Jest edytor kampanii w WoG'u. Po prostu musisz go znaleźć w katalogu, w którym go zainstalowałeś. Domyślnie w menu start:
Start --> Programy --> New Life of Heroes -->Campagin Editor for Heroes III Wake of Gods.
Hiro
imperium: "[WoG] Jednostki, które się nie..." /
Tykan - dlatego, że ten temat jest otwarty, a nie zamknięty. A tak wogóle, ty też w nim odpowiadasz, no i nikt się nie czepia.
imperium: "Wybieramy najlepszy zamek z Heroes 1" /
Wg mnie zdecydowanie czarnoksiężnik. Wszystkie jednostki są silne (Może z wyjątkiem centaura, ale z atrybutami u niego jest jako tako). Gargulec jest wprost idealny do blokowania wrogich strzelców, Gryf też jest niezły, minotaur jest jak maszyna do zabijania (Może nie pod względem...
imperium: "Co najbardziej lubicie w Heroes 3?" /
W Heroesa III zagrałem po raz pierwszy dość późno, dopiero po premierze H4. Wcześniej grałem w 4 i w 2 część. Po prostu chciałem zobaczyć, jaki jest.
Początkowo przyciągała mnie do niego grafika, wg mnie bez porównania lepsza niż z H4. Potem fabuła, no i wreszczie klimat....
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Gram Heroesami zazwyczaj takimi:
Zamek - tu różnie, najczęściej Christian i Valeska
Bastion - Gem
Forteca - Halon
Inferno - Zydar
Nekropolis - Vokial lub Moandor
Lochy - Jeagar
Twierdza - Crag Hack
Cytadela - Verdish
Wrota Żywiołów - Ignissa
Jeżeli bohater jest po stronie...
imperium: "Intro do H3 SoD?" /
Intro widziałem tylko do RoE i AB. Ostrze Armagedonu faktycznie ma jakieś bezsensowne no i trochę śmieszne. A intro do RoE jest strasznie długie... Pogrzebie trochę Reseditem w plikach Cienia Śmierci, może znajde, choć wątpie.
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
Kiedyś , gdy grałem z kuzynem Hiroweyem on grał sylvanem, a ja - lochem. Graliśmy w scenariusz "Półwysep" (wersja gry: 1.0. bez dodatków). Mieliśmy mniej więcej równe armie, obydwaj po kilkanaście smoków. Chciałem z nim walczyć na morzu, on właśnie popłynął po łze Aschy na...
4 lata temu nie mieszkałem jeszcze w Jaskini...
Jestem tu dopiero od ok. pół roku. Coś o mnie:
Chodzę do V klasy szkoły podstawowej, oceny mam dosyć dobre, najlepsze z informatyki i wychowania fizycznego.
Interesuje się informatyką, kiedyś prehistorią (nie wiem co w tym...
imperium: "Co wam się nie podoba w WOGu?" /
<[Sanctum: Zapewne Nebiriosowi chodziło o czas trwania instalacji, co z całą pewnością jakąś wadą jest. Ale przecież czego się nie robi dla dobrej gry...]>
Jeżeli o to chodziło, to sorry. Myślałem że o cały proces. No i faktycznie, czas trwania jest irytujący... Denerwujące...
imperium: "Artefakty w HVI" /
Ja myślę że w nadchodzącym HoMM VI powinny być stare artefakty (z poprzednich części), oczywiście mogą mieć pozmieniane atrybuty. Przykład - Płaszcz błyszczącego kryształu oprócz +1 krzyształ dziennie może dodawać raz na tydzień 700 sztuk złota. W HoMM IV były też artefakty...
imperium: "Kiedy wyjdzie H6?" /
<[Feanor: Niestety, znienawidzonego przeze mnie loga Electronic Arts przy włączaniu HoMM VI chyba bym nie zniósł...]>
Ja także. Kiedyś miałem sen, że w czołówce HoMM III pokazało się logo niniejszej firmy wraz z innymi grami EA. Obudziłem się zlany potem...
A szkoda, że NWC...
osada: "Krypta Nieumarłych" /
Nawet fajna stronka, być może się zarejestruje. A, i sukcesów życzę w rozbudowie strony. Jak na razie jest ciekawie.
imperium: "Artefakty w HVI" /
<[Sanctum: Jeżeli jednak by nie nastapiła to właściwosci też nie powinny byc zmieniane, gdyż później człowiek by sie mylał co do właściwości przedmiotu, myśląc, że coś daje +10% wytrzymałości, a tu psikus +500 złota.]>
Nie chodziło mi o całkowitą zmianę atrybutów...
imperium: "Czary, magia i inne" /
Wg mnie barbarzyńcy nie powinni używać magii - właśnie to w HoMM IV było nadzwyczaj celnym trafieniem. Mogliby mieć jakieś "wynagrodzenie" tego, że nie obsługują magii. Przykład - Ich wszystkie jednostki mogły by zadawać większe obrażenia stworom związanym z magią, np. Magom....
imperium: "Artefakty w HVI" /
<[Sanctum: Zakładasz buty, rzucasz tylko okiem i patrzysz, że zwiększa liczbę punktów ruchu. Z poprzedniej wersji gry pamietasz, że zwiększa zasięg o 30%, a tu psikus - tak na prawdę 5%.]>
Jeżeli się Ciebie czepiam, Sanctum, to sorry, ale - chodziło (Chyba piszę to setny raz ;-))...
osada: "Gaj Elfów" /
Vinrael, jeśli podcinam ci skrzydła, to sorry...
Ale niestety - Twojej stronie trochę brak estetyki, rozdzielczość szpanuje, nie mogę przepisać kodu z obrazka, bo jest w jakimś kosmicznym formacie...
Proszę, popracuj jeszcze nad tą stroną, bo wyglądem i czasem ładowania (o...
imperium: "Najlepsza z klas bohaterów" /
Hmmm ...
Chyba wszyscy bohaterowie są dobrzy, każda klasa ma jakąś specjalność. Ja lubię najbardziej Barbarzyńce z twierdzy i Wędrowca z confluxu.
Jak nauczymy Barbarzyńcę wysokiego ataku, i znajdowania drogi (lub logistyki) to wtedy fajnie się gra. Szczególnie Crag Hackiem.
A...
Witam,
Tworzę nową stronkę o sadze Heroes of Might and Magic. Umieszczę na niej wszystkie informacje dotyczące niniejszej serii gier - m.i. Jednostki, miasta, lokacje ze wszystkich części. A oprócz tego być może umieszczę forum (własnej roboty), a jeśli nie, to przynajmniej czat....
imperium: "Najgorsze jednostki" /
<[Alkin: Jeśli chodzi o jednostki z zamków to z pierwszego poziomu najgorszy jest złodziej, z drugiego duch, z trzeciego zastanawiam się, ale chyba ogr szaman.]>
Ogr Szaman? Przcież to jedna z mocniejszych jednostek w grze! Dobra obrona, wytrzymałość, a atak to poprostu cud-miód....
osada: "Gaj Elfów" /
<[Sanctum: W karczmie jest już kilka tematów z tym związanych, dziwi mnie zaś to, że jest "trochę" do zrobienia w Jaskini, a jakoś do tego nikt się nie rwie. ]>
Tak? Doprawdy nie wiedziałem tego! A więc polecam siebie do tych projektów (mogę zaniechać tworzenie mojej strony o HoMM)