Ja osobiście znam nauczycieli, którzy twierdzą że aktualny system edukacji historii jest bezsensowny. W podstawówce, gimnazjum i pogimnazjalnych uczy się na historii właściwie tego samego. Tylko niekiedy w liceum może się pojawić nauczyciel, który doda jakąś ciekawostkę....
Mosqua
imperium: "HoMM VI nowości" /
Cztery surowce -> dla mnie bomba. Jak się gra na losowych mapach lub mapach gdzie jest dużo losowych kopalń, niemało jest sytuacji, że dostęp do kluczowego nam surowca jest zablokowany przez stworzenie, które zada nam niesamowicie wielkie straty. A jak doda się do tego grę na multi i...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Intryguje mnie system reputacji - czy będzie to rozbudowany system, że ma się dobrą lub złą reputację; że można pogorszyć ją np. nabijaniem na pal jeńców lub rozkazem plądrowania miasta; a może będą wydarzenia losowe które będą na nie wpływać? Mam nadzieję, że nie będzie...
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
"Dragon Kings" WotC
imperium: "HoMM VI nowości" /
Z [url=http://acidcave.net]Kwasowej Groty[/url]
[quote]- Grafika, która w HV przeszkadzała w eksploatacji mapy ('niewidzialne" surowce bez obracania mapki na wszystkie strony), została podobno poprawiona pod tym względem.
- Surowce są przypisane dom miast. Zdobycie miasta powoduje...
osada: "Toasty" /
Wypijmy za Ubisoft, aby ich produkcja spełniła nasze marzenia!
Wypijmy za zdrowie Arcymaga Enletha z okazji 7 rocznicy rejestracji!
imperium: "[Heroes IV] Zmiana parametrów gry" /
[b]Uwagi wstępne[/b]
* Aby zmieniać rekrutację w mieście trzeba mieć program do babrania się w plikach exe. Ja mam swój z uczelni, a te porządne w sieci są płatne. Musicie sami pokombinować w poszukiwaniach, pamiętajcie, że musi mieć opcję dekodowania. Generalnie zaleca się...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
[quote]Jest niedoceniana czy nie daje w praktyce zbyt dużej przewagi? [/quote]
Jest wartościowa tylko na długich scenariuszach i kampaniach. Multiplayer (bo o niego najczęściej opierają się rozważania) to [u]zwykle[/u] blitzkrieg i nie ma czasu na bicie neutralnych.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Co do karawan - możliwość zmiany trasy (w przypadku utraty miasta) by było dobrym usprawnieniem.
Zajmowanie kopalni - czyżby discipleizacja herosów?
System miast - mogłoby być takie skrótowe działanie, ale możliwość wejścia do miasta to być musi!
imperium: "HoMM VI nowości" /
Co do Przystani:
Jako, że akcja ma się dziać 400 lat wstecz to oczekuję uwstecznienia technologicznego. By nie było pełnych zbroi płytowych, kopii itp. wynalazków pełnego średniowiecza. Osobiście wolałabym stylizację starogrecką, ale to niezbyt popularny motyw w grach fantasy (a...
imperium: "Wywiad IJB dla BlackHole" /
1. Czy w zamyśle dodatki mają wprowadzać dużo zmian względem podstawowej wersji?
2. W jaki sposób mają działać klasy zaawansowane?
3. Czy będą miały one związek ze specjalizacjami bohaterów?
4. Czy pole bitwy nadal będzie dwuwymiarowe?
5. W jaki sposób mają działać misje i...
imperium: "Wywiad IJB dla BlackHole" /
[quote=Tlaloc]2. Dodawac bonusy w bitwie lub na mapie przygód a jak inaczej. Klasę masz po spełnieniu odpowiednich warunków no ale obie te rzeczy z pewnością doskonale wiesz. Znów zbyt ogólnie bo nie wierzę aby rozpisali to na każdy rodzaj bohatera udzielając odpowiedzi.
3. Na...
imperium: "Wielki test zamkowy" /
[quote]Zaproponujcie więc lepszy test, jak będę miał czas to go zrealizuję :P[/quote]
Ustaw dwa SI przeciwko sobie. Jedyne artefakty to negujące i blokujące - kajdany wojny, duch opresji, klepsydra diabelskiej godziny oraz kula przeciwstawienia. Dajesz potrójny, maksymalny przyrost...
osada: "Cytaty" /
Węgierskie powiedzenie z czasów IIWŚ [i]"Polaka w worek zawiązać, postawić wartownika - to worek będzie związany, a Polak ucieknie."[/i]
Anonimowy oficer brytyjski: [i]"Ich motywy były równie oczywiste, co proste. Chcieli tylko zabijać Niemców i w ogóle nie zawracali sobie głowy...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Nie wiem czy warto to newsować czy nie, ale jest [url=http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/9491063088]konkurs na banner dla oficjalnej strony HVI.[/url]
imperium: "Porady: Akademia" /
Podaj wersję oraz zamontowane dodatki, ewentualnie mody.
Bohater ma 15% szansy na magię przywołania, a inne tak w okolicach 10%. Warto więc wybudować libary (tak na wszelki wypadek). Artifact merchant możesz sobie przełożyć na "potem" - lepiej zbudować siedziby potworów, arcane...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Wybacz Psztyla, lecz te informacje są oczywiste i nie wiem czy nadają się do serii "Informacji extremalnych".
Zamek to trzeci stopień fortyfikacji. Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy (lub lewym, jak jesteś mańkutem) i przytrzymaniu widzisz podstawowe informacje o mieście.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Zwykłe zionięcie może dotknąć trzech istot. Zionięcie megasmoka tworzy trójkąt równoramienny o kątach przy podstawie 90>x>60. Na moje oko to 75 stopni, ale nie mam całkowitej pewności. Zasięg na długość jest taki, że może sięgnąć kolejny rząd ofiar tak, jak to robi pikinier....
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Jak się nie mylę to wcześniej (przed edycją) było napisane, że kolejny strzał.
Kolejna zagadka - Magiczne Lustro teoretycznie odbija wszystkie negatywne zaklęcia. Jednak jest kilka, które nie zostają odbite, mimo że pojawiła się animacja "tarczki". Co to za zaklęcia?
imperium: "Pytania o Heroes 4" /
Wydaje mi się, że Ifriti chce wiedzieć jak zmieniać i dodawać utwory. Mam jednak przykrą wiadomość - Resedit2 (który służył do pełnej zabawy w plikach) ma pewną awarię. Gra "widzi" utwory w jednym formacie a program "widzi" utwory w drugim formacie. Aktualnie pracuję nad tym jak...