Imperium

Behemoth`s Lair

Łączone arfetakty

Permalink

Uwielbiam zbierać łączone arfetakty, jednak wkurza mnie to że ich składniki blokują miejsce na inne.
Wiecie jak to zmienić

I apropo łączonych arfetaktów:

Czy komputer umie je robić i czy wie jakie arfetakty są do czego potrzebne ( czyli zamiast trzymać arfetakt w schowku, łączy go z innym)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.06.2006, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Jasne, że wie...
Nie zdarzyło Ci sie spotkac kiedys, jak kompo miał jakiś łączony artefakt??? Bo mi wiele razy. Najczęściej miał chyba Źródło Maga.

Jesli chodzi o te sloty zajmowane przez łączone artefakty (te miejsca z kłódką), to tego chyba nie da sie normalnie obejść, tzn. uczciwie. Może są do tego jakieś sposoby, ale ja ich nie znam. Trzeba wytrzymać. Z resztą łączone artefakty są bardzo dobre i spokojnie zastępują inne, zwykłe.


Permalink

Ależ one ich NIE zastępują.

Składając dany artefakt cały czas otrzymujesz również premie artefaktów składowych oraz *dodatkowo* premie dawane przez złożenie artefaktu.

Co do blokowania miejsca, to osobiście nie widzę żadnego sensu, aby toto usuwać, nie mniej jednak w teorii w WoGu dałoby się na to napisać skrypt - byłoby to cholernie skomplikowane i wymagałoby osobnego skryptu dla każdego artefaktu, ale jak ktoś by się uparł...


Permalink

Witam. Ja mam pytanko, które nurtuje mnie od dawna a nie wpadłem na to żeby się kogoś spytać. Sprawa odnosi się łączonych artefaktów. Herosy3 to już 6-7 lat mają, ale jednego jestem pewien – mogę łączyć artefakty. No tak, każdy może przecież, ale problem lub raczej zdziwienie moje się pojawia, bo przez kilka lat nie miałem SoD’a a to w nim ponoć miały wejść łączone artefakty. AB kupiłem jakoś zaraz po tym jak wyszedł tj. przed wyjściem SoD a więc nie mogę mieć żadnej „spatchowanej” wersji (nie miałem netu w tamtych czasach wiec update via Internet też odpada). Pamiętam zapowiedzi SoD, że miały się pojawić tam te łączone artefakty. Pamiętam jak czytając taką właśnie zapowiedz/recenzję w piśmie CD-Action (gdzie były pokazane, jakie artefakty wchodzą w skład) odpaliłem edytor poczym postawiłem na mapie obok siebie wszystkie te artefakty. Jakie było moje zdziwienie, że mając tylko AB artefakty się „połączyły” (był tylko jeden przymus – przed wzięciem ostatniego trzeba było się upewnić ze reszta jest noszona a on sam trafi na pusty slot, bo inaczej spadał do torby i już się nic nie dało zrobić). Ameryki pewnie nie odkryłem i każdy gracz o tym wie, albo… i nie wie, bo raczej każdy gracz gra na SoD i WoGu, więc tu moje pytanie jak to w końcu jest?
Czy faktycznie łączone artefakty pojawiły się dopiero w SoD? To jak tłumaczyć to, że można je tworzyć w AB (niesforny twórca gry / easter egg / ukryty featursy do sprawdzenia).
Czy być może były zapowiedziane i w AB, ale po prostu mi to umknęło i napisałem posta niepotrzebnie? (ale jakoś ciągle mi się wydaje, że to Sod miał je dopiero mieć)

Pozdrawiam

Permalink

Oficjalnie łączone artefakty to "ulepszenie" Shadow of Death, choć faktycznie w polskiej wersji AB można było je już połączyć. Nie wiem czy w podstawowej wersji angielskiej też to było możliwe, czy może któryś z patchy spowodował taką sytuację (polska wersja AB wyszła z około rocznym opóźnieniem).
Kiedyś (dawno temu) widziałem coś na ten temat w archiwum niusów JB w dziale H3 - poszukaj tam, może coś znajdziesz (jeśli przy padzie serwera nie utracono akurat tych danych).


Permalink

Ok. Dzięki wielkie. Nie spędza mi to snu z powiek, więc aż tak nie szperałem. Ot tak chciałem zapytać bo mnie to ciekawiło. Prawdopodobnie przyczyną pojawienia się łączonych artefaktów w AB jest opóźnione wydanie dodatku (na to nie wpadłem) tak jak napisałeś. Thx

Permalink

A w temacie artefaktów - czy można mieć jakiś wpływ na to, co ma w sklepie sprzedawca artefaktów?


Permalink

najlepszy artefakt nie pamientam nazwy jest taki co zamiast kościeji dostaje się licze z nekromacji


Permalink

To płaszcz nieumarłego króla + potrzebna nekromancja na ekspercie.

Artefakty składowe tego artefaktu to:

- Amulet grabarza (+5% do Nekromancji)
- Kaptur wampira (+10% do Nekromancji)
- Buty trupa (+15% do Nekromancji)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 2.10.2008, Ostatnio modyfikował: Logos

Permalink

Tolek

A w temacie artefaktów - czy można mieć jakiś wpływ na to, co ma w sklepie sprzedawca artefaktów?

Można - nowy asortyment artefaktów pojawia się pierwszego dnia każdego miesiąca. Wystarczy zapisać grę ostatniego dnia danego miesiąca i gdyby towary sprzedawcy artefaktów Ci nie odpowiadały, wystarczy wczytać grę.
Sposób ten działa (chyba - dawno nie grałem w H3, wiec mogłem coś pomylić) tylko na sprzedawców w miastach, nie zaś na tych na mapie przygód.


Permalink

miecz armagedonu nie jest łączonym artefaktem ale jest Extra miałem go tylko na jednej mapie (H3 armagedon blade)


Permalink

Ooo taaak jest niezły :)

Odporność własnej armii na czar Armagedon i ten właśnie czar na ekspercie w księdze daje możliwość szybkiego końca bitwy.

Jednak z tym artefaktem spotkałem się w mapce mies3 w PAH3

pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.10.2008, Ostatnio modyfikował: Logos

Permalink

a ma ktoś mody na heroesa 3 związane z artefaktami?


Permalink

Ja ze swojej strony dodam ciekawego screena z końca walki:
http://img402.imageshack.us/img402/483/screen04sj5.jpg
Skomentuję to tak: przydatne, gdy to nie my, lecz nas zaatakowano. Możliwe że zaatakouje nas kolejny bohater przeciwnika, a my będziemy mieli już złożony artefakt (nie mam na myśli konkretnie tego co na screenie, ale mówie ogólnie).


Permalink
Te łączone artefakty mogą być wkurzające. Jak będziecie mieli do wyboru albo Zbroję Przekletego albo Miecz Sprawiedliwości i Czapkę Admirała oraz Tarczę Potępionych to co weźmiecie?