Imperium

Behemoth`s Lair

Mateusz

<[Hayven: W pełni się z tobą zgadzam. Poza tym przydałoby się usunąć limit wytrzymałości zahipnotyzowanych istot.]> Chyba czegoś nie zrozumiałem. Na jakiej zasadzie by wtedy działała hipnoza?
<[Hayven: Na takiej, że czas jej trwania zależałby od Siły Czarów.]> Hellburn słusznie zauważył, że tyle trwająca hipnoza to delikatnie mówiąc nietrafiony pomysł. Dodatkowo zgodzę się, że Hipnoza w HoMM 3 powinna być mocniejsza i trwać jedną turę. <[Hayven: Nie...
Ja mówiłem o 20-turowej Hipnozie w kontekście Heroes 3. Wedle Hayvena ten czar powinien trwać tyle ile punktów mocy ma bohater. Z czego wynika, że czysto teoretycznie tak długi "trans" mógłby mieć miejsce.
<[Hayven: Na takiej, że czas jej trwania zależałby od Siły Czarów.]> Siła Czarów to według znanej mi terminologii Moc czarów. Moim zdaniem z wypowiedzi Hayvena jasno wynika koncepcja Hipnozy. Jak większość zaklęć w Heroes 3, tak i czas trwania Hipnozy równałby się punktom mocy...
<[Dagon: Dopóki nie przytoczycie wspomnianych przeze mnie cytatów nie mamy o czym dyskutować - tyle z mojej strony. gg thx no re]> Oj Dagon, Dagon. Spodziewałem się po Tobie czegoś więcej. Człowiek ma to do siebie, że posiada zdolność rozumowania. Potrafi myśleć i wyciągać...
<[Hayven: 2. Czy dałoby się tych chłopów zapakować do chatki? W sensie, że dać Chłopską Chatę i w niej określoną ilość Chłopów?]> Po co pytać skoro wystarczy sprawdzić w edytorze? Nie, nie da się tak zrobić.
Nie do końca rozumiem sens dodawania umiejętności, które na arenie nie mają żadnego znaczenia. A teraz sedno mojego posta. Dawno nie dodawałem żadnych nagrań. Pewnie bardzo za tym tęskniliście... Tym razem rozegrałem partię z Taro. Czy potężny Barbarzyńca z marną wiedzą...
<[Hayven: Sens jest taki, że wiadomo by było jakie umiejętności pojawią się u danego bohatera przy awansie i dzięki tej wiedzy można by wybierać te umiejętności, które nawet po odrzuceniu mają wysokie prawdopodobieństwo wskoczenia przy następnym awansie.]> Biję się w tors....
<[Hayven: I coś odnośnie powtórek - czy dałoby się zrobić tak, żeby obie strony nagrywały a potem zmonotować te nagrania w jedną całość? Oglądałoby się to ciekawiej niż Hella oczekującego półtorej minuty na mój ruch Feniksem :D Poza tym w takiej sytuacji dałoby się...
Dokładnie o to chodzi. Z moich krótkich obserwacji wynika, że teraz system losowania wygląda następująco: Graczowi CPU losuje się frakcja na zasadzie pary do gracza pierwszego. Graczowi drugiemu zaś losuje się para do gracza komputerowego. Dla przykładu: Gracz 1: Rycerz Gracz...
Niestety u Thanta w życiu dużo się dzieje i nie może on poświęcić się teraz Krypcie map. Ponad to oczekiwał już nowej wersji tejże. A jak wiemy Krypta wciąż ta sama. Trzeba korzystać z tego tematu lub założyć osobny i tam podawać linki do nowych map. Niestety.
Toast za Taro i jego trzy lata pobytu w Jaskini!
I ja też się dołączam!
<[Aerie: <[Laysander: Ale ta własna wola... To przecież też wytwór Twojego umysłu, tak? ]> Tak, jest to wytwór umysłu. Posiada jednak własną wolę, więc nie jest całkowicie zależny ode mnie.]> Skoro jest to wytwór Twojego umysłu to nie może posiadać wolnej woli. Jak niby ta...
Wolność gospodarcza: 11 Tradycjonalizm: 59 Wolność obywatelska: 8 Najbliższa ideologia: Faszyzm.
<[Taro: Jak się nazywa kawałek muzyczny niewykorzystany w grze? Najprawdopodobniej miał dotyczyć trawy lub śniegu.]> [url=http://www.youtube.com/watch?v=vyckwhnqCkg&feature=plcp]Heroes 4- Wandering[/url] Bodajże o to chodzi.
[url=http://kwejk.pl/obrazek/1486277/nekromanci.html]Nekromanci[/url]
No cóż. Przyszła pora na mnie. W Jaskini jestem już od niecałych trzech lat. Staram się co jakiś czas udzielać w Osadzie. Jako, że często czytam książki to Słowo pisane jest mi... pisane. Z tych względów proszę o klucze do Osady.
<[Hayven: Również lubię całą serię. Powód? Niezwykła grafika muzyka, grywalność, no i ten fantastyczny świat...]> Czy nie tak dawno, w trakcie ogniskowej rozmowy nie deklarowałeś, że H1 to najgorsza część serii chociażby ze względu na fatalną grafikę, zerową grywalność...