Nawet jeśli przeciwnik ma w armii szybszą jednostkę, to w przypadku rzucenia magii nie będzie chyba atakował nią nimf, nie rozumiem Twojej argumentacji. Nimfy nie służą do tego, by przy ich pomocy wykonywać ruch jako pierwszy. W starciu pierwszopoziomowców poza tym chyba tylko centaur...
Invictus
imperium: "[WoG] Four Upgrades" /
Obawiam się, że nie, bowiem w linku było napisane file deleted.
imperium: "[WoG] Four Upgrades" /
Teraz już dobrze. Mod ściągnięty. On wymaga NU, prawda?
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Moim zdaniem dodając do takiego miasta niemal komplet stworów znanych dotychczas w świecie MM, a które pochodzą z greckiej mitologii zabrałeś bardzo wiele stworów z innych miast, co spowoduje w nich deficyt jednostek.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Brak wolnych miejsc w Sylwanie? A może ktoś skomponowałby miasto neutralne, nieco podobne do bastionu, ale jednak inne? Na Antagarichu możnaby je umieścić jako swego rodzaju elfickich wyrzutków z królestwa AvLee, którzy przyłączyli do siebie dotychczasowych mieszkańców lasu itp.
Co...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Mi się nie podoba to, że bohater walczy. Zdecydowanie preferuje rozwiązanie znane z pierwszych trzech części. Jednak o ile - mimo że zmienia to znacznie rozgrywkę - bardzo mi to nie przeszkadza, to już mocno nie podoba mi się fakt, że w mieście mamy tylko pięć jednostek. Brak...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Tarnoob Jedwabislav:
Sojusze między miastami. To dodawało klimatu i logiki gry, poprawiało zróżnicowanie między miastami]>
Przecież w H3 istniał podział na miasta dobre, neutralne i złe., więc trudno powiedzieć, że to jakaś innowacja.
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Tarnoob Jedwabislav: No nie wiem. Wymień mi wszystkie neutralne, dobre i złe, to pogadym. Ja jakoś w żadnym menu, instrukcji, kampanii czy czymkolwiek nie dopatrzyłem się podziału.]>
pogadym?
No dobra. Miasta dobre to zamek, bastion i forteca, neutralne cytadela, twierdza i wrota...
imperium: "Heroes Chronicles" /
Nie bardzo wiem, co chcesz przez to powiedzieć, bo Heroes Chronicles to normalne Heroes z obydwoma dodatkami, a tę grę chyba znasz.
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
W sumie to się zgadzam - wynajmowanie przez powiedzmy zamek herosów inferno chyba jest zupełnie nierealne. Jednak w H3 funkcjonowało. Sam pamiętam, jak w kampanii //Niech żyje królowa// głównodowodzącym erathiańskiej armii był sam Alamar :).
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Dagon:
- kontratak wykonywany przed atakiem a także kontratak na odległość - paranoja
]>
Dopiero niedawno zacząłem grać w H4 i nie wiedziałem dlaczego po strzale elfami w meduzy w stronę moich leci jakaś strzała! Teraz rozumiem. Dzięki Dagon. To chyba najgorsza z nowości, jakie...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Kolejny gość, który nie raczył zauważyć, że feniksy biją pod każdym względem kościane smoki...
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
//Bez ostatniego rozdziału// wspomnienia z lat 1939-46 polskiego bohatera wojennego, wodza Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie generała Władysława Andersa.
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Zgadzam się z Tobą Haav. Golemy są świetne w defensywie, a i w ataku nie najgorsze, chociaż ustępują na przykład gryfom. Na tym poziomie moim zdaniem na 100% najgorsze są zjawy. Niemniej jednak uznanie golemów za najgorsze nie jest dla mnie tak oburzające, jak znieważanie silnych...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Cztery feniksy na dobrą sprawę powinny pokonać dwie hydry, dwa behemoty, złote smoki, że o kościanych nie wspomnę, Powinny też zniszczyć arcydiabły. Ilość to w tym wypadku duża siła, a do tego najwyższa szybkość w grze daje istotną przewagę już na początku.
imperium: "Najgorsze jednostki" /
W zagadnieniu szybkości feniksów nie chodziło mi o zasięg, ale o to, że to feniksy wykonują ruch jako pierwsze.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Seraf: Chociaż elfie miasto w stylu np. słowiańskim - bardzo fajny pomysł... ]>
Szczerze mówiąc, to nie wydaje mi się, żeby w słowańskiej mitologii pojawiały się elfy.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Jako silniejszą formę piekielnego ogara podałeś coś takiego jak Vorr. Tym czasem w jednej z kampanii Heroes Chronicles (bodajże World Tree) Vorr to jeden z Przodków, któremu odbiło i chce niszczyć świat, skutkiem tego Tarnum musi opuścić świat Enroth itd. Swoją drogą ciekawa...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Podsumowując tę dyskusję na temat przydatności feniksów:
Zalety:
1.Szybkość (najwyższa w grze - 21 punktów)
2.Podwójny przyrost
3.Atak poprzez zionięcie
4.Odporność na magię ognia
5.Umiejętność lotu
6.Zmartwychwstanie
7.Taniocha
8.Stosunkowo łatwo wybudować siedlisko....
osada: "Niezwykłe, dziwne, tajemnicze,..." /
Dragonthan!
Z rafinerii do mnie jest około czterech kilometrów - jak ją zaleje, to mnie niechybnie też, bo nie ma pomiędzy rafą a miastem zbyt wielu przeszkód terenowych, które zatrzymałyby falę!!!