Moi ulubieńcy to:
Vinrael- więcej zdobywanego doświadzenia(gdyby zdobyć jeszcze artefakty to uch..)
Nur- regenaracja many podczas walki
Rutger- dużo punktów ruchu
Helmar- rzuca Prawa Moc za każdy rzuceniem zaklęcia światła
Sinitar- tańsze wzmocnione czary
Deleb-...
Vinrael
imperium: "Propozycje miast w H6" /
1.Przystań 2.Sylwan 3.Akademia Niebios 4.Inferno 5.Loch 6.Necropolia 7.Forteca 8.Twierdza 9.Wrota Żywiołów 10.Cytadela 11.Obóz 12.Koloseum
O jednostkach i bohaterach napiszę później.
Scalenie:
PRZYSTAŃ:
Rycerz/Kleryk
Budynek specjalny- pole ćwiczebne, wieża duchownych...
imperium: "Najlepszy talent" /
Który z talentów jest dla was najlepszy? Bo wg mnie magia zniszczenia i szczęście.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
2.Sylwan
Łowca/Druid
Budynek specjalny-Gildia Łowców,Dom Druidów
Jednostki
1.Nimfa(Magiczny Gaj)
1a.Sylfida (magiczny las)
1b. Dryada (Baśniowy Las)
2.Tancerz Ostrzy (Taras Tańca)
2a.Tancerz Cienia (Arena Tańca)
2b.Tancerz Wichrów (Arena Wiatru)...
imperium: "Najlepszy talent" /
Ja też bardzo lubię elfy, ale wole połączenie szczęścia, magii zniszczenia i dowodzenia
imperium: "Najlepszy talent rasowy" /
Moje ulubione talenty rasowe to:
1.Runy-10/10
2.Zniewalająca Magia-8/10
3.Mściciel-7/10
4.Rzemieślnik-7/10
5.Szał Krwi-6/10
6.Nekromancja-6/10
7.Trening-4/10
8.Brama-2/10
imperium: "Talenty i Zdolności w HVI" /
Zwrócono, mi uwagę aby ten tamet przenieść tutaj, więc tak zrobiłem. Powtarzam pytanie- jakie Talenty i Zdolności powinny wystąpić w HVI?
Moja Propozycja- Zwinność(podst.)-zwiększa inicjatywę bohatera o 5%
Zwinność(zaawans.)-zwiększa...
imperium: "Pojedyncze scenariusze" /
Mój Pomysł
"Krwawy Konflikt"
Misja ta opowiadała by o losach 3 berserkerów z Nordheimu którzy znależli się w Sheogh i próbują się z niego wydostać.
imperium: "Krainy w HVI" /
Proszę was abyście napisali mi jakie powinny być krainy w HVI.Oto moje propozycje
Ludzie-Imperium Gryfów
Elfy-stary Irollan
Magowie-Pustynia Wichrów
Krasnoludy-Nordheim
Barbarzyńcy-Stepy Tachanum
Demony-Sheogh
Mroczne Elfy-Essam
Nekromanci-Heresh
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Wg mnie najsłabsza jednostka to chochlik-bardzo szybko umiera
czempion-słaba jednostka jak na swój poziom
berserker-wciąż naprzód i naprzód i tylko ich tracimy
imperium: "Ulubiony kawałek muzyczny" /
Z trawy i z Akademii
imperium: "Seria Warcraft" /
W Warcrafta 3 grałem zwaliły mnie z nóg mroczne elfy-super jednostki i budynki. dodatek świetny wogóle daje mu 10/10
imperium: "Czary w HVI" /
Jakie według was powinny wystąpić rodzaje magii w HVI ? Czy takie jak w HIII, HIV cz takie z Hv, a może nowe?
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
W 100% wolę Ashan. gdyby akcja toczyła się znów gdzie indziej, to było by to totalne bagno.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
U mnie:
1.Centaur
2.Łucznik
3.Elf
4.Bazyliszek
5.Minotaur
6.Cyklop
7.Anioł
imperium: "Najgorsze jednostki" /
1. Nimfa - mało HP
2. Gargulec- słaby atak
3.Zjawa- mało HP
4.Pegaz- mało HP, słaby atak
5.Gorgona- zanim dojdzie do wroga to tyko strzępy z nich zostaną
6.Wywerna- mało HP
7.Hydra- zbyt powolna
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Wg. mnie najlepsze jednostki to:
1.Centaur
2.Łucznik
3.Elf
4.Mag
5.Rok
6.Cyklop
7.Czerwony Smok
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Najlepiej wyglądające zamki:
1. Wrota Żywiołów
2. Forteca
3.Bastion
4.Loch
5.Twierdza
6.Cytadela
7.Zamek
8.Necropolia
9.Inferno
imperium: "Ulubiona jednostka [niekoniecznie..." /
Dżin- super czary;
Pikinier- bo gdy atakuje z daleka to wrogowie nie kontratakują
Nomad- pierwszy atak
Biały Tygrys- szybkość i pierwszy atak
Zmora- groza i dużo życia
Złoty Golem- wytrzymałość
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Ja zazwyczaj gram tymi od magii więc preferuje:
1. Madrość- chyba wiecie
2. Magia Powietrza - zmniejsza koszt czarów przydatnych ( błyskawica, przyśpieszenie)
3. Magia Wody- zmniejsza koszt zaklęć ( lodowy pocisk, krąg zimy)
4. Magia Ziemii- zmniejsza koszt spowolnienia,...