1 - dać się da, ale nie wiadomo jak. Próby dania bezgraficznych spełzają u mnie na errorach. Dodanie grafik w ogóle nie wiadomo jak. Eqteam jest właściwie martwy i żadnych danych nie dadzą.
2 - dźwięki teoretycznie się da, ALE... Resedit nie łapie formatu, który jest...
Mosqua
imperium: "Europa Universalis i nie tylko..." /
O EU4 było trochę newsów, które przespałam. Dlatego na szybko co ważniejsze rzeczy
* Będzie [url=http://forum.paradoxplaza.com/forum/attachment.php?s=96c448ed64fbba6cc8652fc9b6579941&attachmentid=68550&d=1354271362]RON jako specjalne państwo.[/url] Niby nic, ale jak RON można było po...
imperium: "Brak losowości w rozwoju bohatera" /
Ja przez miesiąc grałam w wersję 1.0 i mi ani nie crashowało, ani bugami nie waliło.
Kontrolowanie rozwoju bohatera jest rzeczą całkowicie normalną. Za wyjątkiem Herosów nie przypominam sobie innej gry, gdzie otrzymywałoby się umiejętności całkowicie losowo - nawet w takim...
imperium: "Brak losowości w rozwoju bohatera" /
[quote]Brak losowości prowadzi moim zdaniem to 2 efektów - po pierwsze - niechęci do gry przeciwko komputerowi - po co, skoro wszystko czego się chciało spróbować, zaliczyło się za pierwszym podejściem? [/quote]
To samo można powiedzieć o wielu wielu innych grach, do których...
imperium: "Brak losowości w rozwoju bohatera" /
[quote]Jeżeli coś całkowicie zmienia rozgrywkę, to jakby powstawała inna gra. Nie wiem czy to zaleta, dużo zależy od punktu widzenia. Jeśli zaś chodzi o Heroesów - podstawowe założenia pozostają takie same, natomiast same gry różnią się dość sporo. [/quote]
Gry różniły...
imperium: "Co to za projekty Miast?" /
<[Rdzawy Skrytobojca: <[Field:Obecnie tylko miasto mrocznych elfów jest do ściągnięcia i zainstalowania]>
Gdzie, może jakiś link ?]>
[url=http://www.grovetown.acidcave.net/download.htm]Link do działu download[/url]
imperium: "Najmniej pożyteczna umiejętność" /
Ktos Tam - na dużych mapach z małą ilością miast to nim dojdziesz może minąć dużo czasu. Powrót na poprzednią pozycję może spowodować nadmierne opóźnienia.
Co do pierwszej pomocy - najbardziej pomocne przy wczesnym etapie gry, dzięki temu można znacząco ograniczyć straty. W...
imperium: "Kampanie" /
Gdybyś przeczytał dokładnie wszystkie notatki, które do tej pory się przewijały, to byś wiedział co zrobić. Dodatkowo trzeba się mocno zapoznać z nowymi funkcjami WoGa (jak np. wyrzucanie jednostek na ziemię).
Przejść da się wszystkie kampanie WoGa.
imperium: "Dyskusja o najpotężniejszej..." /
1. scenariusz głównej kampanii WoG-a. Tam zaczynasz z jednym chłopkiem a kończysz kompletnie inaczej.
imperium: "Najmniej pożyteczna umiejętność" /
Jest dostępna - w domkach z zadaniami (jako nagroda) oraz w chatce wiedźmy (jeżeli ustawimy jako dostępną lub wyłączną), nie mówiąc już o artefaktach, które dają za free nekromancję na poziome podstawowym, jak się nie ma wyuczoneg. Zatem natrafienie na niej podczas gry np....
osada: "Humor Jaskiniowy" /
[url=http://vimeo.com/58179094]Filmik o tym, jak się zostaje bohaterem[/url]. Ze względu na dużą dawkę przemocy +16.
osada: "Wywiad z Tullusionem" /
Swego czasu na ognisku pisałeś, że pytania rzucające intelektualne wyzwania znajdują się tylko w wywiadach jaskiniowych przeznaczonych dla Czasu Imperialnego a nie dla oberży. Co się przez ten czas zmieniło, że teraz oczekujesz takich pytań w tym wywiadzie?
imperium: "Pomoc dla działu H3" /
Nie wiem czy to błąd u nas czy u tamtych, ale zgodnie z [u][url=http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes3/heroescastle.shtml]tą stroną[/url][/u] Christian rozwija balistę co cztery poziomy a u nas, że co pięć poziomów.
osada: "Wywiad z Tullusionem" /
Jesteś znany z tego, że nigdy nawet nie uruchomiłeś żadną grę z serii HoMM (wielokrotnie chwaliłeś się tym na ognisku, zatem przyjmuje, że ten stan rzeczy się do tej pory nie zmienił). Raz na ognisku przyznałeś się, że miałeś chwilę słabości i już miałeś uruchomić H3,...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Jak się nie umie operować wilczą jazdą to się tak ma - są jednostki ofensywne, są jednostki defensywne, są strzelcy, są mieszańcy. Wilcy rycerze są wybitnie ofensywni i w momencie jak atakują to jest rzeź, kiedy zaś przyjmują ciosy to padają jak muchy. Gargulce są bardziej...
imperium: "Torment: Tides of Numenera" /
Prawdopodobnie kogoś to zainteresuje, zatem zanewsę nowym tematem.
Podejrzewam, że wielu z Was zna/kojarzy jeden z najlepszych gier RPG, jakie zostały wydane - Planescape:Torment. Podejrzewam także, że nieznaczna część usłyszała plotki o tym, że planowana jest kontynuacja. Otóż...
imperium: "Torment: Tides of Numenera" /
Wiadomość e-mail o otworzeniu zbiórki pieniędzy otrzymałam o godzinie 17:34 dnia wpisania tutaj postu. Przyjmując, że w tym samym czasie otworzono zbiórkę to ok. czterech i pół godziny później zbiórka przekroczyła planowane 100%. W chwili obecnej (25,5 godziny później) zebrano...
imperium: "Torment: Tides of Numenera" /
Wiesz Euronymus... porównaj aktualną sytuację inXile z nowym Tormentem z np. Black Hole z H6. Pierwsi otrzymują zadeklarowanej kasy więcej niż chcieli a drudzy musieli ciągle na czymś oszczędzać (jeżeli im wierzyć). Dodatkowo do zespołu dołączą kolejne osoby po uzebraniu kwoty...
imperium: "Torment: Tides of Numenera" /
[url=http://dubscore.pl/Home/Details/755,Torment__Tides_of_Numenera_juz_sie_sfinansowal__I_bedzie_po_polsku]Dubscore[/url] zadał pytanie dla twórców w sprawie polskiej wersji językowej, a konkretniej czy kogoś już mają na oku. Odpowiedź jest taka, że jeszcze nikogo nie mają na oku i...
osada: "Wywiad z Tullusionem" /
Wyobraź sobie następującą sytuację. Śródziemie, Czwarta Era. Jesteś dowódcą niemałego oddziału wojsk Haradu. Przełamaliście stary front i wchodzicie wgłąb terytorium Zjednoczonego Królestwa Gondoru. Zostałeś puszczony do przodu, znacznie przed główną armią, w celu zajęcia...