negative.
nalepiałem plakaty na oryginalne ściany w miejsce obrazów, paleta kolorów jest z oryginalnego pliku.
w miejscu nalepionych ramek z widokami mam białe kwadraty.
sprawdziłem oryginalny plik wyssany z loda i zmieniony, palety sa identyczne.
prosze:
oryginalna ściana z LOD:
http://img57.imageshack.us/img57/9692/ceb1sads0.png
dostosowana ściana z wolfensteina:
http://img260.imageshack.us/img260/737/ceb1sabn9.png
oczywiście plik sie wgrał jako png ale palet nie zmieniało.
palety są identyczne...
edit:
cóż, mm7 viewer nie jest dobrym narzędziem do czego kolwiek.
zna ktoś jakiś sposób (programik) do zrobienia 4tga? bo nie bardzo wiem czemu mm8leveleditor exportuje mi pliki tga jako bmp...
[scalenie: 2007-06-14 10:31]
napisałem do autora mm8leveleditor.
wysłał do mnie tę paczkę:
http://rapidshare.com/files/37119705/MM8LevelEditor-package.zip.html
jedyna opcja aby podmienic tekstury scian w pliku bitmaps lod, to mieć 4 pliki o takich nazwach:
w przypadku pliku CEB1TAP8
CEB1TAP8.4tga.0.bmp
CEB1TAP8.4tga.1.bmp
CEB1TAP8.4tga.2.bmp
CEB1TAP8.4tga.3.bmp
kazdy kolejny mniejszy o polowe od poprzedniego.
musza znajdować się w folderze który ustawiamy w extraction path, i klikamy import all.
wtedy program pobiera te pliki z foldera i tworzy nowy LOD z tymi wlasnie plikami.
i tu zaczyna sie problem, gdyż gra ciągle ma swoje oryginalne tekstury.
sprawdzilem nawet mm7viewerem, pokazuje mi wstawione, natomiast gra wyświetla oryginalne.
co jest ciekawe bo po wykorzystaniu mm7view dostalem biale powierzchnie.
może ktoś ma się ochotę pobawić i powiedzieć co o tym sądzi.