Właściwie to masz rację Ptakuba to właśnie przez graczy nikt nie zauważa, że w tibi jest jakakolwiek fabuła. Można np. porozmawiać trochę z NPCami, jednak to jest nic w porównaniu do Fabuły Warcrafta czy Warhammera
Kanther
imperium: "Propozycje miast w H6" /
To ja też chyba zacznę od początku wymyślać zamki, mam już kilka fajnych pomysłów. Seraf nie obrazisz się chyba jak wykorzystam twój pomysł z frakcjami (trochę go zmienię).
Zamek:
rasa: Ludzie
frakcje: imperium/buntownicy
bohaterowie: rycerz (siła), kapłan (magia),...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Żeby to chociaż 10... Vinrael Lysander ma rację. Gdy widzę co ty nawymyślałeś mam wrażenie, że wymyślałeś to 5 minut. Spójrz na przykład na zamki Serafa myślę, że siedział nad każdym z nich co najmniej 1,5 godziny.
Ps. nikt jeszcze nie ocenił mojego nowego Sylwanu (zamierzam...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
4 poziom to nie do końca 2 czarodziei. Druid to taki jakby czarujący wojownik, ma w końcu br4ak ograniczeń w walce wręcz i w opisie jest napisane, że jest bardziej odporny od czarodziejki, więc nadaje się również do walki z bliska.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Kto powiedział, że akcja H6 będzie toczyła się w uniwersum MM w końcu w piątce tak nie było, choć tam druidzi też są bardziej magiczni. Chodziło mi o różnice między druidem a czarodziejką.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Invictus zrozum, że akcja H6 nie będzie działa się w uniwersum MM tylko prawdopodobnie w (k)Ashanie. To znaczy, że możemy napisać, że wilk jest w Sylwanie.
Ps. Oprócz wilków w twierdzy (H1 H2), są też wilczy jeźdźcy w H3, którzy swoją drogą mogliby być trochę silniejsi.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Invictus właściwie to do elfów wilki nawet pasują. Przecież w H4 były w rezerwacie :).
imperium: "Propozycje miast w H6" /
ogólnie renesans całkiem pasuje do Fantasy, np. w Warhammerze jest taki jakby renesans są armaty karabiny itp. Do Heroesow to jednak nie pasuje, ta gra zawsze była w średniowiecznych klimatach i wolałby, żeby tak zostało, nie mam nic przeciwko, żeby były jakieś elementy renesansowe...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Całkiem fajny zamek, choć wydaję mi się, że wolne miasta to mniej więcej to samo co imperium gryfów, przynajmniej tak mi się zdaje po przejściu Dark messiaha, Stonehelm wyglądał bardzo podobnie do Przystań z H5. Jedyne co bym zmienił to strażnika miejskiego dałbym na 3poziom a...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Co do jednostek to takie sobie. Niziołki nie pasują (według mnie) do pustynnego zamku, tak samo jak trolle.
[b]Może rozbudujesz swoją wypowiedź. Nicolai[/b]
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
Zgadzam się z Ghulkiem. Według mnie Forge pasuje do Heroes ale właściwie nie chciałbym żeby było w Armagedons Blade, gdyby było nie przeszkadzało by mi zbytnio, po prostu bym nim nie grał. Mogliby zmienić tylko tą nage-czołga.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
W sumie to tylko puste nazwy i niema co oceniać. To są alternatywy czy trzy ulepszenia? Jedyne do czego mogę się przyczepić to ulepszenie mnicha na druida, do zwykłego zamku rycerzy jakoś to nie pasuje. Poza tym wszystko wygląda jakoś mało czytelnie jak jest od tak ustawione w słupku.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Nie no zmieniłeś druida na biskupa, a to brzmi jeszcze gorzej.
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
1. Gobliny- mają takie same statystyki jak chłopi, ale chłopi mają przydatnego podatnika a gobliny tchórzostwo, które jeszcze przeszkadza.
2 .zombi - wolne i słabe
3. piekielne ogary - odstają od reszty, choć alternatywne ulepszenie trochę je ratuje
4. berserkerzy- niedźwiedzi...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Nie podoba mi się, że połączyłeś typowych barbarzyńców ze starożytnym Egiptem, choć muszę przyznać, że umiejętności jednostek są bardzo fajne. Dziwne jest też ulepszenie orka na ogra.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
No tak sory nie przeczytałem całego tekstu mój bład.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Wydaje mi się, że Bathista robi sobie z jaskini po prostu jaja. Orkowie i ogry w jednym zamku ze szkieletami czarnymi i złotymi smokami, jakieś czarne charaktery i łucznicy na siódmym poziomie chłopie opanuj się :p. Trudno to przyznać ale te miasta są gorsze niż owadopolis...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Batista powinieneś pomyśleć nad tymi miastami więcej niż 5 minut dać jakieś opisy i więcej niż tylko jednostki (Graal, talent rasowy, bohater)
Ps. Seraf kiedy będzie można spodziewać się twoich zamków?
imperium: "Czy Centaur powinien mieć łuk czy..." /
Ja tam zawsze wyobrażałem sobie centaura jako łucznika.Ewentualnie jak ktoś już napisał może być włócznia rzucana. Co do Lammasu to wg. D&D wygląda tak "istota o złotobrązowym ciele lwa, skrzydłach ogromnego orła i ludzkiej twarzy", czyli broni nie powinien mieć wcale,...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Ja też postanowiłem wymyślić moje zamki oto pierwszy z nich (wyjaśnienia umiejętności podam później)
Zamek
Rasa: ludzie
frakcje: imperium gryfów i wolne miasta
bohaterowie:(będą 3 rodzaje- siły,magii i sprytu)
a) Rycerz
b) Kleryk
c) Tropiciel
talent rasowy: podatek-...