Imperium

Behemoth`s Lair

Hiro

Guthbert, po prostu ściągnij jeszcze raz wszystkie pliki do WoG'a. Żeby dobrze zainstalować musisz mieć "świeże". Miałem ten problem z instalką i łatkami.
Lybek, jeżeli ściągnąłeś patch script_update.wog lub coś podobnego (Wszystkie pliki znajdziesz tutaj: http://www.wog.acidcave.net/download.php), to nawet jak masz spolszczenie to i tak niektóre teksty nie będą o angielsku. Polecam jeszcze raz zainstalować WoG'a, ale bez niniejszej...
Od niedawna gram w WoG'a, ale dotąd najlepiej udało mi się wyszkolić Żywiołaka Kosmosu z Confluxu. Rzuca dobry czar kontraatak na swoje jednostki. Także szybko (nie wiem jak inni dowódcy) połapuje dodatkowe umiejętności.
Wg mnie: 1. Goblin - Wiele osób o nim pisało powyarzał nie będe. 2. Nie wiem 3. Piekelny ogar - Żadnych umiejętości, po prostu jest cienki i tyle. 4. Żelazny Golem - Sprzydaje się tylko na obronę zamku. 5. Dżinn - Niczym nie przypomina niepokonanego dżinna z H4. 6. Hydra -...
Jeżeli nikt nie zapisze się oprócz Nebirosa, będę tworzyć dodatek sam.
Przede wszystkim jakoś ulepszyć opcję generowania mapy losowej. Tak wygenerowana mapa jest bez sensu, ciągle tworzy błędy - np. kopalnia jest tak blisko zamku, że nie można do niego wejść. Powinno być tak, że np. obiekty niestandardowe (zamki, kopalnie) są oddalone od siebie co...
Fajny pomysł na mapkę. Przypomina nieco scenariusz "Teleporty" z HoMM 2. Jak będę miał więcej czasu to ściągne i zagram sobie.
Ja obecnie gram oprócz HoMM: DSJ2 - Stara gierka ale fajnie się gra. Chyba najpopularniejsza gra w skoki narciarskie. Pocket Tanks - Gra turowa, nieco podobna do Wormsów, ale są 2 czołgi i gra się na puknty. Jardinains 2! - Arkanoid, dodatkowo z różnymi skrzatami rzucającymi...
Niebirios, jak trochę poszukasz, to znajdziesz wiele zdjęć, a nawet filmów z upiorami. A skąd wiesz, że są tworzonie na Photoshopie? równie dobrze tworzy się w Gimpie. Można nawet w prostym programie PaintNet. Nie są wtedy tak precyzyjne, ale zawsze coś :) Całkiem niedawno w...
<[Nebirios: [...] Czasem są wspomniani bohaterowie z innych części.]> Przecież w innych częściach sagi też są powtarzani bohaterowie, np. Crag Hack jest we wszystkich częściach oprócz piątej.
Dzięki, Sanctum. Zainstaluje ten patch i pobawie się trochę w kartografa. W HV zawsze irytowała mnie ilość mapek.
Mój sprzęt kupiłem 7 latek temu, gra działa bez zarzutu. Zarywa dopiero po paru godz. gry. Mój sprzęt: Procesor - Intel Pentium 4 CPU 2,40 GHz Karta graficzna - RADEON 9000 family Pamięć RAM - 512 mb System - Windows XP + Service Pack 3 <[Tristan: Wymagania dla Heroes V: OS:...
Zgadzam się z Tarnoobem. Fajnie by było, gdyby serie dalej tworzył New World Computing i 3DO. Ale, niestety, napewno będzie to Ubisoft. Myślę, że wyjdzie w roku 2010 lub 2011.
Wg mnie mogłaby się pojawić umiejętność szkolenie. Im wyższy poziom umiejętności, tym więcej i wyżej można ulepszyć określone stworzenie. Na wyższych poziomach można zwiększyć atrybuty danej jednostki, podobnie jak w WoG'u giermkowie. Podstawowy - Można wyszkolić jedno...
Pomysł nie jest dobry. Stworzyć jaskiniową grę? to by trwało latami! Samo wymyślenie fabuły, zorganizowanie wszystkiego, to już zajmie dość dużo czasu. Ale, można by stworzyć jakiś dodatek do gry. To już zupełnie co innego.
Gra już wyszła i podobna jest niezła. Jeszcze nie miałem przyjemności w nią zagrać, ale może kiedyś... Przeglądałem recenzje i screeny, no i coś pięknego! Grafika 3D, nowoczesna, ale jednocześnie ze starym klimatem, którego H5 tak brakuje!
Niezrealizowany szaman jest istotnie o wiele lepszy od tego, który jest teraz. A smętny korsarz jest po prostu świetny. Szkoda, że nie został zrealizowany. także Methamorph jest niezły. Może kiedyś postaram się zrobić mod do WoG'a z najlepszymi niezrealizowanymi jednostkami. Albo może...
<[Nebirios: Także nie podoba mi się to że ciężko jest go instalować. ]> Ciężko? chyba na odwrót. Co jest trudnego w instalacji WoG'a ; przecież przebiega standardowo, podobnie jak oryginały HoMM. Tylko trzeba zmienić strefe czasową. A do tematu: Nie podoba mi się to głupie...