Moja taktyka dotycząca wyboru jednostek jest prosta. Mianowicie:
Życie: balista, mnich, czempion. Tak, dobrze widzicie. Mniemam, iż większość graczy wybrałaby anioła.
Śmierć: cerber, wampir, kościany smok. Jednak wolę je od diabłów.
Natura: elf, gryf, czarodziejski smok. Feniksy nie są dla mnie. Jakoś do mnie nie przemawiają.
Chaos: meduza, zmora, czarny smok. Chyba nie muszę wyjaśniać, dlaczego on.
Ład: złoty golem, dżinn, tytan. Tytan dlatego, że jest jednostką strzelającą.
Moc: harpia, cyklop, behemot. Siła behemota to argument nie do przebicia.
Taktyki zamkowe oraz najlepsze jednostki
Gem /
Życie:
2.Balista, stawiam na strzelca
3.Mnich, także strzelec
4.Anioł, bo wskrzesza i ma lepsze statystyki
Ład:
2.Mag, dobre zaklęcia
3.Dżin, jak wyżej
4.Tytan, strzela i jest wytrzymały
Moc:
2.Harpia, bo lata i po ataku może wrócić na miejsce
3.Cyklop, bo strzela i atakuje nawet 3 jednostki naraz
4.Behemot, jest bardzo silny
Śmierć:
2.Duch, bo postarza
3.Wampir, bo potrafi wysysać i jak ich jest dużo to praktycznie wróg ma pozamiatane
4.Diabeł, bo umie się teleportować i przyzywa lodowe demony
Chaos:
2.Meduza, bo potrafi zamienić wroga w kamień
3.Ifryt, bo ma tarczę ognia i nie ruszy go Armageddon
4.Czarny Smok, bo lata, odporny na magię i zionie ogniem
Natura:
2.Elf, bo strzela
3.Jednorożec, bo oślepia
4.Czarodziejski Smok, bo rzuca czary
Alkin /
A oto moje zdanie: życie kusznicy,pikinierzy,krzyżowcy,czempioni.
Moc: berserk, nomadowie,cyklopi, behemoty,
Natura: wilki,białe tygrysy,gryfy,czarodziejskie smoki.
Ład: krasnoludy,golemy,nagi,smocze golemy.
Śmierć: szkielety,cerbery,jadowite pomioty,kościane smoki.
Chaos: orkowie,meduzy,zmory,czarne smoki.
A co do neutralnych najlepsi są mroczni czempioni.