Cóż. Szkic mniej-więcej mam już zarysowany w mojej chorej wyobraźni, ale dokładne szczegóły zależą od składu drużyny :> ...
Jeśli byłaby taka możliwość, czytaj: jeśli jakaś część składu ze Smoczego przeszła by do nowej ballady, to chciałbym nawiązać trochę do...
DruidKot
osada: "Uwagi dotyczące Ballad..." /
Ad. BTW: No właśnie, a Wielka Mistrzyni nie zwraca nam uwagi, tylko sama to kontynuuje. Szczyt < tu wstaw co uważasz :P >!
Oj, Namiś... eee, znaczy: Wielka Mistrzyni, Ty to WoGle wyobraźni nie masz, no :> Zresztą wszystko byłoby wytłumaczone, a nawet mam pomysł......
osada: "Szkoła Gladiatorów" /
Hmmm... Czy pod umiejętność "Wykrycie Magii" podchodzi wykrywanie iluzji? Byłbym wdzięczny za odpowiedź...
Pozdrawiam,
DruidKot
osada: "Szkoła Gladiatorów" /
Ekhm :P No to zdecyduj się, czy rozbijasz tą umiejętność na dwie, czy wykrycie iluzji podchodzi pod wykrycie magii :> ...
Ja jestem za tym, by wykrycie magii zmienić na wykrycie iluzji, bo co niby wykrywać można w magii?... Iluzję :)
Pozdrawiam,
DruidKot
PS. Nie spodziewałem...
osada: "Magia w fRPG" /
A ja mam prośbę :)
Mógłbym zająć się Życiem i Nekromancją? :> Bo skoro brak, to mogę pomyśleć... :)
Pozdrawiam,
DruidKot
osada: "Magia w fRPG" /
Magia życia gotowa...
Mam nadzieję, że się spodoba :> ...
Pozdrawiam,
DruidKot
osada: "Magia w fRPG" /
Nekromancja gotowa... Mało jej, ale jak na początek starczy...
A co do Ognia i Ziemi - chyba za dużo tego...
Pozdrawiam,
DruidKot
osada: "Uwagi dotyczące Ballad..." /
[quote:aad210ecc9="Ghost"]No i sama postać Gabusa... Ja chciałem zrobić z niego gościa w pełni pozytywnego, takiego odszczepieńca ze względu na swoją rasę... A DeKa już go powiązał z Hektorem i podpisał jako hetmana, czyli mamy kolejny już stereotyp :/[/quote:aad210ecc9]
A to ja...
osada: "Uwagi dotyczące Ballad..." /
Przepraszam. Jak znajdę chwilę to dodam.
Jeszcze raz: przepraszam...
Pozdrawiam,
DruidKot
osada: "Uwagi dotyczące Ballad..." /
[quote:4d158e2add]Ale go powiązałeś z nim, do diabła... Ja się bałem, że w następnym poście nas zdradzi! Ech... Teraz mam zamiar go przyłączyć do rozwałki plantacji i boję się, że ty zrobisz z niego zdrajcę :/[/quote:4d158e2add]
Mój pierwszy pomysł był taki, że cała...
osada: "Uwagi dotyczące Ballad..." /
W Smoczym nie zmieniałem Waszych postów :) Raz uciąłem kawałek.
W Bramach zmieniłem odrobinę szczegóły w poście Devila.
Gołtowego posta nie zmieniłem, bo... bo nie :P
Pozdrawiam,
DruidKot
osada: "Bestiariusz" /
**Łupieżca Umysłu** - wysoki, ciemnoskóry stwór, z którego pleców i głowy wyrastają macki. Dotąd nikt nie ustalił, do czego one służą. Łupieżcy specjalizują się w magii umysłu, i nikt nie jest w stanie dorównać im pod tym względem. Częściowo odporni są na działanie...
osada: "Zasady fRPG" /
W związku z zaistniałym zamieszaniem z umiejętnościami i ich przestrzeganiem Wielka Mistrzyni Gildii ogłasza co następuje:
Od chwili obecnej, każda postać musi podać swą specjalizację i charakter, i według dwóch tych cech swe postępowania określać. Profesje niemagiczne odtąd...
osada: "Uniwersytet Rzemiosła" /
Za pozwoleniem Wielkiej Mistrzyni Gildii otwieram Uniwersytet Rzemiosła, w którym to umiejętności dopuszczone do użytku poznacie. Tu także znajdą się umiejętności przez Was zaproponowanie w Szkole Gladiatorów, a zaakceptowane przez Wielką Mistrzynię Gildii. Umiejętności każdej z...
osada: "Uniwersytet Rzemiosła" /
**Siła**:
- Walka Wręcz
- Kowalstwo
- Walka bronią
- Skakanie
- Wspinaczka
WALKA WRĘCZ
Umiejętność pozwala na efektowniejsze wykonywanie ataków bez użycia niebezpiecznych narzędzi. Im wyższy poziom, tym mniejsza również szansa na złamanie ręki lub nogi podczas ataku....
osada: "Uniwersytet Rzemiosła" /
**Kondycja**:
- Odporność na gaz wyziewny
- Odporność na choroby
- Odporność na ogień (ale nie magiczny)
- Szybki Bieg
- Wstrzymanie oddechu (poziom razy 1 minuta)
- Pływanie
- Odporność Na Trucizny
- Sztuka Przetrwania
ODPORNOŚĆ NA GAZ WYZIEWNY
Możesz dłużej...
osada: "Uniwersytet Rzemiosła" /
**Zręczność**:
- Kradzież kieszonkowa
- Równowaga
- Stosowanie liny
- Upadki/przewroty
- Wyzwalanie się/ucieczki
- Oburęczność
- Otwieranie zamków
- Doliniarstwo
- Jeździectwo
- Powożenie
- Wspinaczka
- Ukrywanie się
- Skradanie
- Łucznictwo
- Broń...
osada: "Uniwersytet Rzemiosła" /
**Inteligencja**:
Wpływa na zdolność kojarzenia faktów, zapamiętywania i wiedzę.
Zaniżona Inteligencja czyni z nas sklerotyków oraz głupków, przez co nie możemy korzystać z trudniejszych czarów.
- Czaroznawstwo/Teoria czarów
- Czytanie z ruchu ust
- Fałszerstwo (np....
osada: "Uniwersytet Rzemiosła" /
**Charyzma**:
Zdolność ta wpływa na ogólne postrzeganie nas przez postacie, urok osobisty oraz na zdolność przekonywania, rozmowy.
Zaniżona Charyzma powoduje, że trudniej jest nam nawiązać kontakt z ludźmi.
- Dyplomacja
- Postępowanie ze zwierzętami (np. z narowistym koniem)...
osada: "Uniwersytet Rzemiosła" /
**Siła woli**:
- Odporność na Iluzję
- Odporność na Sugestię
- Odporność na Uśpienie
- Odporność na magię
- Wykrycie magii
- Wykrycie magicznych istot
- Magia Powietrza
- Magia Ognia
- Nekromancja
- Magia Ziemi
- Magia Życia
- Magia Wody
- Demonologia
-...