Imperium

Behemoth`s Lair

Dark Messiah - Dyskusje

Permalink

Zachęcam do przeczytania działu nowinki, tam zamieszczony został link na forum ubisoftu gdzie udostępniono zapis gry umożliwiający walkę z cyklopem :)

Gdyby komuś nie chciało się marnować czasu :

http://www.sourcegaming.net/darkmessiah/Dark_Messiah_Demo_Cyclop_Savegame.rar

Osobiście mam problem z demem, trochę za dużo waży jak na mój net :(
Ale wreszcie musi sie udać ściągnąć :)


Permalink

Demko super! Zapowiada się niezły hit. Inną sprawą jest to że jest wyjątkowo krótkie jak na 1.4 giga które zajmuje. Mam jeszce cichą nadzieję że moderom może uda się coś jeszcze pogrzebac w plikach. Save z cyklopem już sprawdziłem niestety nie jest do końca dobry bo cyklop na ans nie reaguje, możemy tylko w niego strzelac ale on zbytnio się nami nie interesuje:-(


Permalink

Tristan - trzeba było pogrzebać dalej w podanym temacie na forum Ubisoftu, a byś znalazł jeszcze komendę do aktywacji wszystkich czarów, plus pewnie wzmianki o innych rzeczach (o słabym SI też tam wspominano).
Co do dema, to na razie nie miałem czasu sprawdzić, może jutro coś jeszcze wygrzebię - na razie widzialem gdzieś temat o stworzeniu pliku .cfg i dodaniu w nim więcej przeciwników (chyba - nie wczytywałem się dokładnie). Tak więc jesli poszukasz, to jakieś modyfikacje do dema znajdziesz.

Zresztą oto ten temat i jeszcze jeden o podobnej tematyce.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Tak bawiłem się tymi modyfikacjami do dema, ale mimo wszystko nie są one interesujące jak by się wydawało na początku. Oprócz zmian "nowych" jakie wprowadzają dodają też hmmm pewne niedogodnosci np. nie ma animacji eksplozji pewnego czaru to zamiast niego pojawia się jakby pusty wielokąt z napisem explosion. Gra jest jednak bardzo ciekawa w szczególności jak się gra Assasinem :-)


Permalink

Szkoda, że nie dam ściągnąć dema.

Nic, pozostaje mi czekać do premiery lub wydania dema przez czasopismo papierowe :)


Permalink

Ja demko sciągnąłem przez noc. Rano się obudziłem i demko już było sciągnięte:-) Możesz mah poszukac na torrentach może tam cos będzie.


Permalink

Chodziło mi o "wagę'' :)

Mój net pozwala mi ściągnąć i nawet limtów nie przekroczę.

Ale gorzej z familią ;)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.08.2006, Ostatnio modyfikował: mah

Permalink

Ściągnięte, pograne...i koniec. Nie chce mi się instalować nawet tych "modów" z cyklopem czy czarami.
Ogólnie zawiodłem się na postaci maga - czary strasznie spowalniają u mnie grę (zanim Płonąca Strzała się do końca zapali, to komp przymula, a taki słaby znów nie jest), wczytywanie które trwa "dłużej" niż sama gra, czy też długość poziomu. Walka wojownikiem też niezbyt dobrze wyważona (albo muszę się przyzwyczaić) - trudno mi po bloku zadać cios, jest duża przerwa między tymi akcjami.
Zobaczę jeszcze jak będzie się sprawował MP (mam nadzieję, że jednak będą otwarte testy).

Z pozytywnych rzeczy - grafika (ale co mi po niej jeśli gra będzie słaba), fizyka (czyli skrzynki, ogniska oraz superkopniaki, mogli dodać z półobrotu - wtedy byłyby bardziej realistyczne ;) i...coś jeszcze chyba było, ale zapomniałem.
Jak na taka "wagę" dema, to naprawdę za mało.
Ogólnie demo nie zachęciło mnie do zakupu gry (może kiedyś), ale grało się nawet przyjemnie, tyle że stanowczo za krótko.


Permalink

Racja kopniaki są dośc....mocne :-) Mnie też się zacina na moim kompie co mnie martwi bo HV działały mi bardzo ładnie a tutaj kaszana :-( Bardzo ciekawa wydaje mi się gra Assasinem. Mag tez jest ciekawy, gorzej natomiast wychodzi mi gra wojownikiem. No cóż zobaczymy jak będzie multi wyglądał bo narazie imho nie wydląda ciekawie...

[scalenie: So Aug 12, 2006 9:44 am]

A tak wogóle to macie nowy trailer www.mightandmagic.com/us/darkmessiah/2006trailer/trailer3.wmv


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.08.2006, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Tristan

Demko super! Zapowiada się niezły hit.

Jak dla mnie nie ma w Dark Messiahu niczego aż tak odkrywczego, żeby miałoby się to stać hitem. Grafika ładna, ale co z tego, skoro wiele gier ma podobną albo lepszą (vide TES IV: Oblivion)? Liniowe to. Mam nadzieję, że poprawiono to w becie.

A nawiązując do czasów New World Computing, UbiSoft mógłby DMoMM nazwać równie dobrze Crusaders of Might and Magic II: The Dark Messiah, bo sama rozgrywka jest w sumie dość podobna. ;)


Permalink

Crusader był, a właściwie jest, grą TPP.
Natomiast DMoMM FPP.

Jest to zasadnicza różnica. Innowacja tej gry ma koncentrować się na sytemie walki, w szczególności walki wręcz (nie znam dobrego systemu w grach fpp), oraz wykorzystania elementów środowiska (dzięki systemowi source).

A grafika nie jest najważniejsza :P


Permalink

Odnośnie "nowej" mapy Ashan:

Osobiście stawiałbym na to, że jest to pierwszy z projektów mapy Ashan - choćby właśnie "dzięki" nazwom (Lost Palaedra, Kreegar, Tam Avlee).
Oczywiście możliwe, że jakiś mag wspiął się na szczyt wieży w Stonehelm i rzucił potężne zaklęcie, po czym natąpił kataklizm (od tej pory znany jako Kataklizm [wstawić imię maga]), który spowodował zniszczenie lądów i stworzenie Morza Zagłady. ;P

EDIT:
Znalazłem co nieco o tej mapce - post na forum Ubisoftu - pochodzi z oddziału Ubisoftu w Shanghaju (jeśli dobrze przeczytałem).


Permalink

Remy

A nawiązując do czasów New World Computing, UbiSoft mógłby DMoMM nazwać równie dobrze Crusaders of Might and Magic II: The Dark Messiah, bo sama rozgrywka jest w sumie dość podobna. ;)

Oj gdyby to, Acid przeczytał... Inny zupełnie świat nie mający żadnych powiązań z universum M&M wykreowanego przez JVC. Już sam tytuł 'Crusaders' wyklucza taki zabieg.


Permalink

Ktoś znajdzie mi ładne zdjęcie Mrocznego Mesjasza?Szukałem 2 dni i nic nie znalazłem.Bardzo bym prosił...

Permalink

Słyszałem o bardzo ciekawym kodzie do gry, który pozwala tworzyć jednostki podczas rozgrywki(http://www.youtube.com/watch?v=TyezDhIymEI#movie_player). Chciałbym to wypróbować u siebie. Zna ktoś ten kod? Jak on brzmi?


Permalink

Udało mi się znaleźć ten ,,kod''. Wystarczy wpisać w konsoli: mm_npc_create_x. Tak więc jeśli chcemy w czasie dowolnej misji stworzyć, np. kilka Leann, to w miejsce x wpisujemy ,,Leanna'', a jeśli nekromantę, to ,,necromancer'', itd. Naprawdę warto to wypróbować. :p