Imperium

Behemoth`s Lair

Invictus

Zgodzę się z poprzednikiem - również uważam zamek za najsilniejsze miasto w H3. Jednak już w przypadku kilku jednostek mam inne zdanie: -Halabardnik jest niewątpliwie silną jednostką jak na standardy pierwszego poziomu, ale wg. mnie ustępuje bojowemu centaurowi. -Gryf królewski ze...
Ostatnio postanowiłem dokończyć moją tworzoną już od dłuższego czasu kampanię. I odkryłem dopiero dzisiaj, że nie można ustawić statku z bohaterem należącym do określonego gracza. Przydałaby się taka możliwość, ponieważ bez niej jesteśmy skazani na ustawianie pustego...
Niestety miałem jakiś problem z komputerem i wszystkie pliki diabli wzięli (MiB - jak masz z tym coś wspólnego to daj mi znak) i będę musiał wszystko zrobić od początku, no może nie od początku, bo Misza trochę zrobił sam, ale niewątpliwie mam teraz więcej roboty niż przedtem,...
[quote=Shreem]wolę poczekać i mieć dopracowany dodatek niż co chwila patchować nowymi modami czy wersjami :)[/quote] Tego i tak pewnie się nie uniknie...
Swego czasu premierę HotA autorzy zapowiadali na koniec lutego - mamy więc spodziewać się go już za dwa tygodnie :)? A co do jednostek (uważam je za całkiem dobre, chociaż akurat krasnoludy mało mi się podobają) - Haav pisał, że one są tylko wklejone w Photoshopie na pole bitwy,...
Gram w H3 od ładnych paru lat, ale dopiero dzisiaj spostrzegłem jak ładnie wygląda bastion. Zawsze zwracałem uwagę tylko na budynki i siedliska stworów w tym mieście. Tymczasem dzisiaj zupełnie przypadkowo spojrzałem nieco wyżej... Zauważyłem, że bastion położony jest w...
Zamek uważam zasadniczo za ładnie wyglądające miasto (chociaż nie dorównuje on bastionowi i wrotom żywiołów) - podoba mi się jego porządek i ład. Z kolei w MM7 Steadwick nie zrobiło na mnie takiego wrażenia. W H3 wszystko jest porządnie zbudowane i widać, że budowlańcy nie...
[quote=Tarnoob Jedwabislav]Tylko nie rozumiem, czemu piszesz "BracadaDeyja Theme", skoro plik się nazywa inaczej? Można zawsze "motyw z Bracady i Deyji", zawsze brzmi ładniej i bardziej "po polskiemu". [/quote] Miało być BracadaDeyja Theme - czemu nie motyw? Według mnie ten angielski wyraz...
Zgadzam się z Eru - potop co najmniej jeden miał miejsce. Tylko określenie lokalny nie jest chyba zbyt trafne. Lokalne to są podtopienia, a taki potop (przynajmniej ten biblijny) miał ogromny zasięg, chociaż oczywiście nie ogólnoświatowy. Najprawdopodobniej objął swoim zasięgiem...
Ostatnio trochę więcej czasu poświęciłem edytorowi map do H3 i poczyniłem kolejne spostrzeżenia. Dobrym pomysłem byłoby ustawienie artefaktów, które zdobywa się w smoczej utopii. Przykładowo celem misji jest zdobycie sandałów świętego, które uzyskać można jedynie poprzez...
Myślę, że jeszcze za wcześnie na takie rzeczy - wciąż nie znamy terminu wyjścia dodatku no i co chyba ważniejsze ostatecznego jego kształtu.
[quote=Videletz]Zamenhofa tak, ale czy esperanto? [/quote] No właśnie - ja długie lata nie wiedziałem co to za jeden był ten Zammenhof. I jestem pewien, że większość społeczeństwa nie ma o tym pojęcia.
//Lalka// już zaliczona, teraz zabrałem się za książkę Vicotra Hugo - //Dzwonnik z Notre Dame//.
Ja muszę przyznać, że kampanie H4 (przynajmniej wersji podstawowej, gdyż w dodatki nie grałem) są dosyć ciekawe. Dużo tekstu (miejscami aż za dużo) dobrze wprowadza w fabułę. Natomiast nie mogę powiedzieć, żeby odpowiadało mi Rozliczenie i kwestie w nim związane - wolałbym...
Nie wiem, czy decydujący głos mieli w tej sprawie programiści - podejrzewam, że były duże naciski ze strony 3DO, by NWC zrobiło kolejną grę. Tak było np. przy MM9, co do którego Jon Van Caneghem mówił, że w takim kształcie nie powinno się ukazać. A i czwarta część Heroesów...
Karol Myśliwiec //Święte znaki Egiptu// - dzieło traktujące o hieroglifach i innych rodzajach pisma egipskiego.
[quote=Filus]Szczęście jakby mniej pomocne było, bo przeważnie 2x dmg wchodził mi na jednostkach słabych, które znaczenia nie miały żadnego dla przebiegu walki.[/quote] No wiesz, z tym różnie bywa - może się trafić także na silnych jednostkach. Poza tym akurat to dość słaby...
Nie jest to może problem, ale raczej pytanie... Zacząłem ostatnio grać w Might and Magic IX. W kilku miejscach mamy na Wyspie Popiołów coś w stylu piedestału, albo ogniska. Po kliknięciu na te obiekty pojawia się informacja, że postać A otrzymuje +10 punktów odporności na magie...
1.Tak coś czułem, że to nie może być taki duży kop do statystyk. 2.Podczas próby zwalczenia ważek na Wyspie Popiołów nie mogę zapisać stanu gry. Aha i w ogóle macie jakieś porady dotyczące ich pokonania? Bo mi nie idzie zbytnio. Za mocno biją.