Imperium

Behemoth`s Lair

Knopson

Ja pocinam w Hirołsów i Might&Magic. Poza tym w Diablo I i II, Operation Flashpoint (czekam na dwójkę), GTA IV oraz Vice City. Niestety zauważyłem, że już mnie tak nie ciągnie do gier, co kiedyś. Chyba się starzeję
Ojojoj, tu się stanowczo nie zgodzę. Diablo jest najlepszym hack'n'slashem w historii i Sacred, mimo że był w deche Diabołkom (I i II) nie dorównuje (wg. mnie oczywiście);D
Fakt Diabołek charakteryzuje się nieskomplikowaną i liniową fabułą, ale jak na slashe to wg. mnie całkowicie wystarcza, w końcu to nie Baldurs Gate. Największym plusem tej serii jest TO coś, co sprawia, że można w tą grę grać i grać... Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu...
Nie wszystkie lokacje na mapie mi pasują do ducha Heroes III, np. chatki z Disciples zbyt różnią się stylistycznie od otoczenia z oryginału. Poza tym wygląd niektórych dowódców bym poprawił, lub nawet drastycznie zmienił. Dodam jeszcze kilka drobniejszych błędów w mechanice gry....
Opcja artefakt za każdy level w sumie nie była taka zła. Kilka razy zdarzyło mi się z nią grać. Fakt faktem są to tylko drobne dodatki, których nie wybiera się podczas gry "na serio"
How High strasznie mnie drażnił, nawet po nastawieniu się na pozytywne klimaty;D Co do Nielsena, to strasznie lubię Nagą broń i Ściąganego, choć ostatnimi czasy jakość filmów z nim się pogorszyła. Jednak Jedynymi mistrzami komedii wg. mnie są Pythoni. Poza nimi mogę polecić...
Kiedyś zauważyłem pewną zależność dotyczącą itemków wypadających z kreatur typu Smok [color=red]lub[/color] Tytan. Oczywiste jest, że im lepszy rodzaj Smoka [color=red]lub[/color] Tytana, to jest większa szansa na znalezienie przedmiotu typu artefakt i relikwia (np. za Zielonego...
Kurczę, zaintrygowała mnie ta sprawa z przedmiotami. Jak znajdę troszkę czasu, to się jej przyjrzę dokładniej. Aha, i nie napisałem, że nie można wyciągnąć z Zielonego Smoka Artefaktu, tylko, że jest dużo trudniej niż z Czerwonego.
Hellscream, po pierwsze, nie wypowiadam się na temat wszystkich konwersji na przenośne konsolki. Z mojego poprzedniego posta możesz się dowiedzieć jedynie o tym, co sądzę na temat dwóch przypadków podanych powyżej, więc jakbyś mógł nie nadinterpretowywać, to byłbym wdzięczny....
Też kojarzę to spolszczenie. Wydaje mi się, że w tej wersji dano H2 w zestawie do Hirków IV. Z "pomysłowych" określeń liczebności wroga, były właśnie: tłum, mrowie i tysiące;) Reszta chyba była ok, no może oprócz kilku(nastu) literówek itp. itd.
w przechodzenie na czas gry tylko bawiłem się w Quake'u i DN3D, czyli klasycznych FPSach. O przechodzeniu RPGa bym nawet nie pomyślał, chociaż trzeba przyznac, że to pomysł na prawdę oryginalny. W prawdzie słyszałem o ludziach przechodzących The Elder Scrolle w kilkanaście minut...