Imperium

Behemoth`s Lair

Heroes II & III - Wygląd map we wszystkich Kampaniach

Permalink

http://www.vgmaps.com/Atlas/PC/index#H

Wartościowe źródło jeśli chodzi o map-makerów w H3, skany wszystkich scenariuszy (niektóre długo się ładują)


Permalink

Jeśli chcecie wszystkie kampanie z H3 z wersji oryginalnej, to poszukajcie tutaj.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 10.01.2009, Ostatnio modyfikował: Invictus

Permalink

Omnipresent Boundary dobra robota :)
Kilku użytkowników nie ma pojęcia o co chodzi więc z tego powodu zrobiłem tu lekkie porządki.

Link naprawdę super podałeś cud miód. Naprawdę warto tam zajrzeć jeżeli ktoś zajmuje się tworzeniem map :)

Jeżeli posiadasz więcej linków lub materiałów związanych z tworzeniem map ew. z jakimiś ciekawymi publikacjami itp. bez skrępowania publikuj je na tym forum!

Wszelkie chwyty marketingowe mile widziane.

Dawno nic ciekawego nie działo się na tym forum dlatego bardzo pochwalam twoją inicjatywę.


Permalink

Muszę przyznać, że Thant ma rację i uderzyć się w piersi. Nie doceniłem bowiem tej strony - dzisiaj stwierdziłem, że wypadałoby dokończyć swoją kampanię, a cierpiałem na brak pomysłów w kwestii ozdabiania terenu drzewkami, kwiatkami i innymi tego typu obiektami. Wtedy przypomniałem sobie o tej stronie - i to mnie uratowało! Jeszcze raz Ci dziękuję Omnipresent Boundary!


Permalink

W moim przypadku ozdabianie mapy to swoisty fetysz, mało rzeczy tak mnie relaksuje jak tworzenie wirtualnych pasm górskich owleczonych lasami i innych tego typu deviacji. :)
Nie omieszkaj podzielić się swoją pracą tutaj, ja obecnie dalej wiercę w swojej kampanii, trochę to jeszcze potrwa (premiera na wiosnę 2009), ale póki co najbardziej frustrujące nie jest mozolne przedzieranie się przez edytor tylko wymyślanie nazw miast, krain, państw. Nie chcę pożytkować się nazwami z literatury/innych gier więc zastanawiając się nad jakimiś niezłymi nazewnictwami dostaję niekiedy białej gorączki.


Permalink

Dla mnie ozdabianie nie jest najważniejsze, ale staram się zawsze wrzucić sporo detali, a wzoruje się tutaj na mapach już istniejących. Wszystko to od czasu, gdy jeden z oglądających moją mapę (swoją drogą rzeczywiście niezbyt dopracowaną) zwrócił mi uwagę na ten element.
Nazewnictwo. To też jest problem. Również staram się tworzyć własne nazwy, o ile akcja nie dzieje się w znanym już świecie (a jedna misja akurat rozgrywa się w Bracadzie). Na ile mi się to udaje będzie można się przekonać po ukończeniu całej kampanii. Właściwie z dwunastu misji osiem jest już w miarę gotowych, wymagają tylko retuszu oraz sprawdzenia pod względem fabularnym.