Imperium

Behemoth`s Lair

Kanther

To mój pierwszy post, witam na forum. Według mnie zamki w Heroes 6 powinny wyglądać mniej więcej tak: ZAMEK: rasa: ludzie bohaterowie: Rycerz/Kleryk jednostki: 1. chłop-strażnik miejski-pikinier (chłopi to zwykli wieśniacy, którzy chwytają za widły i pomagają w walce...
Chodzi mi o ulepszenia podwójne. A co do tych strażników to wcale nie znaczy że muszą czegoś pilnować, spróbuj sam wymyślić 300 jednostek. Hmm może niektóre nazwy przydałoby się zmienić szczególnie w morskim pałacu jestem otwarty na sugestie. Włóczniczka to wojowniczka...
Spoko jestem otwarty na wszelki rodzaj krytyki. Wiem, że nie wszystkie jednostki wyszły mi za dobrze(a właściwie ich nazwy). Czekam na wasze sugestie szczególnie co do gralli. Dziś postaram się zrobić statystyki Sylwanu i Fortecy a później może zrobię opisy każdej jednostki.
Co do nekromanty to właśnie o to mi chodziło, że oni się po prostu zmieniają w lisze. Ale mógłby mi ktoś pomóc z nowymi grallami bo nie mam pomysłu. Na razie zabiorę się za opisy ludzkich jednostek
Nie rozumiem dlaczego wszyscy(no prawie) się do mnie przyczepili. Konqer czy według ciebie w Heroesach powinno zabraknąć rycerzy czy nekromantów tylko zamki takie jak np. ten likantropów(może ten niechciany mag to głupi pomysł faktycznie)albo bandytów. Poza tym uważam że im więcej...
Dzięki hellscream tego mi było trzeba trochę przypomina zbuntowanego maga ale co tam . I faktycznie w angielskim te powtórzenia znikną chociaż renger to tropiciel a nie strażnik(tak mi się zdaje) ale do leśnej strażniczki by pasował (spearwoman->forest renger->seregant of forest...
Zawistny mag będzie dobry. a moglibyście poradzić mi jakie zrobić gralle?? Fajnie by było gdyby ktoś zrobiłby tak samo jak ja wszystkie zamki w jednym poście jakby ktoś mógł to niech tak zrobi chętnie bym zobaczył wasze pomysly
Możę zrobię tak ,że daje premię do nekromancji i +10% pd każdego bohatera odwiedzającego miasto
No cóż według mnie to heroes jest dość grywalny a większa liczba jednostek i zamków to duży plus. W h3 podoba mi się bardziej niż w h5 np. to że jest lepsza kampania i trochę więcej jednostek i takie szczegóły jak cytadela(jeden z moich ulubionych zamków). Chociaż i H5 ma np....
Napisałem że w H5 są płytkie a w H4 niezbyt mi się spodobały ale to już kwestia gustu. W sumie to dużo w nie nie grałem ale na pewno w H3 bardziej mi się podobały.
Ja zrobiłem nie tylko nazwy ale już w czterech zamkach są opisy i statystyki każdej jednostki czyli łącznie 100 nazw, opisów i statystyk.
Witam. Otóż niedawno kupiłem sobie toe i postanowiłem pobawić się edytorem. Zrobiłem już część mapy i chciałem zabrać się za podziemia jednak nie mogę ustawić ziemi. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Z góry dzięki. Pozdrawiam, Kanther
Nie mogę ustawić tego słonecznego nieba w podziemiach. Czy to w ogóle jest koniczne? Próbowałem robić bez niego podłoże ale się nie da.
Aha czyli tak na prawdę ustawiłem tą ziemię tylko nie widzę tego? Bo robiłem dokładni tak jak powiedziałeś i nie wychodziło mi. Teraz muszę tylko znaleźć tą zakładkę, ale nie wiem gdzie ona jest.
Moim ulubionym zamkiem jest z pewnością Sylvan. Fajnie wyglądające jednostki i zamek, świetni myśliwi (szczegulnie gdy się ich ulepszy na mistycznych łuczników) oraz druidzi. Drzewce wyglądają super(ale z modem :P). Następne są Loch i Przystań na równi, potem Forteca, piąta jest...
Prawie wszystko jest tak jak w H5 . Sporo pomysłów z Warcrafta Taureni , nocne elfy . To HoMM a nie Warcraft!
Ogólnie fajne umiejętności ale pomysł z machiną wojenną nie zbyt mi się podoba. Dobrze ,że jest 8 poziomów jednostek. Ps. Zrób tak jak ja jeżeli chcesz umieścić kilka zamków, tzn wszystko w jednym poście
O nie ma za co. Czkam na kolejne zamki. Może wyjdzie ci lepiej niż mi :P. Kolejna rada napisz opisy jednostek. Może i ja trochę zmienię moje zamki mam klika nowych pomysłów. Scalenie: Całkiem nowe pomysły na zamki: Zamek rasa: ludzie bohaterowie: Rycerz/Kapłan...