Imperium

Behemoth`s Lair

[kampania]: Miecz Prawdy

Permalink

Zacząłem jakiś czas temu robić kampanię na podstawie cyklu Miecz Prawdy autorstwa Terry'ego Goodkind'a, póki co są to mapy SoD, ale widzę, że WoG daje dużo większe możliwości. Mapy owe wymagają jeszcze pracy, ale już w tej chwili widzę, że do wymagań jakie sobie stawiam - w miarę dużą wierność z książkami, do zaimplementowania fabuły, bardzo przydałoby się to robić jako mapę WoG. Tu pojawia się problem, ponieważ nie chciałbym, aby niektóre funkcje z WoG (jak np. niszczenie miast i odbudowywanie ich) działały na tych mapach. Jak to narzucić z góry?

Permalink

Potrzebne są podstawy ERM, gdyż właśnie skryptami można z góry włączyć lub zablokować wybrane opcje.

Składnia takiegoż polecenia (dla włączania):

!#UN:PXXX/1;

, gdzie XXX to numer opcji (najłatwiej go poznać klikając prawym przyciskiem myszy na danej opcji w menu wogifikacji).
(analogicznie !#UN:PXXX/0; dla wyłączania)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.10.2007, Ostatnio modyfikował: Acid Dragon

Permalink

I należy to wkleić jako zdarzenie jeśli dobrze rozumiem? Dzx za odpowiedź.