Przejrzałem forum i nie znalazłem podobnego tematu; tu proponuję umieszczać drużyny, którymi udało się Wam ukończyć grę. Moja wyglądała mniej więcej tak:
Rycerz goblin - specjalizacja w zbroi płytowej, włóczni i mieczu. Jak osiągnie arcymistrza w dwóch ostatnich to może jednocześnie trzymać włócznię i miecz przez co zadaje kosmiczne obrażenia.
Elf łucznik - specjalizacja w kolczudze i łuku, dodatkowo na poziomie mistrzowskim magie czarodziejskie, żeby drużyna miała 'oko czarodzieja', 'miejski portal' i inne najprzydatniejsze czary.
Kapłan krasnolud (x2) - specjalizacja w magii ciała i światła. Na początku kuleją na zręczność, przez co nadają się tylko do leczenia rycerza i zgarniania ciosów, ale potem jak zręczność dostaną z beczek i lamp dżina, to drużyna staje się nie do pokonania (masowe uzdrowienie i tamte dwa czary wspomagające z magii światła wymiatają).
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 16.01.2009, Ostatnio modyfikował: Zyrpak