Nowy interfejs wygląda świetnie. I te nowe jednostki. Niemniej mamy trochę dziwną sytuację, bo współistnieją dwa bagienne stronnictwa: warlock i witch. Niby nic wielkiego, ale nie mamy frakcji podziemnej.
Ogólnie nowe bagienne miasto wydaje mi się najbardziej klimatyczne. Patrzysz...
Taro
imperium: "Frakcja Śmierć" /
No cóż, tu akurat nie rozwiązano tego jakoś fabularnie. Mamy jedynie taki motyw, że w kampanii ładu mieliśmy zablokowany budynek do magii śmierci w miastach. Podejrzewam, że po tym, jak Gaulodth pokazał Emilii plany inwazji na Wielkie Arkana, których sam nie wykorzystał, nastąpił...
imperium: "Saga Diablo" /
Czyli wychodzi na to, że tym razem to Azmodan będzie głównym przeciwnikiem. Ciekawe, bo z tego co pamiętam, dorównywał rangą Andariel. I zapewne siłą, więc nie jest raczej tak silny jak Bracia. Interesujące jest też to, jak pojawi się Diablo :) Ogólnie wygląd i animacja Azmodana...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
[i]Taro wrócił w okolice Jaskini Behemota po dwuletnim treningu u goblinów. Otoczenie w zasadzie się nie zmieniło poza... dziwnym, nieco chaotycznie i absurdalnie wyglądającym budynkiem, którego wcześniej nie było. Arena Mocy i Magii... Agon... Czyżby chciał zrobić konkurencję innym...
imperium: "Pytania i problemy" /
Nie grałem na turniejowych mapach, niemniej wydaje mi się, że Twierdza albo Cytadela mogą być dobre. A to dlatego, że są względnie tanie w rozbudowie i wymagają głównie dwóch zasobów, których prawie nigdy nie brakuje. Zatem jeśli boisz się o brak zasobów wybierz tanie zamki....
osada: "Arena Mocy i Magii" /
[i]Taro napchał się waflami. Tego mu było trzeba - pożywnego jedzenia przed walką.[/i]
- Dobra Irhak, będziemy walczyć. To powinno być ciekawe. Ale dajcie mi chwilę na rozgrzewkę.
[i]To była dość dziwna rozgrzewka. W zasadzie bardzo dziwna. Wszyscy w pobliżu spodziewali się...
imperium: "Podsumowanie wszystkich części" /
Mój głos idzie na część czwartą. Pierwszy raz grałem w nią jakoś w gimnazjum i stwierdziłem wtedy, że jest dziwna. Po jakimś czasie się rozczarowałem, bo komputer w zasadzie nie robił nic tylko pilnował miast. Pewnego razu powiedziałem przyjacielowi, że jedynka jest znacznie...
osada: "Halloween a Święto Zmarłych" /
Nie mam zdania. Każdy może obchodzić jakie święto chce, chociaż szkoda, że większość z nas robi to "automatycznie" bez zastanowienia się. I dotyczy to zarówno H jak i ŚZ. Co z tego, że H jest reliktem pogańskim? Nawet jeśli, każdy ma prawo uprawiać jakie chce pogaństwo....
osada: "Arena Mocy i Magii" /
[i]Taro zdjął hełm i wyrzucił go na widownię. Zamachnął się sejmitarem kilka razy robiąc proste cięcia. Uśmiechnął się lekko i rzekł:[/i]
- Pamiętaj, że miecze goblińskie nie są przeznaczone do pojedynków, tylko do zabijania. Więc lepiej szybko się ruszaj, zanim stracisz...
osada: "Halloween a Święto Zmarłych" /
Acid ma rację. Coca colę akceptujemy i jakoś nie sprawiła, że straciliśmy tożsamość narodową :D I coś mi się zdaje, że nawet jak przyjmie się u nas Helloween, to też nie nastąpi jakaś tragedia i upadek patriotyzmu, którego i tak dzisiaj nie ma.
Zresztą, tożsamość i...
imperium: "The Elder Scrolls" /
Twórcy dali nam ograniczoną listę perków. Ci, którzy grali w Fallout lub Lionheart wiedzą o co chodzi i wychodzi na to, że postacie będą bardziej zbalansowane niż w poprzednich częściach. Np. cios w plecy sztyletem po wybraniu odpowiedniego perka zwiększa obrażenia x15!!...
osada: "Halloween a Święto Zmarłych" /
No cóż, wątek o komercjaliźmie jest ciekawy. Bo w sumie trochę boli, że ludzie nie zastanawiają się o co chodzi w świętach. Ale co - zabronicie komuś komercji? :D Jak jesteście takimi porządnymi katolikami to obchodźcie święto po swojemu. Z refleksją, modlitwą i czym chcecie....
imperium: "The Elder Scrolls" /
Tak Agon, tylko, że Dagon (Agon i Dagon...) woli grę za pomocą sprytu a nie zabijania. Kombinowanie, a nie walkę. Owszem, perki z trucizną nie pasują do złodzieja, ale tutaj twórcy nie mieli na myśli typowego złodzieja lecz postać używającą sprytu (chyba najlepsze tłumaczenie...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Taro myślał, przez chwilę co zrobić. Kilka portali się otwierało a jeden był blisko. Jak na jego gust za blisko. Irhak był w powietrzu, więc nie można się było do niego zbliżyć i zadać ciosu.
- Trudno - powiedział sam do siebie - zabiję pachołki zanim powyłażą z portali!...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
- Sędzia kalosz! - krzyknął Taro widząc Agona uciekającego z Areny. Co tak pilnego miał do załatwienia by przerwać walkę niemal na samym początku? Ale to może nawet lepiej. Drakopyr jest miękki, ale w obecności smoka zrobił się dziwnie dostojny i charyzmatyczny, więc może lepiej,...
imperium: "Nowa Kampania" /
Dziwny temat. Po pierwsze, [url=http://mapy.heroes.net.pl/kampanie.html]tutaj masz[/url] dział z kampaniami niezwiązanymi z fabułą HoMM. Nie wnikam w ich jakość, ale jest ich sporo. Po drugie, gdzie miałaby się rozgrywać wasza kampania? Bo w kilka lat przed Heroes I działo się mnóstwo...
osada: "Humor Jaskiniowy" /
Hahaha xD
imperium: "Brak poradników do kampań w heroes 1,2" /
No bez jaj. Poradnik do każdej mapy z gry to kilka miesięcy roboty. Poza tym jeśli chodziło o misje z kampanii, mamy na stronie poradniki do oryginalnych kampanii. Do tych z dodatku się nie pojawiły niestety. Hmmm, kiedyś próbowałem opisać kampanie z dodatku i udało mi się z dwoma...
imperium: "Heroes 1-2 " /
Majbardziej mi brakuje poradnika [i]"Netykieta dla początkujących"[/i].
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
R. Dawkins, "Bóg urojony".