Po polsku są tylko cztery kroniki: wojownicy, podbój, szarża i władcy. A to dlatego, że pozostałe nigdy nie zostały wydane w naszym języku i nie znajdziesz ich.
Taro
imperium: "Heroes Chronicles" /
Wiem, ale to nie to samo. Nawet grałem w spolszczony Miecz Mrozu dwa tygodnie temu i jedna rzecz mnie zastanawia. Otworzyłem kampanię w edytorze i wyeksportowałem mapy, żeby poczytać zdarzenia które nie zdążyły mi się wyświetlić (grałem trochę za szybko). I ku mojemu zdziwieniu...
osada: "Szczerbata Szczęka [wiosna 2015]" /
I - 4
II - 14
III - 16
osada: "Toasty" /
Za tych co tworzą działy w JB. Przekonałem się, ile trzeba pracy i zaangażowania, aby to wszystko powstało. Ziomalskie dla was.
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Dodano dwa nowe błędy w spisie:
* Zdarzenia terminowe w armiach neutralnych i w garnizonach nie działają.
* Dawanie nagrody w skrypcie walki nie działa.
Myślę też, że można by wyciąć teksty z kampanii i zrobić dla nich sekcję w stylu "historia" albo jakoś tak.
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Mateusz - też mi chodziło po głowie dawanie filmików z możliwością odpalania ich tutaj.
Hm, nie wiem czy wyjdzie z opisami z kampanii, bo mimo tego że wypakowałem je z polskiej wersji gry, są dalej po angielsku (mimo, że w grze są po polsku). Czy ktoś może sprawdzić u siebie...
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Zastanawia mnie jedno, mianowicie długość filmów. Minuta to za mało, a trzeba zaznaczyć że logo JB to strata kilku sekund. Jaką długość filmików jesteśmy w stanie zaakceptować? Bo pomysł jest super, te taktyki które opisałem mógłbym łatwo pokazać w kinowej formie.
imperium: "H3 HD" /
To co opisałeś to stary klasyk. Jeśli skończysz kampanię, robisz sejw (bo jesteś o to proszony) i kolejne kampanie odpalasz grając z tego sejwu. Nie z nowej gry.
I tak, w innych grach zrobili to inaczej, ale w h3 jest jak jest.
imperium: "HoMM IV - Problemy natury technicznej" /
Masz zapewne uszkodzoną płytę i nic z tym nie zrobisz. Musisz zdobyć w jakiś sposób inny egzemplarz gry.
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Cóż, robiłem wczoraj mały test - zagrałem ze stoperem. Walczący barbarzyńca na średniej mapie przeciwko dwóm wrogim graczom. Udało mi się skończyć mapę w 4:38, ale grałem na szybkiej walce i naprawdę zasuwałem. Obawiam się, że pojedynczych taktyk nie da się ogarnąć poniżej...
imperium: "Heroes Chronicles" /
Zacząłem ostatnio grać w Kroniki i naszło mnie kilka przemyśleń. Ogólnie rzecz biorąc, historia jest niezwykle wciągająca, jednakże poziom trudności map jest żenujący. Twórcami Kronik były te same osoby, które tworzyły h4 i nie sposób nie zauważyć pewnych podobieństw jeśli...
imperium: "Heroes Chronicles" /
Mam wersję z gogu po angielsku oczywiście. Zauważyłem, że w czasie błędu z miastem, najeżdżając na bramę na dole widnieje napis: Tamika the death knight. Choć realnie jej tam nie ma. Pamiętam też,że kompy próbowały zdobyć to miasto z podobnym skutkiem co ja.
Ja Kroniki...
Taro wyciągnął swój hiperturbosupermegazajefajnydługiognistolodowopiorunowystalowodrewanianyświecący miecz i rzekł:
- Mylisz się Agonie! Mateusz nie jest czyimkolwiek przyjacielem! Poza tym Hiro ma zwój przywołania Latającego Potwora Spaghetti. Błagaj o łaskę!
imperium: "Igranie z ogniem - Poziom 3" /
Ta misja to banał. Biegniesz jak najszybciej do garnizonów, bo można z nich brać armię. I po prostu masakrujesz wszystko co się rusza. Jeśli w ten sposób zdobędziesz na początku więcej miast niż ma przeciwnik, wygrasz.
Druga sprawa to to, że Adrienne nie potrzebuje dużej armii....
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
To proste. Każda jednostka jest warta ileś tam doświadczenia (zobacz nasz nowy dział h4) i przywołanie daje ci jednostki o tej wartości. Aczkolwiek przywołanie 40 pkt. doświadczenia dotyczy elfów, satyrów i tygrysów, a każdy z nich ma ponad 40.
Widocznie danego dnia przywołanie...
osada: "II Świąteczny Konqrs Zajawkowy" /
1. --Lepi behemota ze śniegu.-- [color=#8b2fff]Zajawka skreślona za łamanie jednego z punktów regulaminu.[/color]
2. Ucieka spod jemioły.
3. --Chce dostać w prezencie Anielski Sojusz.-- [color=#8b2fff]Zajawka skreślona za łamanie jednego z punktów regulaminu.[/color]
4. Kradnie...
imperium: "Kampanie w HOMM IV" /
Gdy grasz w kampanie w h4 walka to podstawa. Bohaterowie powyżej 15 poziomu z walką oraz dopakowani czarami są w stanie pokonywać samotnie setki przeciwników. Jeżeli chcesz ukończyć kampanię na czempionie bohater z magią ładu na arcymistrzu to podstawa, ale na niższych poziomach też...
imperium: "Kampanie w HOMM IV" /
Konq wyjaśnił co i jak, ale dodam jeszcze swoje pięć groszy:
1) Te kamienie mają kolory :D Czerwony, niebieski, zielony i biały.
2) Magów pomocniczych można budować w dwóch wariantach:
a) Najpierw magia na arcymistrza i potem tylko walka i odporność. Wtedy bohaterowie...
imperium: "Kampanie w HOMM IV" /
Tak sobie nadmienię, że rozegrałem dzisiaj dwie mapy kampanii Marsz Umarłych, ale bez zmiany poziomu trudności. Spokojnie, na średnio zaawansowanym dla rozrywki i mam dziwne wrażenie, że SI gra na mapie lepiej niż na poziomach 3-5. Wynika to z tego, że kompy nie rozwalają się...
imperium: "HoMM IV - Problemy natury technicznej" /
Na pocieszenie dodam, że też nie skończyłem tej mapy. Przynajmniej teraz znam powód.