Jeżeli miałaby już istnieć opcja budowy w wielu turach jednego budynku optymalnie, to wątpię czy można by było ją wyłączyć, ale taki pomysł na rozwiązanie jest bardzo dobry i chętnie spróbowałbym rozgrywki z taką opcją. A oto, czego oczekiwałbym od HoMM VI :
- 7< zamków z...
Setish
imperium: "Jaskiniowy konkurs na projekt miasta" /
Ja już mam projekt wielu miast (często je tworze, jak nie mam nic do roboty :D), więc jeżeli to przejdzie, to mogę wszystko opublikować na stronie :P
imperium: "Czary, magia i inne" /
Moim zdaniem korzystanie z run (w oparciu o HoMM V) jest bardzo, ale to bardzo złym rozwiązaniem w szczególności w grze multiplayer na określony czas. Trzeba być niewiadomo jakim wielkim fanem krasnoludów, żeby rozpoznać po samym wyglądzie która to która, a w zwykłej rozgrywce single...
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
Ja jestem za tym, aby były we wszystkich trzech, najlepiej 3 różne kampanie, które będą się dzielić na podkampanie, które będą się dzielić na scenariusze pojedyncze :P
imperium: "Przyszłość starego świata." /
1.Chodzi ci o to, że zrobili się dziksi przez to, że nie mieli kontaktu z innymi stworzeniami i rasami? (Jeżeli wychodzić z założenia, że im dziksze tym bardziej wytrzymalsze :D)
2. A Tytani nie mogli wyginąć, w końcu burze są zawsze :D
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
Zagrożeń można wymyśleć od groma i od czegokolwiek :D
całkowity przykład: Zehir został opętany przez złe duchy, które prowadzą go gdzieś tam i w końcu skończy jak Yog (HoMM III)
albo
całkowity przykład: Ornella powraca z otchłani i przez przypadek wskrzesza Nimbusa (też...
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
Kiedyś na coś wpadłem o Hereos VI, ale jeżeli to było autentyczne, to zapowiadało się na najgorszą kaszanę w historii! Niestety strony nie pamiętam :D
Pozdrawiam Setish!
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Trudno połączyć pytaniem wszystkie trzy nacje naraz. To tak jakby ktoś chciał upiec trzy pieczenie na jednym ogniu :/
-Barbarzyńcy - oni chyba nigdy nie zrobią nic dobrego z własnej woli, w końcu same słowo "barbarzyństwo" mówi wszystko. Jak dla mnie dbają tylko o swoje interesy,...
imperium: "Przyszłość starego świata." /
<[Tarnoob Jedwabislav: [quote]Podoba mi się ta twoja teoria. :)[/quote]
Rozumiem dwuznacznie. Czy to była ironia?
[quote]Złe oka to jakieś podejrzane mutanty które mogłyby się żywić chipsami i piś cole jak i ziemniaki, kotlety i trawę[/quote]
No nie wiem - ja bym wybrał Pepsi.]>...
imperium: "Przyszłość starego świata." /
Łączyć ogień z wodą, a do tego mróz? Chcecie mieć jeszcze jedną epokę lodowcową?!
Nic nie wspominałem o żywiołakach burz? Skąd ta myśl?
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
[]Ludzie:
-Bard - człowiek walczący muzyką?; Dobro
-Kopterus - człowiek wiszący na wielkim śmigle; latanie i atak dystansowy; dobro
-Ulubieniec Bogów - święty rycerz walczący z nieumarłymi (bonus do obrażeń vs nieumarli), absolutne dobro
[Nieludzie:
-Elfi Zdrajca - zło...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
Jeżeli grałeś kiedykolwiek w jakąkolwiek grę rpg, to bard może być też wojownikiem, który "walczy muzyką";
Lewiatan jest też znany jako maszyna (zajrzyj Rise of Legends)
imperium: "Cena każdego zamku" /
Zgadzam się w pełni z Tagedą - W Castle, aby móc rekrutować anioły trzeba się nieźle narobić, za to, aby w Twierdzy rekrutować Behemoty to podajrze 3-4 tury :/
Ale wspaniała robota :D
imperium: "Najlepsze jednostki" /
1. Crusader - atakuje 2 razy i jest wytrzymały
2. Ent - Zatrzymuje jednostki i na początkowych fazach gry nie do ubicia
3. Tytan - bezspornie :D
4. W Stronghold wszyscy są G. warci :D
5. Minotaur
6. Pit Lord - wskrzesza w demony :D
7. Physic Elemental - grupowe porażenie
8. Gorgony
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Co do Yoga:
Człowiek, który szczekałby, zamiast mówić też poszedłby do psów - to oczywiste z dwóch powodów:
1. Idzie do kogoś, z kim może mówić tak samo - w tym przypadku Yog nie potrafił czarować, więc odszedł z takiego otoczenia, nie umiał wypowiadać zaklęć
2. Strach i...
imperium: "Przyszłość starego świata." /
O kurcze, to musi być niezła ilośc rodzaji żywiołaków :D
Jeżeli w HoMM V (Tytan Burz) byłaby możliwośc zamiast przywołania burzy, przywołac żywiołaka burzy, to byłaby niezła jadka :D
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
To nie jest naśladowanie innych gier, tylko... zaczerpnięcie... pomysłu...
A z resztą są na świecie mechaniczne ptaki i koty, więc czemu nie może być mechanicznego lewiatana?
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
<[Haav Gyr: Bo żywy jest lepszy - ot co. A nie mechaniczny pająk:/ - co ma pająk do lewiatana?]>
Jeżeli żywy jest lepszy, to dlaczego nie ma żywego golema :D
imperium: "Przyszłość starego świata." /
Ja mam pytanie:
Portale przenosiły wszystkich w inny czas, czy w inne miejsce? Czy w to i to :D
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
WoG to wg mnie jedno wielkie Gówienko (bez obrazy). Większość "nowych" jednostek to tylko zmienione kolory (rodzaje sharshooterow) i pełno niepraktycznych budynków, które można w 1 tydzień zrobić. Oszczędźcie sobie krytyki ludzi, którzy chcą coś zrobić, a nie krytykować inne...