Imperium

Behemoth`s Lair

Tristan

Hmmm, być może nie jest to w gruncie rzeczy nowość dotycząca stricte Heroes VI, ale miło jest mi zakomunikować że Jaskinia Behemota będzie miała wpływ na wygląd oraz ostateczną formę Herosów VI. Wczorajszego dnia zostałem zaproszony bo zamkniętego forum Ubisoftu jako jeden z tzw....
Też gdzieś o tym czytałem. Jeżeli będzie tak że część populacji będzie można przeznaczyć na inne jednostki to ok, zawsze to dodatkowy element strategiczny - wyprodukuje np więcej łuczników niż pikinierów bo ci pierwsi bardziej mi się przydadzą. Ale jeżeli balans gry będzie...
<[Volkolak: skąd te pomysły o ograniczeniu ilości surowców, czy brak ekranu miasta? Chyba że tam, gdzie nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.]> Ekran miasta będzie ale w 2D, czyli taki jak np w HIII. Moim zdaniem nie ma sensu robić wielkich animacji ekranu miasta jak w HV...
Dwa artworki, już były prezentowane ale tym razem oddzielnie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs656.snc4/61626_439197619587_161184829587_4922377_3242530_n.jpg oraz http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs606.snc4/58591_439197654587_161184829587_4922378_578997_n.jpg...
Patrząc po screenach zapowiada się bardzo interesująco :-)
Bardzo fajny scenariusz, czytałem go z zapartym tchem. Nie mogę się doczekać kontynuacji historii. Czekam na kampanię Intrygi Gorynicza.
Osobiście też wolałbym kościanego smoka, ale cóż widocznie developerzy HVI wiedzą lepiej jaka jednostka ma być championem w zamku Necro;-/ EDIT: Pojawił się też wywiad z Ubisoftem na stronie Tawerny ale nic w nim nowego się nie dowiedzieliśmy za wyjątkiem jednej rzeczy...
Bardzo ciekawa koncepcja zamku Vendral. Zamek wydaje mi się bardzo mityczny. Szkoda że bardzo "krótko" opisałeś poziom 6 i 7.
Ok jest już news. Dzięki Avonu za informacje i za przetłumaczenie wywiadu!
<[Nebirios: Cóż Tawerna plagiatuje tłumaczenie Avonu, aż miło patrzeć na komentarze...]> Moim zdaniem niczego nie plagiatuje, przecież u nich kto inny tłumaczył wywiad, zresztą ich wersja różni się od wersji Avonu pod względem chociażby innej konstrukcji zdań czy użycia innych...
Muzyka z HVI: http://static2.cdn.ubi.com/forums/all/H6_%20Music_trailer.mp3
Jak Waszym zdaniem powinien wyglądać tryb Multiplayer w HVI? Czy oprócz trybu Hot-Seat powinny pojawić się także inne tryby? A jeśli tak to jakie? Bardzo prosiłbym o Wasze pomysły, najciekawsze z nich przekażę developerom HVI.
Faktycznie sprawa z save'ami jest dość ważna. Osobiście myślałem o dwóch trybach: 1. Duel Mode - ale nie taki jak w HV gdzie od razu byli gotowi bohaterowie tylko taki gdzie masz określoną ilość złota i kupujesz za nie jednostki, umiejętności, czary itd. A pózniej walczysz z...
<[Iron: Czy wiadomo coś na temat ewentualnych zabezpieczeń H6? ]> Ubisoft jeszcze nie podał informacji czy zastosują w najnowszej wersji Herosów zabezpieczenie polegające na tym iż trzeba być podłączonym do internetu. Rozmawiałem o tym z twórcami, nie ma jeszcze decyzji. Wiem...
<[Kafi:Właśnie.. tylko czemu dwie skoro ma to się nazywać Cerber?!]> http://pl.wikipedia.org/wiki/Cerber cyt. "Hezjod (Teogonia 311) przedstawiał go jako bestię o spiżowym głosie i pięćdziesięciu głowach. Dopiero u późniejszych autorów Cerber miał trzy, dwie, a nawet tylko...
Szukam Jaskiniowego banneru. Najlepiej dość podłużnego (np 500x200) ale mogą być także inne rozmiary. Czy mogę gdzieś takie bannery znaleźć?
<[Kafi:Widać najczęściej spotykałem się z wariantem 3-głowym i tak mi się zafixowało]> Bo taki wariant faktycznie jest bardzo rozpowszechniony:-) Ale np w Teogonii Hezjoda Cerber ma...50 głów :-) Ale w przypadku malowideł na wielu wazach opisujących 12 prac Heraklesa Cerber ma 2...
Ok dzięki za info MiB! Znalazłem też jeden banner, ale ciut za duży http://magazyn.jaskiniabehemota.net/common/banerJaskini.jpg
<[Morghan Grin: Pewnie lada tydzień lub dwa, poznamy czwartego kandydata. Stawiam na Elfy. Mimo wszystko Herosi bez nich...Wydają się nie pojęcia ;) Na piątego...Stawiam na nagi. Mamy parę artów, mamy mieć nową oryginalną rasę a King mówił coś o japońskich/chińskich...