Imperium

Behemoth`s Lair

Setish

1. Wszyscy wyżej macie rację :D 2. Forum własne rzeczywiście przydałoby się i tą kwestię zostawiam Liderowi :D 3. Jakbyście każdą próbę stworzenia dodatku do H3 komentowali tak jak tą, to by nawet 3DO się zniechęciło, powiedziałoby Spier. i skończylibyście na H3 RoE i...
Niezle wyjasnione, wszystko ok, tylko mam pytanie, dlaczego machiny wojenne mają być wrażliwe na obrażenia?
Niezależnie od tego kim się gra to chyba zawsze przydaje się dowodzenie i szczęście. A najlepiej mieć też dobrze opanowaną którąś szkołę magii (w moim przypadku ogień/ziemia)
Twórcy WoGa pokazali tylko wielki idiotyzm. Dowódcy w walce? Dowódcą wojsk jest bohater, OMB, czy ktoś tu w ogóle myśli? Doświadczenie jednostek - jest bez sensu. Doświadczenie również dostaje bohater. Mam wrażenie, że ktoś tu o zapomina o bohaterach, a to oni są czołówką, są...
Uwaga! W trakcie tworzenia jest właśnie pierwsze spolszczenie do H3. Jeżeli ktoś ma wersję inną od polskiej, a chciałby sobie spolszczyć niech napisze na adres Mistrz_Maciej21@wp.pl . Gdy prace nad spolszczeniem będą ukończone, otrzymasz wiadomość z adresem strony, z której będzie...
<[Avonu: <[Jaskinia Behemota: 6 maja 1999 Polska wersja Heroesów]> To żeście się spóźnili niemal o niemal 10 lat. :P]> <[Setish: Jeżeli ktoś ma wersję inną od polskiej, a chciałby sobie spolszczyć.]> Resztę już pominę milczeniem :]
<[Icarium: gremliny są moją ulubioną w tower :P]> O.o zdziwienie. <[Pentacz: Nekropolia jest najsilniejszym miastem, znacznie przesadzonym.]> Nekropolis nadrabia umiejętnościami wszystkich jednostek - prawda, ale w Castle też wszystkie jednostki mają umiejętności (wcale nie...
Cóż mogę Wam powiedzieć? Otóż Zamek jest lepszy od Nekro, bo: - Wasi "świetni" Rycerze Śmierci otrzymują zwiększone obrażenia od pikinierów ^^ - Masz w armii jednostki neutralne? Świetnie! Wasz Lich z chęcią zrobi z nich kamikaze! - Życzę powodzenia z moralami... -...
Ja w życiu, nigdy nie używałem promienia osłabienia. Nie wiem czemu. Dla mnie to strata many i czaru podczas tury.
Hmmm, nie wiem co mogę Wam powiedzieć :/ Może i macie rację, ale może i nie :P Tak już podsumowując te wszystkie swoje wypowiedzi i chcąc wyjść obronną ręką powiem, że wszystko zależy od umiejętności gracza w H3 xD
Najgorsza w WoGu jest chyba kampania (o ile to jest w ogóle kampania). Nie ma przebacz, takiego idiotyzmu i bezsensownych, napakowanych skryptami map to ja w żadnej grze nigdy nie widziałem. A reszta jest po prostu zła (lub jak w temacie "głupia"). Jednostki ósmego poziomu to chyba jedyny...
Najgorsze jak dla mnie są: 1. Impy 2. Ożywieńcy 3. Żywiołak Wody 4. Pegazik ;] 5. Dżin 6. Mantikora/Wiwerna - obie ssą 7. Hydra
Centaur powinien śmigać z łukiem, bo to koleś dystansowy i do tego waląc na odległość bardziej się przyda. Pierwszy lepszy napakowany dzikus może biegać z włócznią :P
Jak już zaczęliśmy cytować to i ja sobie pocytuję xD <[Fentrir: <[Setish: Najgorsza w WoGu jest chyba kampania (o ile to jest w ogóle kampania). Nie ma przebacz, takiego idiotyzmu i bezsensownych, napakowanych skryptami map to ja w żadnej grze nigdy nie widziałem.]> Tak to jest...
@ Wilcarz Co do Twojej strategii twierdzy, wydaje mi się, że jest ona [del]ciut[/del] idiotyczna. Nie próbowałem tak grać, ale wg mnie rozwój zdarzeń na trudności wyższej od normalnej będzie taki: - Twój hero z A. Behemotami i Urukami nie będzie miał szans przy żadnym oblężeniu...