Imperium

Behemoth`s Lair

Hiro

Jest edytor kampanii w WoG'u. Po prostu musisz go znaleźć w katalogu, w którym go zainstalowałeś. Domyślnie w menu start: Start --> Programy --> New Life of Heroes -->Campagin Editor for Heroes III Wake of Gods.
Wg mnie zdecydowanie czarnoksiężnik. Wszystkie jednostki są silne (Może z wyjątkiem centaura, ale z atrybutami u niego jest jako tako). Gargulec jest wprost idealny do blokowania wrogich strzelców, Gryf też jest niezły, minotaur jest jak maszyna do zabijania (Może nie pod względem...
W Heroesa III zagrałem po raz pierwszy dość późno, dopiero po premierze H4. Wcześniej grałem w 4 i w 2 część. Po prostu chciałem zobaczyć, jaki jest. Początkowo przyciągała mnie do niego grafika, wg mnie bez porównania lepsza niż z H4. Potem fabuła, no i wreszczie klimat....
Gram Heroesami zazwyczaj takimi: Zamek - tu różnie, najczęściej Christian i Valeska Bastion - Gem Forteca - Halon Inferno - Zydar Nekropolis - Vokial lub Moandor Lochy - Jeagar Twierdza - Crag Hack Cytadela - Verdish Wrota Żywiołów - Ignissa Jeżeli bohater jest po stronie...
Intro widziałem tylko do RoE i AB. Ostrze Armagedonu faktycznie ma jakieś bezsensowne no i trochę śmieszne. A intro do RoE jest strasznie długie... Pogrzebie trochę Reseditem w plikach Cienia Śmierci, może znajde, choć wątpie.
Kiedyś , gdy grałem z kuzynem Hiroweyem on grał sylvanem, a ja - lochem. Graliśmy w scenariusz "Półwysep" (wersja gry: 1.0. bez dodatków). Mieliśmy mniej więcej równe armie, obydwaj po kilkanaście smoków. Chciałem z nim walczyć na morzu, on właśnie popłynął po łze Aschy na...
4 lata temu nie mieszkałem jeszcze w Jaskini... Jestem tu dopiero od ok. pół roku. Coś o mnie: Chodzę do V klasy szkoły podstawowej, oceny mam dosyć dobre, najlepsze z informatyki i wychowania fizycznego. Interesuje się informatyką, kiedyś prehistorią (nie wiem co w tym...
<[Sanctum: Zapewne Nebiriosowi chodziło o czas trwania instalacji, co z całą pewnością jakąś wadą jest. Ale przecież czego się nie robi dla dobrej gry...]> Jeżeli o to chodziło, to sorry. Myślałem że o cały proces. No i faktycznie, czas trwania jest irytujący... Denerwujące...
Ja myślę że w nadchodzącym HoMM VI powinny być stare artefakty (z poprzednich części), oczywiście mogą mieć pozmieniane atrybuty. Przykład - Płaszcz błyszczącego kryształu oprócz +1 krzyształ dziennie może dodawać raz na tydzień 700 sztuk złota. W HoMM IV były też artefakty...
<[Feanor: Niestety, znienawidzonego przeze mnie loga Electronic Arts przy włączaniu HoMM VI chyba bym nie zniósł...]> Ja także. Kiedyś miałem sen, że w czołówce HoMM III pokazało się logo niniejszej firmy wraz z innymi grami EA. Obudziłem się zlany potem... A szkoda, że NWC...
Nawet fajna stronka, być może się zarejestruje. A, i sukcesów życzę w rozbudowie strony. Jak na razie jest ciekawie.
<[Sanctum: Jeżeli jednak by nie nastapiła to właściwosci też nie powinny byc zmieniane, gdyż później człowiek by sie mylał co do właściwości przedmiotu, myśląc, że coś daje +10% wytrzymałości, a tu psikus +500 złota.]> Nie chodziło mi o całkowitą zmianę atrybutów...
Wg mnie barbarzyńcy nie powinni używać magii - właśnie to w HoMM IV było nadzwyczaj celnym trafieniem. Mogliby mieć jakieś "wynagrodzenie" tego, że nie obsługują magii. Przykład - Ich wszystkie jednostki mogły by zadawać większe obrażenia stworom związanym z magią, np. Magom....
<[Sanctum: Zakładasz buty, rzucasz tylko okiem i patrzysz, że zwiększa liczbę punktów ruchu. Z poprzedniej wersji gry pamietasz, że zwiększa zasięg o 30%, a tu psikus - tak na prawdę 5%.]> Jeżeli się Ciebie czepiam, Sanctum, to sorry, ale - chodziło (Chyba piszę to setny raz ;-))...
Vinrael, jeśli podcinam ci skrzydła, to sorry... Ale niestety - Twojej stronie trochę brak estetyki, rozdzielczość szpanuje, nie mogę przepisać kodu z obrazka, bo jest w jakimś kosmicznym formacie... Proszę, popracuj jeszcze nad tą stroną, bo wyglądem i czasem ładowania (o...
Hmmm ... Chyba wszyscy bohaterowie są dobrzy, każda klasa ma jakąś specjalność. Ja lubię najbardziej Barbarzyńce z twierdzy i Wędrowca z confluxu. Jak nauczymy Barbarzyńcę wysokiego ataku, i znajdowania drogi (lub logistyki) to wtedy fajnie się gra. Szczególnie Crag Hackiem. A...
Witam, Tworzę nową stronkę o sadze Heroes of Might and Magic. Umieszczę na niej wszystkie informacje dotyczące niniejszej serii gier - m.i. Jednostki, miasta, lokacje ze wszystkich części. A oprócz tego być może umieszczę forum (własnej roboty), a jeśli nie, to przynajmniej czat....
<[Alkin: Jeśli chodzi o jednostki z zamków to z pierwszego poziomu najgorszy jest złodziej, z drugiego duch, z trzeciego zastanawiam się, ale chyba ogr szaman.]> Ogr Szaman? Przcież to jedna z mocniejszych jednostek w grze! Dobra obrona, wytrzymałość, a atak to poprostu cud-miód....
<[Sanctum: W karczmie jest już kilka tematów z tym związanych, dziwi mnie zaś to, że jest "trochę" do zrobienia w Jaskini, a jakoś do tego nikt się nie rwie. ]> Tak? Doprawdy nie wiedziałem tego! A więc polecam siebie do tych projektów (mogę zaniechać tworzenie mojej strony o HoMM)