1.Szkielet- jak powyżej.
2.Łowca-za strzały dwa razy
3.Golem-ładny wygląd ;)
4.Ogr-bardzo, bardzo silny
5.Arcymag-świetny wygląd
Na szóstym bym dał Czarnego Smoka.
Drużyna marzeń - H2
W moim przypadku drużyna marzeń wygląda tak:
1-Centaury- są to stwory strzelające.
2-Orki- te stwory są bardzo mocne i strzelają.
3-Weteran- jest on silny w ataku i obronie.
4-Mistrz miecza- podobnie jak weteran jest silny, a nawet silniejszy w obronie i ataku.
5.Czarny smok lub Tytan- czarny smok lata i jest silny, a tytan strzela i również jak czarny smok jest silny. Jednak bardziej preferuje smoka, ponieważ ma więcej zdrowia.
Hellburn /
David Gryphoeart
1-Centaury- są to stwory strzelające.
Eeee co Ty, nie wiedziałem :P
David Gryphoeart
2-Orki- te stwory są bardzo mocne i strzelają.
Bardzo mocne to gruba przesada.
David Gryphoeart
3-Weteran- jest on silny w ataku i obronie.
Tak się składa, że jest silny TYLKO w obronie.
David Gryphoeart
4-Mistrz miecza- podobnie jak weteran jest silny, a nawet silniejszy w obronie i ataku.
Silniejszy jest tylko w ataku.
David Gryphoeart
5.[...]Jednak bardziej preferuje smoka, ponieważ ma więcej zdrowia.
Cóż, teoretycznie masz rację - smok ma więcej obrony, więc więcej obrażeń potrafi znieść. Jednak dosłownie rzecz biorąc obie te jednostki mają po 300 pkt. życia.
Then again, maybe not.
Cedric /
1. Centaur
2. Łowca
3. Wysoki Elf
4. Wielki Druid
5. Arcymag
Dlaczego tak? Ano dlatego, że zanim wróg się zbliży to zostanie wystrzelany;P
Fergard /
Cedric
1. Centaur
2. Łowca
3. Wysoki Elf
4. Wielki Druid
5. Arcymag
Dlaczego tak? Ano dlatego, że zanim wróg się zbliży to zostanie wystrzelany;P
Ale jeżeli się zbliży, to zostaniesz zmasakrowany. Tylko Arcymag w twoim teamie jest zdolny do w miarę skutecznej obrony. Wystarczy jakiś szybki oddział latający(Jak choćby gargulce) i kaput.
Cedric /
No racja z szybkimi jednostkami byłby problem, ale ogólnie większość wrogów jest powolna;)
Invictus /
W porównaniu z H3 szybkość stworów jest śmiesznie mała. Najszybszymi stworami w grze są czempion i feniks, mający po 7 punktów, podczas gdy najśmiglejszy z trójkowych stworów to feniks, który tym razem ma 21 punktów szybkości. Pewna różnica jest.
Oczywiście uważam drużynę złożoną z samych strzelców za niezbyt dobry pomysł, z powodów podanych przez JG.
Hmmm... ja to tak widzę:
1. Rusałka
2. Ul. Łucznik
3. Gryf
4. Minotaur
5. Czempion
Większego sensu w zestawieniu nie widać, morale ujemne jak nic :) Preferuje w miarę szybkie jednostki.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
Rozinho /
1. Niziołki
2. Gargulce
3. Duchy
4. Wielkie ogry
5. Trolle bojowe
6. Krzyżowcy ew. czarne smoki
Maver /
Poziom 1 :Szkielety - reszta jedostek w porownaniu z nimi jest gorsza moze rusałki lub trolle dały by radę ale ich liczby nie da się zwieszkasc po kazdej wygranej bitwie co czyni szkielety najlepszymi jednostakami 1 poziomu branie na 1 poziomie jednostek łuczniczych to tylko szbka ich strata wiekszość przeciwnikow zawsze obiera jako 1 cel łuczników
Poziom 2 Krasnoludy Wojownik - tutaj wybór był naprawde cięzki napewno nie wybrał bym tutaj orków i strzelców bo jak na łucznika to za słaby poziom dziki mozna łatwo zablokować nawet z ich szybkoscia ,zombi maja gorsze statsy ,moze lepszym wyborem były by gargulce jednak po wzmocnieniu czrami krasnoludy nie daja im szans
Poziom 3 Gryfy - możliwość nieograniczonego kontrataku jest bardzo przydatna a takze wysoka szybkosc daje bardzo dobra bron do zmasowanego ataku reszta jednosteka takich jak golemy mumie weterani sa tutaj zawolne a do obrony swietnie nadaja sie tak ze krasnoludy wilki przez nie własciwe uształtowanie terenu moga starcic wiecej czasu na dotarrcie do przeciwnika jezeli ktos lubi postrzelac spokojnie mozna zamienic na elfy :)
Poziom 4 Wampir Lord - Bezapelacyjnie jedna z najlepszych jednostek w grze szybka odradza się , i łatwo ją wskrzesić jak wszystkie jednostki nekromanty reszta jednostek 4 poziomu to wiekszosc wytrzymala piechota oprocz driudow i roków
Poziom 5 Troll Bojowy - I wkońcu przydała by się jednostka dystansowa na 5 poziomie mamy 3 do wyboru lisze są lepsze (nieznacznie) jednak mają pewien mankament przy walce z wytrzmałym wrogiem i po otoczeniu go nie możemy atakować poniewaz zranimy nasze jednostki magowie mają mniej punktow życia Czempioni i Jednorożce są jednostami ktore zajmuja 2 hexy i mozna je łatwo zablokować
Poziom 6 - Tytan - Tutaj wybór był prosty a zarazem trudny cieżko było mi sie zdecydować czy nie wybrać Czarnego Smoka - wg mnie są to jednostki praktycznie tak samo dobre tylko zaleznie od momentu gry jezeli jesteśmy na początku misji i mamy słabe jednostki lepsza bronia bedzie Tytan jako jednosta dystansowa bedzie zbierał na siebie wszystkie ataki i ochroni inne jednostki natomias w pozniejszej cześci misji lepiej jest tą jednostke zamienić na odpornego na magie Czarnego smoka reszta jednostek 6 poziomu niema z nimi najmniejszych szans .
P.S.
Nie brałem pod uwagę jednostek neutralnych ponieważ ich liczbe ciężko zwiekszy i w wiekszość przydatne są tylko na początku gry , natomiast jednostki Rycerza mają umiarkowane statystki co w pojedynke czyni je dość słabymi jednak jeżeli używa się tylko jednostek Rycerza są groźną bronia .
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.04.2009, Ostatnio modyfikował: Maver
Dla mnie najlepszą jednostką był czarny smok plus 4 pojedyńczych łuczników.Zasada polegała na tym iż w pierwszej kolejności atakowano łuczników.W ten sposób chroniłem smoki przed pierwszym uderzeniem.I stracić 4 łuczników nie było żal.Za to atak czarnych smoków dawał pożądane efekty.
Szkiel - nekrmoacja, najlepszy 1-poziomowiec
Łowca - boskie, słodkie 2 strzały
Iron Golem - z up'em 7 ataku zatrzymując swój def <3 defender dla archerow... zdolność
Vamp Lord - ... miodzio, cała mapa, brak kontry, autoheal....
Archmage - z up'em. Jeden z najlepszych strzelających po prostu x)) ... zdolność
Za szóstą wsadziłbym Black Dragon'a i zastąpiłby Golema.... Mam już wystarczająco dużo strzelających by dostawiać Tyta.
Saito /
No to moja armia ulubionych jednostek składa się z:
1. Szkielet ( moja ulubiona jednostka niemal w każdej części herosów)
2. Krasnolud ( pod względem obrony jednostka chyba najlepsza. No i dochodzi odporność 25% na magię)
3. Gryf ( głównie go lubię za kontratak i za wygląd. Jest idealną jednostką gdy walczy się ze strzelcami. No i dosięga od razu całego pola)
4. Zbrojny ( tutaj dlatego on, bo podoba mi się jego niesamowita obrona. Niedawno walczyłem czarnoksiężnikiem przeciwko Rycerzowi. On miał w zamku 30 zbrojnych a ja 10 smoków czarnych. Z tej potyczki wyszło mi jakimś cudem 8 smoków. To przez tą obronę, jest niesamowita. No i atak ma niczego sobie)
5. Lisz ( za duże obrażenia go wybieram no i też za to że strzela obszarowo)
6. Czarny Smok ( tutaj wiadomo. Ma największe staty w grze(chyba), atakuje obszarowo no i jest odporny na magię. Jeśli miałbym zamieniać to bym wywalił Krasnoluda)
Taro /
No, to ja też swoje powiem:
1)Niziołek.
2)Łowca.
3)Wysoki elf.
4)Wielki druid.
5)Arcymag.
6)Tytan.
Dystans rulez :D No i w dwójce istnieje taka umiejętnośc jak: Łucznictwo, która sprawia, że dystansowcy są zabójczy.
Saito /
Tylko zauważ że taką armią niewiele byś sobie postrzelał, ponieważ komputer zasadniczo zawsze na upór próbuje sprzątnąć te strzelające właśnie. Ale pomysł dobry ;D
Taro /
Złota zasada - na początku uwala się dwie najsłabsze jednostki. Jak zostaną 3 i rozproszysz swoich strzelców, to zawsze będziesz miał jakąś wolną. A poza tym przy użyciu Mass Haste efekty są na tyle dobre, by potem nie przejmować się jak coś podejdzie :D
Hellburn /
Najszybszy z Twojej gromadki jest Tytan (11 spd). Wystarczy, że ktoś będzie miał smoczą ważkę/ifryta/jedną z jednostek 7 poziomu oprócz behemota i hydry, mass slow i pozamiatane.
Then again, maybe not.
Taro /
Hellburn - a o którym hirołsie jest tutaj mowa? :)
Hellburn /
Łups :D. Hehehe, już mi sie te herosy mylą...
Ale w takim razie wystarczy gargulec... no i mass slow. I po zawodach :).
Then again, maybe not.
Mosqua /
Ja bym zrezygnowała z niziołków na rzecz cetaurów, a amrycmagowie-arcylisze to bym zmieniała w zależności od tego, czy masz działać bardziej agresywniej czy defensywniej i ilości lotników nieprzyjaciela.