam tylko pozmieniane jednostki w zamkach i to głupio :(

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.04.2009, Ostatnio modyfikował: Chosen

Permalink

Drakolicz

Konstruktor: Aż się dziwie Drakoliczu, że nic o nim nie powiedziałeś.

Po co miałbym coś mówić o tym programie? Wszystko można zrobić dwa razy szybciej ResEditem. ;)

Wątpię. W Modhommie to zajmuje parę sekund.

@Chosen
Popraw "dzienki" w twoim poście z 2009-04-21 o 21:33, trochę razi. ;)


Permalink

Chosen

http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=843 <-- widziałem ze sie wypowiadasz ściąglem (z twojego linku ;) ) ten plik wkleiłem do folderu UPDATE (woga nie instalowałem pełnego) wziałem H3wupd zainstalowałem i mam tylko pozmieniane jednostki w zamkach i to głupio :(

To nie mój mod, więc nie odpowiadam za to, co zmieni w grze. Chodzi Ci o mod 'New Castle'?

Permalink

Mam kilka pytań. Gdybym chciał edytować statystyki jednostek a także ich umiejętności (na przykład zastąpić tarczę ognia odpornością na magię, albo całkowicie usunąć tę zdolność), to czy wszystko czego potrzebuję znajduje się w plikach .txt (jeśli tak, to jakie to pliki?), czy trzeba napisać odpowiednie skrypty ERM?
No i parametry budynków (koszt budowy, nazwa), czy do tego są odpowiednie pliki .txt?

Permalink

Aby zmienić statystyki, koszt, zdolności oraz nazwy jednostek (w l.m. i l.p.) trzeba odnaleźć plik CRTRAITS.TXT znajduje się w H3bitmap.lod. Najlepiej otwórz w Exelu, będzie przejrzyściej.
Jednak z umiejętnościami jest taki problem... nie każda działa u każdego, a niektórych nie da się wyłączyć. Nie wiem na jakiej zasadzie.


Permalink

Pewne umiejętności są hardcoded i są nie do ruszenia. Sorry. Trang Oul na forum Kwasowej Groty podawał kiedyś listę tych, które można łatwo dodawać/usuwać.


Permalink

Tym razem ja mam pytanie do innych...
Podmieniałem jednostkę - plik *.def miał około 150 KB, czyli niby wszystko dobrze. Gdy uruchomiłem grę, działała tylko jedna klatka potwora, choć nie było crashu. Nie ruszał się jak posąg.
Plik *.def tej jednostki do pobrania TUTAJ. Bardzo proszę o wskazanie, co zrobiłem źle i jak nie popełnić już tego błędu. Błąd powtórzył się przy innej jednostce...