Imperium

Behemoth`s Lair

[PJB] Randomka

Permalink

Na początek ustawienia mapki:

Wersja - balance pc
Rozmiar - M
Potwory - silne
Podziemia - brak
Woda - brak

Poprawianie mapki:
-potworki te same na przejściach do kolejnych stref
-zbliżone wielkości stref jak u przeciwnika
-udrożnić wszelkie drogi, dodać nowe jak brakuje
-przy tartaku i kamieniach po 2 kupki
-arty, puszki, banki o tej samej ilości
-arty losowe
-brak stajni w początkowej strefie (za duży plus dla castla)
-w zamku początkowym 2 lvl

I moje propozycje:
-po wieży obserwacyjnej w początkowej strefie, w innych brak
-kamień i drewno od razu zaznaczone
-od razu gildia 1 lvl w początkowym zamku (bonus dla inferno i tower)
-w puszkach tylko exp 5k
-w finale gramy innym zamkiem niż w półfinale (co daje przynajmniej dwa różne)
-gra na 160% dla uatrakcyjnienia

Czekam na opinie i Wasze propozycje, lista będzie ciągle aktualizowana.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.09.2010, Ostatnio modyfikował: Erin

Permalink

nigdy nie grałem na 160% ale raczej na bank lochy, castle i strag (inf i tower w sumie też) będą miały prawie niemożliwe zrobić w 1tygu to co zwykle na 130% (czyli do tyłu o zamek, 1-2jednostki), a reszta będzie miała duże szanse: bagno jak będzie drewno, ramp 1krysz i klejnot, conf w sumie tylko kasa, ale to każdy.

Z gildią dobrze.


Permalink

Najbardziej podejdzie tym zamkom na 160% w których bonus początkowy to drewno i kamienie . Jeżeli nie przeszkadzała by taka opcja to proponuję 130% i na początku możemy ustawić ilość zasobów:
Normalna 15,7,15,7,7,7,15000
Mała 12,5,12,5,5,5,12750
Nieduża 10,4,10,4,4,4,10250
To może zagramy na 130% i ilość zasobów Mała( chyba każdy wie gdzie sie to ustawia)
Co Wy na to?

Co do innych pomysłów się zgadzam :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.07.2008, Ostatnio modyfikował: Szadek

Permalink

Według mnie zmniejszenie liczby zasobów początkowych to nie jest dobry pomysł. Ta ilość która jest w 130% nieraz ledwo wystarcza na M aby lochy rozbudować a jeszcze chcecie okroić ich liczbę. Chyba że ustawicie tak mapę ze w 1 strefie będą po 2 kupki każdego surowca co uważam za niezbyt dobry pomysł.

Permalink

Kumbat

Na początek ustawienia mapki:
Poprawianie mapki:
-potworki te same na przejściach do kolejnych stref
-zbliżone wielkości stref jak u przeciwnika
-udrożnić wszelkie drogi, dodać nowe jak brakuje
-przy tartaku i kamieniach po 2 kupki
-arty, puszki, banki o tej samej ilości
-arty losowe
-brak stajni w początkowej strefie (za duży plus dla castla)
-w zamku początkowym 2 lvl
Czekam na opinie i Wasze propozycje, lista będzie ciągle aktualizowana.

Tutaj sądze że prawie wszystko może przejśc poza:
stajnia nie wadzi jeśli jest po obu stronach(nawet jak ktoś gra zamkiem)
z losowymi artami też nie powinniśmy przesadzac aczkolwiek jeśli chcesz to nie wadzą

I moje propozycje:
-po wieży obserwacyjnej w początkowej strefie, w innych brak
-kamień i drewno od razu zaznaczone
-od razu gildia 1 lvl w początkowym zamku (bonus dla inferno i tower)
-w puszkach tylko exp 5k
-w finale gramy innym zamkiem niż w półfinale (co daje przynajmniej dwa różne)
-gra na 160% dla uatrakcyjnienia

Tutaj prawie wszystko raczej mija sie z celem....
Wieża i eksp w puszkach ujdą,
zaznaczenie kopalni... po co? po to sie gra żeby je zając równie dobrze możesz zaznaczyc odrazu drugi zamek albo i 3 czyli z randomki zrobi sie arenka...
160%? to samo pytanie po co? miej zasobów początkowych=dłuzsza nudniejsza i mniej widowiskowa gra mapka powinno byc wręcz przeciwnie 130%+bardzo bogata mapka wyposażona w większą ilośc strzeżonych skarbów.
Noi gildia w zamku ni z tego ni z owego znowu psuje zabawe na randomce rzecz polega na tym że jeśli chcesz miec książke w 1 tyg to sobie budujesz gildie a nie zaczynasz z nią,bonus dla towera i inferno przypomina mi sie tutaj pomysł w ingerencje hp jednostek...
Zabawa w zmiane zamków róznież mało orginalny pomysł zawodników nie jest dużo(i nie wszyscy są pewni przyjazdu) więc nie zdziwie sie jak w top 4 znajdzie sie ktoś ze śrenim skillem przez co jeden z graczy może wybrac lajtowy zamek na niego zaś drugi straci swój najlepszy by nie odpaśc..,

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.07.2008, Ostatnio modyfikował: Razer

Permalink

dla wiadomości czytających
Razer - przez ostatnie ok. 3lata dobrze ponad 200gier z czego mniej jak kilkanaście nie bastionem i mniej jak kilkanaście nie random balance(lub pc) M trudność 130%. Jeśli nie liczyć arenek bo to nie jak gra i pierwszego sezonu którego chyba nie zahaczają te 3lata to się nie pomyliłem co nie razer?
Wydaje mi sie ze bierzesz pod uwage przyzwyczajenie.

Co do zasobów w wyborze przecież castle i strag wybierając drewno i kamień mają dalej najgorsze problemy ze wszystkich z tymi zasobami (lochy przebijają je w kamieniu), a do tego dochodzi kasa...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.07.2008, Ostatnio modyfikował: Pentacz

Permalink

Proponuje poczekac do wyłonięcia top4 i podjąc decyzje w ścisłbym gronie finalistów bo nie chce mi sie przekomarzac z kimś kogo tam nie będzie...(zakładając że sam sie dostane ;) )

Permalink

- te same straze- dobry pomysł
- po obserwatorium i stajni rowniez oki
- z kopalniami to bym sie wstrzymał
generalnie wyrównac ilosc złota i surowców arty i puszki wiadomo
pomysł z drogami tez dobry
jesli 2 lev na start to będzie git

Permalink

Jak dla mnie stajnia w pierwszej strefie nie jest lepsza dla zamku niz dla innego krolestwa, bo w zamku mozemy zrobic stajnie i itak miec dodatkowy ruch (co wg mnie ma wartosc porownywalna z darmowym up do konikow). Czyli - dla zamku stajnia daje tylko up, a dla innych dodatkowy ruch.