Zakładam ten temat na wzór tego z działu H3, aby zapobiec pojawieniu się 7 tematów odnoszących się właściwie do tego samego.
Proszę abyście wymienili po jednej jednostce z każdego poziomu, którą uważacie za NAJLEPSZĄ. W grę wchodzą zarówno standardowe jak i alternatywne ulepszenia. Swoje powody oczywiście uzasadnijcie dlaczego akurat ta jednostka, w czym jest lepsza od swojej alternatywy, między jakim jednostkami się wahaliście itd.
Zacznę od moich typów:
1 Prześladowca - zapewnia bardzo dobry początek, dzięki nim można pokonać nawet dużo silniejszy odział neutralnych jednostek
2 Centaur Grasant - głównie dlatego, że jest to kluczowa jednostka w Twierdzy. Duża inicjatywa pozwala zaatakować w początkowej fazie bitwy.
3 Mistyczny Łucznik - kolejna kluczowa jednostka, tym razem u elfów. Brak kar za odległość, potężne strzały i do tego ogromna jak na strzelca inicjatywa.
4 Gryf Królewski - głównie za pikowanie. Ta jednostka zadaje potężne uszkodzenia podczas gdy przez większość czasu nie można go nawet tknąć.
5- tu ciężko mi się na zdecydować. Myślałem o Hydrze, Krasnalu i o Herszcie, ale nie wiem którą powinienem wybrać.
6 Czempion - tu już się nie wahałem. Dużo wszystkiego: życia, ataku, inicjatywy, zasięgu. Szarża i do tego jeszcze możliwość zaatakowania jednostki bezpośrednio za celem.
7 Magmowy Smok - pancerna jaszczurka :) Życia i obrony co niemiara a dodatkowo tarcza magmowa. Idealny w ataku i obronie.